ژاپن راه اندازی واحد جدید به گام تا دفاع در فضای بیرونی

توسط MARI یاماگوچیتوکیو (AP) — ژاپن راه اندازی فضای جدید دفاع واحد روز شنبه برای نظارت و مقابله با تهدیدات این

توسط ATSHNEWS در 29 اردیبهشت 1399

توسط MARI یاماگوچی

توکیو (AP) — ژاپن راه اندازی فضای جدید دفاع واحد روز شنبه برای نظارت و مقابله با تهدیدات این کشور ماهواره.

فضای عملیات اسکادران بخشی از ژاپن را با Self-Defense Force شروع می شود با 20 عضو است و انتظار می رود به رشد به حدود 100 نفر یک بار واحد به طور کامل عملیاتی در سال 2023.

نقش واحد است که عمدتا برای نظارت و حفاظت از ژاپنی ماهواره از حملات دشمن و یا فضا باقی مانده است. آن را نیز انجام ماهواره ای مبتنی بر ناوبری و ارتباطات برای نیروهای دیگر در این زمینه است.

راه اندازی واحد جدید می آید در حال رشد در میان نگرانی ژاپنی است که چین و روسیه به دنبال راه هایی برای دخالت غیر فعال کردن و یا نابود کردن ماهواره.

واحد به همکاری با ایالات متحده فرماندهی فضایی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تاسیس شده در سال گذشته و همچنین ژاپن در آژانس اکتشافات فضایی ژاپن, Aerospace Exploration Agency, وزیر دفاع تارو Kono گفت.

"این مهم است که ما به دست آوردن برتری در دامنه فضا و همچنین" Kono گفت: دوشنبه در مراسم راه اندازی. "ما باید به تغییر محیط امنیتی به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

نخست وزیر شینزو آبه برای تحت فشار قرار دادند ژاپن Self-Defense Force به گسترش بین المللی نقش و قابلیت تقویت همکاری و سلاح های سازگاری با ایالات متحده آن را به عنوان به طور فزاینده ای با این نسخهها کار در کنار سربازان آمریکایی و آن را به عنوان رشد می کند در مورد افزایش قابلیت های چین و کره شمالی.

___

دنبال کردن Mari یاماگوچی در توییتر در https://www.twitter.com/mariyamaguchi



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن