جیمی کیمل معذرت خواهی برای استفاده از blackface در طرح

توسط دیوید BAUDERنیویورک (AP) — جیمی کیمل عذرخواهی شنبه برای خود 1990s blackface برداشت از بازیکن NBA کارل مال

توسط ATSHNEWS در 3 تیر 1399

توسط دیوید BAUDER

نیویورک (AP) — جیمی کیمل عذرخواهی شنبه برای خود 1990s blackface برداشت از بازیکن NBA کارل مالون و دیگر سیاه مشاهیر اما گفت: تاخیر در رسیدگی به موضوع در آمد بخش برای جلوگیری از توزیع یک پیروزی به دشمنان خود را.

"من عذر خواهی به کسانی که واقعا صدمه دیده و یا جرم آرایش من عینک و یا کلمات من صحبت کرد" ABC اواخر شب ستاره در بیانیه ای گفت.

آن را بخشی از سرگرمی های جهان در ادامه حساب باعث اعتراضات به رفتار پلیس آمریکایی های سیاه و سفید. روز دوشنبه چهار قسمت از این کمدی "30 راک" کشیده شد از گردش زیرا آنها به ویژه شخصیت های نمایشی در blackface.

کیمل را جعل هویت از مالون که او در آغاز در رادیو و آورده و سپس به تلویزیون در Comedy Central انتقاد قرار گرفته بود توسط Fox News Channel را Sean Hannity, در میان دیگران. دو مرد feuded در آنلاین و از دو سال پیش زمانی که Hannity اعتراض به کیمل شوخی در مورد Melania Trump لهجه.

فاکس نیوز' سایت روز دوشنبه تا به حال یک داستان در مورد کیمل با استفاده از یک مشترک لکه دار علیه سیاه پوستان در سال 1996 کمدی آهنگ و مورد بار کیمل حال تقلید صدای, سیاه, شخصیت.

کیمل گفت که او هرگز در نظر گرفته شده خود را مالون skits دیده می شود به عنوان چیزی غیر از تقلید از یک شخص انسان "که تا به حال هیچ ربطی به کارل رنگ پوست از آن خود امده عضلات و سر طاس."

او همچنین گفت که او در نظر نمی خود را جای دیگری جا زدن از سیاه پوستان در نژادی از نظر.

"با نگاهی به بسیاری از این طرح ها شرم آور و آن را خسته کننده است که این فکر لحظه را تبدیل به یک سلاح مورد استفاده توسط برخی به کاهش من انتقادات اجتماعی و دیگر بی عدالتی," کیمل گفت.

او گفت که او تا به حال مدت طولانی است که تمایلی به پرداختن به موضوع "به عنوان من می دانستم که انجام این کار خواهد بود به عنوان جشن پیروزی توسط کسانی که در برابر عذر خواهی با ضعف و برای تشویق رهبران که با استفاده از تعصب به تقسیم.

"که تاخیر یک اشتباه بود," او گفت:.

کیمل نیز تا به حال یک هشدار برای منتقدان که ممکن است با استفاده از گذشته خود را در برابر او.

"من می دانم که این خواهد بود که من شنیدن از این و آن از آن خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد دوباره به تلاش برای آرام من," او گفت:. "من عاشق این کشور بیش از حد به اجازه می دهد که. من نمی توان مورد آزار واقع شدند به سکوت توسط کسانی که وانمود کردن خشم به پیشرفت خود سرکوبگر و واقعا نژادپرستانه دستور کار است."

کیمل ساخته شده خود را اعلام كرده است و آغاز تابستان-تعطیلات طولانی. او شخصیت مهم در ABC; او فقط نام میزبان این پاییز جایزه امی و او را بر عهده گرفته Regis Philbin نقش برای شبکه های فصل تابستان بازسازی "چه کسی می خواهد به یک میلیونر است."

ABC تا به حال هیچ نظر خود را در مورد بیانیه.

آخر هفته گذشته, Fox News Channel مهمان کت Timpf مسخره کیمل را توضیح که او تابستان به صرف زمان با خانواده اش. کیمل دارای یک پسر متولد شده در سال 2017 با نادر نقص قلبی; پس از Timpf انجام شد, میزبان, Greg Gutfeld با اشاره به وضعیت.

"من تا به حال هیچ ایده" Timpf گفت. "من بسیار متاسفم و من ادم سفیه و احمق."

در "30 راک" قسمت کشیده شد در درخواست از خالق سری و ستاره Tina Fey. در حالی که کمدی به پایان رسید هفت سال اجرا در NBC در سال 2013, مجموعه های تلویزیونی, هرگز واقعا می میرند و قسمت هنوز نشان داده شده در تلویزیون پیوند و در جریان خدمات از جمله Hulu آمازون نخست آیتونز و طاووس.

فی که به تصویر کشیده لیز لمون در این مجموعه در مورد صحنه جهانی از تلویزیون نشان می دهد گفت: در یک یادداشت به توزیع کنندگان است که "من درک می کنم در حال حاضر که 'قصد' است نه یک پاس رایگان برای مردم را به استفاده از این تصاویر است."

"من عذر خواهی برای درد آنها ناشی از" فی نوشت. "رفتن به جلو بدون کمدی-عشق بچه واقعا نیاز به تلو تلو خوردن بر اين گرايشات و گزیدگی توسط زشتی خود را."

نمونه های دیگر از چه سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات نهفته سرگرمی شامل لغو طولانی در حال اجرا نشان می دهد تلویزیون "پلیس" و به طور موقت حذف از "بر باد رفته" از HBO حداکثر خدمات.

دو تا از چهار حذف "30 راک" قسمت در اصل پخش در سال 2010 با دیگران اولین بار نشان داده شده در سال 2008 و 2010. سری به طور منظم جین رسمی و مهمان ستاره جان هام به نظر می رسد در blackface.

___

آسوشیتد پرس TV نویسنده لین Elber کمک به این گزارش از لس آنجلس.

آخرین مطالب