"این چیزی است که من همیشه آرزو می کنم هر کسی'

لوول — رونالد Archambault, 61, از لاول معتقد به ارزش کار سخت کار کرده و تقریبا هر روز از زندگی خود را, و دوست

توسط ATSHNEWS در 2 تیر 1399

لوول — رونالد Archambault, 61, از لاول معتقد به ارزش کار سخت کار کرده و تقریبا هر روز از زندگی خود را, و دوست داشتم به مردم بگویید که در مورد بچه های خود و برنامه های خود را به آنها ارسال ،

او موفق شد در این هدف است.

دو از او سه دختر Rhiannon و ربکا Archambault هر دو آنها به فارغ التحصیلان به تازگی شنیده از یکی از پدر خود را با پزشکان در مورد او تمایل برای صحبت کردن در مورد آنها و کار خود را به اطمینان حاصل شود آنها در آینده است.

"پدر من کار می کرد هر روز و فرستاده ما هم به دانشگاه و هم من و خواهرم فارغ التحصیل شد و به لطف او" Rhiannon Archambault گفت. "من تا ابد سپاسگزار چگونه مراقبت و, چگونه یک کارگر او بود."

خواهران خود را از دست داد پدر به COVID-19 ژوئن 11.

خانواده هنوز هم در از دست دادن به او چگونه آن را قرارداد. همسرش, Shirley Archambault جان سالم به یک فرم تهاجمی سرطان ریه 11 سال پیش و به عنوان یک نتیجه است که به ویژه آسیب پذیر به ویروس. بنابراین خانواده در زمان هر احتیاط آنها می تواند.

شرلی به سختی به ترک خانه و خانواده خود را برای ماه می باشد. رونالد یک راننده کامیون و ضروری کارگر به کار ادامه داد اما دیگر اجازه هر کسی به سوار شدن در کامیون یدک کش با او, عینک, ماسک, نگه داشته و فاصله خود را از هر کس که در کار است. او نیز به پایان رسید تا کار کمتر از حد معمول پس نیاز به tows رفت پایین به عنوان بسیاری از مردم قرنطینه.

Rhiannon از کار با توجه به همه گیر جدا شده و با پدر و مادر خود را. ربکا و 18-ماه-پیر پسر جدا شده و دور از خانواده به عنوان یک اقدام احتیاطی آیا به عنوان یک دختر سوم Deana فلزی از Winchendon.

این آسان نیست برای هر یک از آنها. ربکا تا به حال تنها به لحاظ اجتماعی فاصله تماس با پدر و مادر خود را برای ماه می باشد. رونالد و شرلی نمی تواند خود را نگه دارید و نوه. رونالد طولانی بود به جلو نگاه به تقریبا هیچ چیز بیش از خود دوشنبه شب شام با همسر و سه شنبه شب فیلم خرما با توجه به دختران خود. او داد تا شادی خود را دو شب هر هفته در تلاش برای نگه داشتن همسر خود را امن است.

اما با وجود ماه از جداسازی و در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی رونالد Archambault شروع به احساس بیمار در مارس 16, کردم تست شده برای COVID-19 on May 19 و در بیمارستان بستری شد در مارس 20.

این فقط آغاز از خانواده هولناک نبرد با ویروس است که ادعا کرده بیش از 100,000 زندگی سراسر کشور و بیش از 450.000 در سراسر جهان است.

در 22 مه خبر بد تر دنبال کرد. شرلی مریض شدم و تست مثبت نیز هست. برای پنج روز او قادر به مبارزه با ویروس در صفحه اصلی با Rhiannon مراقبت از او را.

در مه 26 روز است که رونالد و شرلی باید صرف خود را جشن 30 سالگرد عروسی, پزشکان تعیین رونالد دیگر نمی تواند نفس خود قرار داده و او را در یک ونتیلاتور.

رونالد و شرلی Achambault بودند هرگز قادر به صحبت می کنند به هر یک از دیگر در 30 سال از ازدواج.

  • رونالد Archambault می ایستد در مقابل یک کامیون یدک کش او سوار در یک عکس از حدود 2000 سال. Archambault که درگذشت COVID-19 در سن 61, دهه را صرف رانندگی کامیون یدک کش به پرداخت دختران خود راه را از طریق کالج. هر دو دختران فارغ التحصیل شده توسط ویروس ادعا کرد Archambault زندگی. عکس حسن نیت ارائه میدهد Archambault خانواده است.

  • این Archambault خانواده لاول از چپ شرلی, Rhiannon رونالد و ربکا در Rhiannon فارغ التحصیلی از UMass Lowell در سال 2018 است. رونالد که از COVID-19 اوایل این ماه در حالی که همسر او بود unonscious و در ونتیلاتور با همان ویروس تا به حال در زندگی خود کار و لاف زدن را به دوستان خود که او آن همه را به فرستادن دختران خود را به دانشگاه. یک لوول دو راننده کامیون Archambault موفق به هدف خود را قبل از از دست دادن زندگی خود به این ویروس است که, نیز زده دختر خود و همسر. عکس حسن نیت ارائه میدهد Archambault خانواده است.

  • رونالد Archambault از لوول دارای جوانترین دختر خود را Rhiannon در این عکسي از زمانی که Rhiannon یک کودک بود. Rhiannon به تازگی جان سالم به در COVID-19 حالی که رونالد نیست. شرلی Archambault, Ronald و Rhiannon مادر باقی می ماند بر روی دستگاه تنفس مصنوعی او به عنوان جنگ این بیماری است. عکس حسن نیت ارائه میدهد Archambault خانواده

  • این Archambault خانواده لاول از چپ شرلی, Rhiannon رونالد و ربکا در Rhiannon فارغ التحصیلی از UMass Lowell در سال 2018 است. رونالد که از COVID-19 اوایل این ماه در حالی که همسر او بود unonscious و در ونتیلاتور با همان ویروس تا به حال در زندگی خود کار و لاف زدن را به دوستان خود که او آن همه را به فرستادن دختران خود را به دانشگاه. یک لوول دو راننده کامیون Archambault موفق به هدف خود را قبل از از دست دادن زندگی خود به این ویروس است که, نیز زده دختر خود و همسر. عکس حسن نیت ارائه میدهد Archambault خانواده است.

  • رونالد و شرلی Archambault در روز عروسی خود را مه 26, 1990. این زن و شوهر می توانست خود را جشن گرفتند سالگرد 30 روز رونالد قرار داده شد در ونتیلاتور با توجه به COVID-19. او از بیماری حدود دو هفته بعد از داشتن هرگز آگاهی به دست آورد. شرلی در حال حاضر بر روی یک دستگاه تهویه نیز هست و هنوز هم نمی دانم از او گذشت. عکس حسن نیت ارائه میدهد Archambault خانواده است.

  • رونالد Archambault و دخترش ربکا Archambault در ربکا فارغ التحصیلی از فیچبرگ دانشگاه دولتی. رونالد کار کرده بود برای سال ارسال هر دو دختر خود را به کالج. عکس حسن نیت ارائه میدهد Archambualt خانواده است.

  • رونالد و شرلی Archambault در روز عروسی خود را مه 26, 1990. این زن و شوهر می توانست خود را جشن گرفتند سالگرد 30 روز رونالد قرار داده شد در ونتیلاتور با توجه به COVID-19. او از بیماری حدود دو هفته بعد از داشتن هرگز آگاهی به دست آورد. شرلی در حال حاضر بر روی یک دستگاه تهویه نیز هست و هنوز هم نمی دانم از او گذشت. عکس حسن نیت ارائه میدهد Archambault خانواده است.

  • یک جوان رونالد Archambault, در یک عکسي ارائه شده توسط خانواده اش.

آنها آخرین صحبت چند روز قبل از رونالد رفت و در یک ونتیلاتور, Rhiannon گفت.

در ابتدا او می خواهد به تماس مادر خود را از بیمارستان هر روز چندین بار. اما پس از چند روز او آنقدر خسته بود او نمی تواند تماس بگیرید. پرستار او خواستار آغاز شده شرلی به روز رسانی در زمانی که رونالد نمی تواند.

در مه 27, شرلی در بیمارستان بستری شد به عنوان به خوبی.

Rhiannon شروع به احساس بیمار در آن روز بیش از حد تشخیص داده شد با COVID-19 on May 29. او یکی از آنهایی که خوش شانس, اگر چه, و غلبه بدترین نشانه های او — از دست دادن بو و طعم که در سمت چپ او با هیچ اشتها — فقط در یک ماده از روز.

شرلی یکی از آنهایی که خوش شانس. وضعیت او بدتر شده به سرعت و در ظرف سه روز در بیمارستان او بود بیش از حد قرار داده شده بر روی یک پس از او دیگر نمی تواند نفس در خود. او ناخودآگاه باقی مانده و بر روی یک پس.

"همه چیز را فقط اتفاق می افتد نگه داشته تا به سرعت،"

ربکا 29 داشتن هرگز قبلا در مورد این نوع از چیزی که با پدر و مادر او به طور ناگهانی به حال به مرگ و زندگی تصمیم گیری پزشکی برای پدر و مادر خود را در حالی که مشاور با او 25 ساله است.

او مورد مطالعه ویروس آنجا که او می تواند برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه.

"من آموخته زیادی در مورد آسیب آن به کل بدن نه تنها به ریه ها،"

او گفت: نبرد بوده است rollercoaster با اخبار خوب اغلب پس از دو یا سه گام به عقب.

"یک روز ما باید برخی از اخبار خوب در مورد مادر و پس از آن شش ساعت بعد ما تماس بگیرید چرا که او تا به حال یک حمله قلبی،"

Rhiannon و ربکا گفت که به عنوان روز از اوایل ماه ژوئن پیشرفت, خبر خوب در مورد پدر خود را بیشتر و بیشتر کردم نادر در حالی که این مراحل را پشت نمی کند.

شرلی Archambault بیهوش بود بر روی یک دستگاه تهویه زمانی که شوهرش قلب متوقف ضرب و شتم در ژوئن 11 در 1:41 بعد از ظهر

هر چند Rhiannon و ربکا نمی تواند دیدار پدر و مادر خود را زمانی که آنها در بیمارستان آنها اعطا شد یک استثنای خاص برگزار شد و پدر خود را به عنوان او درگذشت.

"که تنها زمان است که ما قادر به آن وجود دارد" Rhiannon گفت. "این یک تجربه من آرزو می کنم هر کسی در این جهان است."

شرلی باقی می ماند در یک ونتیلاتور در بخش مراقبت ويژه در لوول بیمارستان عمومی.

او هنوز هم نمی داند که شوهرش از 30 سال از بین رفته است.

دختران خود را به چشم انداز صورت که مکالمه هنگامی که مادر خود را بیدار.

شرلی دختران به او صحبت می کنند اغلب از طریق زوم با تشکر برای کمک به از لوول کلی پرستاران. هر دو خواهر گفت: پرستاران و پزشکان و کارکنان در واحد مراقبت های ویژه شده اند فوق العاده دلسوز و مفید, درمان پدر و مادر خود را مانند خانواده خود را.

و در حالی که شرلی نمی تواند اذعان دخترش و یا صحبت کردن در طول زوم تماس هر دو خواهر گفت: آنها اعتماد به نفس مادر خود را می توانید آنها را در برخی از سطح. آنها گفتند خواستار کمک به آنها یک حس است که آنها هنوز هم وجود دارد با مادر خود.

در حال حاضر شرلی را پزشکان مشغول به کار هستند به آرامی او را از ونتيلاتور او دختر گفت.

"اما او قطعا هنوز راه طولانی برای رفتن و احتمالا نیاز به بازتوانی هنگامی که او دریافت،" "او مبارزه. هر دو پدر و مادر من خیره به جهنم و آنها مبارزان و ما دیده ایم که از طریق همه از این است."

Rhiannon و ربکا گفت که با وجود جنگ مداوم آنها می خواهند برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را بنابراین دیگران می توانند درک خطر این بیماری همه گیر به شمار.

"پدر و مادر من هستند و باور نکردنی مردم و پدر من سزاوار نیست برای رفتن از آن راه،" "من حاضر به او اجازه دهید فقط یک عدد است. اگر من می توانید با استفاده از داستان ما برای بالا بردن سطح آگاهی و نفوذ در دیگران برای تصمیم گیری دقیق, این چیزی است که من می خواهم به انجام است."

"پدر و مادر ما به ما آموخت به نوع مراقبت و صریح افراد" Rhiannon گفت.

خواهر قدرت به عنوان چهره آنها این ادامه نبرد با ویروس, آنها می گویند, می آید از پدر و مادر شده اند که پس زده شده توسط آن است.

"آنها به من آموخت که چگونه به قوی،" "با همه چیز است که من از طریق با سرطان است. او یک جنگنده است که از طریق آن. او گفت که او تا به حال 20 تا 30 درصد احتمال ساخت آن با سرطان و او آن را از طریق آن. من فکر می کنم من یک مقدار زیادی از قدرت من از هر دوی آنها."

"قدرت خود است که چرا ما در حفظ و رفتن هر روز در طول این زمان دشوار" Rhiannon گفت.

آنها گفتند این مصیبت نیز به ارمغان آورده و آنها را به هم نزدیک آنها به عنوان تکیه بر هر یک از دیگر برای قدرت و مشاوره در مورد مسائل مربوط به آنها در حال حاضر باید چهره.

ربکا گفت که او امیدوار است خانواده داستان احتمالا کمک به دیگران جلوگیری از ویروس و یا حداقل سعی کنید به.

"من هرگز فکر نمی کردم ما خواهد بود در این موقعیت ما در حال حاضر — زندگی و مرگ تصمیم گیری برای هر دو پدر و مادر ما در همان زمان -- و این چیزی است که من همیشه آرزو می کنم هر کسی،" "من آرزو می کنم مردم خواهد بود هوشمند در مورد تصمیم گیری های آنها را."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب