بازار کار را متواضع بهبود ممکن است به تاخیر انداختن

تعدادی از گذاشته شدن کارگران به دنبال ایالات متحده کمک بیکاری به سختی کاهش یافت و هفته گذشته و بازگشایی کسب و

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

تعدادی از گذاشته شدن کارگران به دنبال ایالات متحده کمک بیکاری به سختی کاهش یافت و هفته گذشته و بازگشایی کسب و کارهای کوچک وارد کردن — شواهدی وجود دارد که بازار کار به سود ممکن است متوقف شده و فقط به عنوان یک افزایش در coronavirus موارد است که به خطر انداختن یک بهبود اقتصادی.

"شده است وجود دارد هیچ واقعی کاهش هفتگی ادعا می کند دو هفته گذشته گفت:" جولیا Pollak یک کار اقتصاددان در ZipRecruiter. "نیز وجود دارد هیچ واقعی افزایش فرصت های شغلی. آنچه به نظر می رسید مانند تشویق نشانه هایی از بهبود در ممکن است تا حد زیادی متوقف شده در ماه ژوئن است."

در ماساچوست داده ها نشان داد 29,541 افراد تشکیل پرونده اولیه ادعا می کنند به صورت منظم بیمه بیکاری, کاهش فقط 443 از هفته گذشته با توجه به دولت شغل داده است.

آخرین برنامه های کاربردی در خلیج دولت فشار کل تعداد برنامه های کاربردی برای بیکاری در طول بیماری همه گیر کوروناویروس بیش از یک میلیون نفر به 1,028,424 برای دوره پایان ژوئن 20.

از جمله گسترش واجد شرایط بودن همه گیر بیکاری کمک برنامه برای فرفره کارگران و خود اشتغالی دولت دریافت کرده است 1.65 میلیون اولیه ادعا می کند برای کمک پس از 15 مارس.

سخت ترین ضربه بخش در ماساچوست با توجه به دولت داده هستند, مواد غذایی و امکانات رفاهی با 19.1 درصد از ادامه ادعا می کند مراقبت های بهداشتی و کمک های اجتماعی 13.6 درصد و خرده فروشی در 13.2%.

در سراسر کشور تعداد زیادی از مردم تقاضا برای مزایای بیکاری در هفته گذشته کمی کاهش یافته و به 1.48 میلیون. اضافی 700,000 مردم اعمال می شود از طریق PUA برنامه.

ترکیب این اعداد و ارقام به طور کلی برنامه های کاربردی برای بیکاری کمک لبه پایین فقط 3 درصد در دو هفته گذشته یک مقدار آهسته تر در اواخر ماه آوریل و مه.

دولت فدرال همچنین گزارش روز شنبه که اقتصاد قرارداد در 5 ٪ نرخ سالانه در سه ماه اول سال بیشتر نشانه ای از آسیب وارده توسط ویروسی همه گیر.

انتظار می رود که اقتصاد به کوچک در حدود 30% نرخ در سه ماهه جاری. خواهد بود که بدترین سه ماهه انقباض تا کنون پس از رکورد نگه داشتن آغاز شد و در سال 1948. اقتصاددانان انتظار یک ضربه محکم و ناگهانی-در نیمه دوم سال, هر چند نه به اندازه کافی برای معکوس کردن تمام آسیب.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن