جین Brox مقاله در سال 1918 بیماری همه گیر آنفلوآنزا در حال حاضر احساس می کند آشنا

دراکات — در 1990s به عنوان جین Brox جستجو برای موضوع کتاب بعدی او به خانواده اش خاطرات.تحسین منتقدان و نویسنده

توسط ATSHNEWS در 5 خرداد 1399

دراکات — در 1990s به عنوان جین Brox جستجو برای موضوع کتاب بعدی او به خانواده اش خاطرات.

تحسین منتقدان و نویسنده که در مزرعه خانواده اش در دراکات و در حال حاضر زندگی در نیوبرانزویک مین برنامه ریزی شده به بررسی سابقه خانوادگی او در کنار که از دره Merrimack. او نگه داشته و به خاطر سپردن چیزی پدرش می گفت در مورد دیدن چراغ چادر بیمارستان در تپه برج در لارنس از مزرعه زمانی که او یک کودک بود.

اما گذشته از این واقعیت که چادر شهرستان ساخته شده بود به خانه بیماران از بیماری آنفلوانزا سال 1918 او نمی تواند به یاد داشته باشید خیلی — خیلی Brox تصمیم به حفاری عمیق تر.

"پنج هزار سال مثل این یکی" (حسن نیت ارائه میدهد از جین Brox)

او کبوتر را به این شهر تاریخی archives نقاشی از روزنامه بریده و آنفلوانزا مجلات به قطعه با هم یک تصویر از آنفولانزا موج دوم از طریق لارنس در اکتبر 1918.

نتیجه مقاله منتشر شده در گرجستان نقد و بررسی و بعد Brox را در سال 1999 کتاب "پنج هزار سال مثل این یکی:" در حال حاضر طنین انداز در یک راه جدید در نور COVID-19 شیوع این نویسنده گفت: به تازگی. در واقع به یک خواننده در سال 2020 Brox را توصیف از عدم قطعیت در اطراف این بیماری و اقدامات احتیاطی گرفته شده به بنیادی گسترش آن ممکن است صدای عجیب و آشنا.

این قطعه توضیح می دهد چگونه این برج تپه چادر بیمارستان ساخته شده بود به جداسازی بیماران یکی از اقدامات در دسترس برای پزشکان در آن زمان به منظور محدود کردن میزان عفونت است. کسانی که زندگی در اتاق های اجاره ای از لارنس مخوف ظاهر یک دکتر خود را در آستان Brox نوشت چرا که آن را به معنای آنها ممکن است هرگز دوباره ببینید عزیزان خواهد بود که carted به چادر شهرستان به بازدید کنندگان اجازه داده نشده و بسیاری از کسانی که فرستاده شدند و در آنجا درگذشت وجود دارد.

"گرمای خود را پراکنده شد. آنها شلوغ شد و به اتاق خود. آنفولانزا برش مناسب از طریق گسترش جلوتر از خود شایعات عبور بر یک دست دادن و در باد و با سبک ترین بوسه. هیچ تف. هیچ های مواد غذایی. نگه داشتن دستان خود را تمیز. اجتناب از جمعیت. راه رفتن در همه جا" Brox نوشت: در این مقاله. "خواب با ویندوز خود را باز کنید."

به عنوان اثر بیماری همه گیر کوروناویروس شروع به آشکار چند ماه پیش Brox گفت: پژوهش او می خواهم انجام می شود در '90s شناور به سمت بالا از ذهن او و برخی از جنبه های بحران کنونی احساس "ترسناک شبیه" به آنچه رخ داده است در لارنس بیش از 100 سال پیش. او با اشاره به بخشهای این مقاله است که توصیف مجالس ترحیم از روز که به شدت محدود همراه با گورستان و دفن اساس است که نمی تواند نگه دارید تا با افزایش تقاضا در میان شیوع.

شاید آنچه طنین انداز بیشتر با Brox امروز عدم آگاهی پزشکان و مقامات تا به حال در مورد آنفولانزا و روند کشف در آن زمان به توسعه درمان و یاد بگیرند که چگونه به کاهش آن, انتقال, او گفت: — فقط به عنوان هنوز هم وجود دارد بسیار آموخته می شود در مورد رمان coronavirus.

"این زمان در اطراف, من شگفت زده از این راه همه چیز آشکار, من فکر می کنم چون من دیدم که چگونه آن را آشکار وجود دارد — نوع سردرگمی مردم در تلاش برای کشف کردن آنچه در جهان ما در حال رفتن به انجام ساخت بهترین تلاش خود را, اما در حال غرق وضعیت" Brox گفت. "پس همه این چیزهایی که احساس بسیار آشنا برای من است."

حتی امروز به شدت مورد بحث تعطیلی مدارس و کسب و کار منعکس شده است در Brox حساب از لارنس در سال 1918 زمانی که این شهر تا حد زیادی جمعیت مهاجران که تا به حال به کار در نساجی کارخانه های تولید.

"مدارس و خانه های فیلم شده بود دستور داد بسته و پیچ و مهره ای بسته; مجامع عمومی محدود شد. کارگران تعداد آنها نصف راه می رفت پایین اسکس خیابان به میلز در slackened روبان. خود را کوبیده خواهد شد به پایین شایعات را لمس کرد تنها کسی که تا به حال زده شده که تا به حال در شب درگذشت" این مقاله را می خواند. "آنها معامله راههای پیشگیری و درمان برخی با پوشیدن ماسک دیگران با سیر آویزان در اطراف گردن خود را."

Brox بعدی کار به احتمال زیاد چند سال دور از, انتشار, با تمرکز بر چگونه زنان تنها خانه های خود را این بار برای رسیدن به از طریق تاریخ Merrimack ولی به برجسته لوول مشهور آسیاب ، هر چند برخی از آنها پرسید: اگر او را به نوبه خود به سال 1918 بیماری همه گیر و یا کاوش در عصر کنونی از طریق نوشتن Brox گفت که در حال حاضر او قصد دارد به چوب به پروژه های او در حال پیشرفت است.

اما او اشاره کرد که تحقیق در آن زمان در تاریخچه کمک به رفع ابهام زندگی روزمره زندگی مردم از طریق آن و به طور غیر منتظره کمک به او آماده شدن برای یکی از ما در حال زندگی در حال حاضر.

"از این که یک قطعه کمی از حافظه من احساس می کنم مثل من در نهایت قادر به کشف این دنیا که ناشناخته بود به من" Brox گفت. "و آن هنگامی که شما فکر می کنم در مورد تاریخچه آن ساخته شده تمام تاریخ از دره به صورت زنده در یک راه است که آن را تا به حال قبل و فقط با نوع تمرکز در این لحظه در زمان بود که یک لحظه عمیق."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Brox و آثار او مراجعه کنید janebrox.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب