ایران راه اندازی زیرزمینی موشک های بالستیک در طی ورزش

توسط امیر وحدت و جان GAMBRELLتهران (AP) — ایران شبه نظامی سپاه پاسداران راه اندازی زیرزمینی موشک های بالستیک ی

توسط ATSHNEWS در 8 مرداد 1399

توسط امیر وحدت و جان GAMBRELL

تهران (AP) — ایران شبه نظامی سپاه پاسداران راه اندازی زیرزمینی موشک های بالستیک یکشنبه به عنوان بخشی از یک تمرین مربوط به یک مدل آمریکایی ناو هواپیمابر در تنگه هرمز برجسته شبکه خود را از قنات موشک های سایت.

اگر چه دولت مستند تلویزیونی باید متمرکز بر عملیات در پایگاه های زیرزمینی, همه باید اجتناب شود نشان جغرافیایی جزئیات آشکار مکان های خود را. روز شنبه راه اندازی از آنچه به نظر می رسد مرکزی ایران و کویر فلات ممکن است تغییر کرده باشد که در بحبوحه افزایش تنش ها بین تهران و آمریکا بیش از آن پاره هسته ای ایران با قدرت های جهان و به عنوان فشارهای اقتصادی رشد.

"ما انجام داده اند راه اندازی موشک های بالستیک از اعماق زمین برای اولین بار" ژنرال امیر علی حاجی زاده فرمانده گارد هوافضا بخش گفته تلویزیون دولتی. "این بدان معناست که بدون استفاده معمولی launchpads به خاک سپرده شد موشک به طور ناگهانی پاره کردن از زمین و اهداف خود را دقیقا."

هواپیماهای بدون سرنشین و فیلم های گرفته شده توسط گارد نشان داد دو انفجار موشک خارج از تحت پوشش موقعیت خود را در صحرا در اوایل صبح روز چهارشنبه با بقایای پرواز به هوا را در پی خود. گارد نیست شناسایی محل پرتاب و نه موشک های درگیر.

راه اندازی شش ماه پس از گارد گلوله را در اوکراین jetliner و کشته و 176 نفر در هیئت مدیره به نظر می رسد در راستای نشان دادن قدرت موشکی خود برنامه به مخاطبان داخلی موشک متخصص ملیسا Hanham گفت. بالا-زمین فیلم نشان داده شده در تلویزیون دولتی همراه با تحقیقی تکنیک های آن را ممکن است برای پیدا کردن سایت, او گفت:.

"هنگامی که شما در پیدا کردن سیلو آن را واقعا نمی مکانی امن برای نگه داشتن موشک های خود را دیگر" گفت: Hanham که با این نسخهها کار به عنوان معاون مدیر یک اتریش-بر اساس گروه به نام باز هسته ای شبکه.

پس از آن خونین سال 1980 جنگ با عراق را دیدم که هر دو کشور آتش موشک در شهرهای ایران توسعه یافته آن موشک بالستیک برنامه به عنوان یک عامل بازدارنده به خصوص به عنوان یک U. N. تحریم تسلیحاتی آن مانع از خرید سلاح های با تکنولوژی بالا سیستم. تونل های زیرزمینی کمک به محافظت از آن سلاح ها از جمله مایع سوخت موشک است که تنها می تواند سوخت برای دورهای کوتاه از زمان Hanham گفت.

"آنچه که آنها در حال تلاش برای افزایش بقای خود نیروهای موشکی," او گفت:. "آنها احساس می کنند که خود را نیروهای موشکی قرار دارد و که آنها را می توان گرفته شده پیشگیرانه. با ساخت این توضیح تونل طرح آنها در حال تلاش برای افزایش بقای."

ایران همچنین می تواند با استفاده از موشک به خاک سپرده شد در مهر و موم قوطی برای راه اندازی بدون نیاز به عمده زیرزمینی پایه گفت: Michael Elleman یک موشک کارشناس و مدیر منع گسترش هسته ای و سیاست برنامه در موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک. سوخت جامد و سوخت می تواند اجازه می دهد از جمله موشک به خاک سپرده شود برای سال, او گفت:.

"احتمالا این موشک ها را می توان راه اندازی از راه دور و بدون نیاز به راه اندازی خدمه در سایت" Elleman گفت. "شاید راه اندازی خدمه نزدیک است و کنترل عملیاتی چند به یک تعداد انگشت شماری از موشک."

اما او گفت که او مشکوک آمریکا به احتمال زیاد می دانست که در آن موشک به خاک سپرده شد.

"شاید نه همه آنها اما درصد زیادی," Elleman گفت. "اگر آنها در معرض خطر قبل از راه اندازی حملات در طول یک بحران است."

مته به نام "پیامبر بزرگ 14" نیز می فرستد یک پیام به ایالات متحده است. ایران شده است شلیک جعلی ناو هواپیمابر شبیه امریکا نیمیتز کلاس حامل یدک کشیده به تنگه توسط یک tugboat. Adm. علی رضا Tangsiri این گارد نیروی دریایی رئیس گفت: هواپیماهای بدون سرنشین مسلح با حمله به پل جعلی حامل چهارشنبه semiofficial خبرگزاری تسنیم گزارش شده است.

در طول چهار دریل فیلم نشان داد که یک موشک قابل توجه یک هدف شبیه آمریکا سیستم دفاع موشکی شناخته شده به عنوان یک ترمینال در ارتفاع بالا منطقه دفاع یا THAAD.

تسنیم منتشر گرافیک که یک شبه تغییر تصویر از یک آمریکایی حامل به شکل یک تابوت با مجموعه ای از علامت ضربدر بر روی آن با یک عنوان به نقل از آیت الله علی خامنه ای حمایت به دنبال انتقام ایالات متحده در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا که اوباما در ماه ژانویه است.

تمرین و پاسخ آمریکا به آن — underline طولانی خطر درگیری نظامی بین ایران و ایالات متحده پس از یک سری از افزایش حوادث در سال گذشته منجر به ژانویه حمله هواپیماهای بدون سرنشین. تهران در پاسخ به این حمله با شلیک موشک های بالستیک که زخمی شدن ده ها تن از نیروهای آمریکایی در عراق است.

در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس فرا گرفته هر دو کشور ایران و ایالات متحده برای ماه شده است وجود دارد رشد رویارویی آمریکا نیز معتقد به گسترش yearslong U. N. سلاح های آمریکا در تهران است که با توجه به پایان می رسد در ماه اکتبر. رویدادهای اخیر سوریه مربوط به یک جت جنگنده آمریکایی نزدیک یک هواپیمای مسافربری ایرانی نیز تمدید کرد تنش.

فشار اقتصادی از فروپاشی ایران ناشی از رئيس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک جانبه خروج امریکا از توافق دیده است و در ایران ریال و ارز به شدت افت ارزش. در زمان معامله در سال 2015 1 دلار هزینه 32,000 ریال. امروز 1 دلار است که ارزش برخی از 235,000 ریال.

موشک بالستیک آتش شناسایی از تمرین روز شنبه منجر به سربازان آمریکایی که در حالت آماده باش قرار, در Al Dhafra پایگاه هوایی در ابوظبی در امارات متحده عربی و Al-Udeid پایگاه هوایی رو به جلو مقر نظامی ایالات متحده را فرماندهی مرکزی در قطر, نظامی گفت. سربازان به طور خلاصه به دنبال پوشش در آن زمان.

هر دو پایگاه در حال صدها کیلومتر (کیلومتر) دورتر از جایی که ایران قرار داده شده از ماکت ناو هواپیمابر در تنگه ای باریک از خلیج فارس که از طریق آن 20 درصد از تمام نفت معامله می گذرد.

___

Gambrell گزارش از دبی, امارات متحده عربی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب