Ivanka Trump دفاع گویا پست که ناظران تماس غیر اخلاقی

توسط DARLENE SUPERVILLEواشنگتن (AP) — Ivanka Trump روز چهارشنبه در دفاع از تویت یک عکس از خودش نگه داشته می تو

توسط ATSHNEWS در 26 تیر 1399

توسط DARLENE SUPERVILLE

واشنگتن (AP) — Ivanka Trump روز چهارشنبه در دفاع از تویت یک عکس از خودش نگه داشته می توانید از گویا لوبیا به باک کردن یک اسپانیایی متعلق به کسب و کار که می گوید او شده است ناعادلانه تحت درمان با این استدلال که او "حق" را به طور علنی ابراز حمایت از او.

دولت ناظران مقابله که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و مشاور ارشد حق ندارد به نقض اخلاق و قانون است که نوار مقامات دولتی از استفاده عمومی خود را به دفتر حمایت از محصولات خاص و یا گروه.

این گروه ادعا Ivanka Trump عمل نیز برجسته گسترده تر نگرانی در مورد چگونه به رئیس جمهور و کسانی که در اطراف او اغلب محو خط بین سیاست و حاکم. کاخ سفید خواهد بود مسئول برای تنبیه Ivanka Trump برای هر اخلاق تخطی اما تصمیم گرفت تا در یک مورد مشابه مربوط به کاخ سفید مشاور کلیان کانوی در سال 2017.

گویا شد هدف از مصرف کننده پس از تحریم, مدیر عامل شرکت رابرت Unanue ستایش رئیس جمهور در اسپانیایی رویداد در کاخ سفید پنجشنبه گذشته.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی روز بعد خود را در مورد "عشق" به صورت گویا و دختر خود را دنبال کرد تا اواخر روز سه شنبه با به tweeting یک عکس از خودش را برگزاری می توانید از گویا لوبیا سیاه و سفید با یک عنوان که خواندن "اگر آن را گویا آن را به خوبی" در زبان انگلیسی و اسپانیایی.

تقریبا بلافاصله دولت ناظران و رسانه های اجتماعی مفسران متهم Ivanka Trump از نقض اخلاق قوانین — مسئله ای بود که خطاب در کاخ سفید پاسخ بیانیه ای که سرزنش اخبار رسانه ها و فرهنگ از تحریم برخی از نمایش ها.

"تنها رسانه ها و انصراف از فرهنگ حرکت خواهد انتقاد Ivanka برای نمایش شخصی خود را برای حمایت از یک شرکت است که ناعادلانه با تمسخر میگوید تحریم و تمسخر برای حمایت از این دولت — که همواره جنگیدند و برای تحویل جامعه اسپانیایی," کاخ سفید سخنگوی کارولینای هرلی گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

"Ivanka مفتخر است که از این قوی, اسپانیایی-متعلق به کسب و کار با ریشه های عمیق در ایالات متحده و حق به بیان شخصی او حمایت" هرلی گفت.

Ivanka Trump ارسال توییت از یک حساب توییتر شخصی است که دو وظیفه chronicling کار خود را در کاخ سفید از طرح های.

مغلوب ساختن پیشی جستن خود را به نظر می رسد به عقب تا دختر خود را روز شنبه با ارسال یک عکس در Instagram حساب نشان دادن او در دفتر بیضی در جبهه های مختلف گویا محصولات خاص بر روی میز خود. به عنوان رئیس جمهور تهمت است معاف از بسیاری از قوانین که کارگران فدرال باید به دنبال.

والتر Shaub مدیر سابق دفتر دولت اخلاق گفت: در توییتر که توییت ها و عکس ها به مبلغ "یک مقام مبارزه با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای حمایت گویا ساخت آن را بیشتر از همه روشن است که Ivanka را صدای جیر جیر بود و تخطی از سوء استفاده از موقعیت و مقررات است."

Shaub چپ دولت در سال 2017 پس از برخورد با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بیش اخلاق قوانین.

شهروندان برای مسئولیت و اخلاق در واشنگتن گفت: قوانین روشن هستند.

"اخلاق در قوانین برای اجرایی کارکنان می گویند که شما نمی توانید خود را با استفاده از موقعیت رسمی به ترویج کسب و کار خصوصی" گفت: نوح Bookbinder اجرایی, مدیر و خدمه. "این بسیار روشن است که زمینه ای که این آمد که گویا تا به حال شده است حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بود که حمایت از گویا."

کریگ Holman به کاپیتول هیل لابی برای شهروند گفت: قسمت بود یادآور 2017 حادثه که در سراسر کشور پخش تلویزیون کابلی, مصاحبه, کانوی خواست تهمت حامیان به خرید Ivanka Trump لباس و لوازم جانبی بعد از Nordstrom کاهش یافته و مد خط. کاخ سفید بعد گفت کانوی شده بود "مشاوره" مورد نظر است.

Holman استدلال کرد که Ivanka Trump عمل شد و کمتر از یک اشتباه داده کانوی حادثه است.

"آنها تصمیم به نقض قانون فدرال تفکر است که آن را به نفع آنها خواهد, سیاسی," او گفت:. مغلوب ساختن پیشی جستن است به دنبال بهبود جایگاه خود را با Latino رای دهندگان قبل از ریاست جمهوری. او موفق به کسب آرا از حدود 3 در 10 رای دهندگان در سال 2016.

مغلوب ساختن پیشی جستن اغلب تار خط بین سیاست و حاکم.

رئیس جمهور با استفاده از یک سخنرانی چهارشنبه در یک یو پی اس تسهیلات در آتلانتا در محیط زیست اجازه به راه آهن در برابر اجازه می دهد پست الکترونیکی-در رای گیری برای انتخابات ماه نوامبر و در برابر رقیب دموکرات جو بایدن. او همچنین با استفاده از یک شنبه در کنفرانس خبری در کاخ سفید به باغ گل رز که در آن رئیس جمهور به طور سنتی باید خودداری از سیاست برای ضربه زدن به بایدن.

در سال گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن شناور ایده میزبانی 2020 اجلاس رهبران جهان در خصوصی برای سود باشگاه گلف در نزدیکی میامی اما حمایت کردن بعد از یک دو حزبی اعتراض بیش از تضاد منافع.

به طور جداگانه پنج شنبه, خدمه, شکایت دفتر ویژه مشاور مستقل فدرال تحقیق و دادستانی آژانس در برابر کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع. این گروه مدعی است که مراتع نقض تخم عمل در آخرین مصاحبه تلویزیونی که در آن او تلاش برای مغلوب ساختن پیشی جستن و در برابر بایدن. دریچه قانون منع مقامات دولتی با استفاده از موقعیت خود برای نفوذ در مبارزات سیاسی.

دفتر مشاور ویژه گفت: آن را نمی تواند نظر فراتر از تصدیق دریافت شکایت. کاخ سفید نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

___

دنبال Darlene Superville در توییتر http://www.twitter.com/dsupervilleap



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب