از آن زمان به منظور بالا بردن سوال در مورد بایدن سلامت

چه اگر این بود گزارش داد که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال عمل جراحی مغز 30 سال پیش ؟ برای افت

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

چه اگر این بود گزارش داد که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال عمل جراحی مغز 30 سال پیش ؟

برای افتتاحیه مترقی دموکرات و ضد مغلوب ساختن پیشی جستن استقرار رسانه ها را متهم او را از یک coverup و تقاضای او استعفا دهد.

چه اگر این بود گزارش داد که او تا به حال یک مغز دوم عملیات سه ماه پس از اولین است ؟

آنها را apoplectic و اصرار او بود استیضاح دوباره. یا که او رها می شود وظیفه و جای خود را به معاون رئیس جمهور زیر 25 متمم. که اجازه می دهد تا برای جایگزینی خود را بر این اساس است که رئیس جمهور این است که "قادر به تخلیه اختیارات و وظایف خود را در دفتر."

این متمم آمده است که به هر دلیل در حال حاضر معاون و یک اکثریت از اعضای کابینه به دنبال سرنگونی یک رئیس جمهور می تواند درخواست رهبران مجلس نمایندگان و سنا به جای او با معاون رئیس جمهور.

رئیس جمهور می تواند درخواست تجدید نظر خود را فردی گری و کنگره خواهد و سپس رای در دادگاه تجدید نظر.

با توجه به خوار معاون سابق FBI مدیر اندرو McCabe, سپس معاون دادستان کل راد Rosenstein مورد بحث است که امکان روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن اخراج FBI مدیر James Comey. هیچ چیز از آن آمد.

آن دوره بود که مغلوب ساختن پیشی جستن منتقدان آشکارا مورد سوال مغلوب ساختن پیشی جستن ثبات روانی. آنها هنوز هم انجام دهید.

تنها مشکل با این همه تهمت هرگز عمل مغز اجازه دهید به تنهایی دو.

این اشتباه مستعد جو بایدن که اگر چه شما ممکن است شنیده و یا خوانده زیادی در مورد آن را به عنوان پدیدهای است که محافظت شده توسط یک دوست در جناح چپ رسانه ای است که هرگز از او می پرسد در مورد آن.

و آن را به عنوان هر چند خبرنگاران که پوشش سیاست نمی دانم در مورد آن انجام می دهند. آنها فقط نمی خواهند شما بدانید.

بایدن مبارزه از زير زمين است و نه در یک کنفرانس مطبوعاتی در سه ماه. او است پناه میبرند در زیرزمین خانه خود را مانند یک گلخانه گیاه با استفاده از CDC COVID-19 دستورالعمل به عنوان بهانه ای برای آمده کردن و مخلوط کردن آن با خبرنگاران به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن می کند و تقریبا هر روز.

این است که می گویند که دو مغز عملیات در سال 1988 زمانی که او یک سناتور ایالات متحده است هر اثر در بایدن امروز اگر چه با توجه بایدن را به فراموشی مغز, تشنج و سردرگمی, سوال خواهد شد و در نهایت مطرح شود یک راه یا دیگری. برخی بر این باورند که بایدن نشان داده است نشانه های اولیه زوال عقل است.

که کنار بایدن دارای پشتیبانی کامل پس از دکتر نیل Kassell این جراح مغز و اعصاب که در عمل در بایدن برای یک جفت از مغز آنوریسم سه دهه پیش است.

Kassell گفت: بایدن سلامت دانا بود "کاملا روشن" زمانی که بایدن اعلام کرد نامزدی خود را در سال 2019. او اضافه کرد: "جو بایدن از تمام سیاستمداران در واشنگتن تنها یکی است که من خاص است چرا که من آن را دیده اند. که بیش از من می توانم در مورد همه نامزدهای دیگر و یا امتیازهای."

بایدن در آن زمان گفت: "این کاملا مشروع" برای مردم از او بخواهید سوال در مورد سلامت خود را.

معاون سابق رئیس جمهور CBS گفت: "من فکر می کنم آنها در حال رفتن به قضاوت من در من انرژی و زنده دلی. من هنوز هم می توانید مراحل بالا را اجرا کنید از نیروی هوایی ، من هنوز در به در شکل خوب است ؟ من — من — باید تمام قوای? من پر انرژی است ؟ من فکر می کنم آن را کاملا مشروع مردم به عنوان کسانی که سوال است."

بایدن او سوابق پزشکی بررسی می شود زمانی که باراک اوباما او را به حال بررسی قبل از انتخاب او به عنوان معاون ریاست جمهوری همسر در حال اجرا در سال 2008.

بایدن قرار گرفتند میکروسکوپی کرانیوتومی از سمت راست مغز خود را در والتر رید در بیمارستان که در آن او گرفته شد در فوریه سال 1988 پس از عبور از در اتاق یک هتل پس از سخنرانی او در دانشگاه روچستر. اسکن نشان داد آنوریسم در پایه مغز خود را.

عملیات موفقیت آمیز بود. اما او مجبور به بازگشت به بیمارستان برای دومین مغز آنوریسم عملیات در طرف دیگر از مغز خود را سه ماه بعد.

دکتر Kassell را حفظ کرده است که دو مغز آنوریسم که بایدن رنج می برد در سال 1988 به طور کامل درمان می شود و که بایدن نشان داد که هیچ مشکل روانی به عنوان یک نتیجه.

Kassell در یک ماه اوت سال 2019 مصاحبه با سیاسی گفت: بایدن "است که هر بیت به عنوان تیز او 31 سال پیش. من دیده نمی شود هر گونه تغییر. من می توانم به شما بگویم که با یقین مطلق است که او تا به حال هیچ آسیب مغزی یا از خونریزی و یا از عملیات است که او تا به حال. وجود دارد هیچ خسارت ندارند."

است که در آن, این است که در حال حاضر. بنابراین شما می توانید بیرون آمدن از پناهگاه, جو, پس ما از شما می خواهیم در مورد آن ؟

نظرات به ایمیل luke1825@aol.com

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن