اپل در مقابل لپ تاپ: که متناسب با شما بهترین است ؟

آیا شما نفرت گرفتن دشوار یادداشت ها با دست در یک سخنرانی خسته کننده به نظر می رسد که به کشیدن و در ؟ یا آنچه د

توسط ATSHNEWS در 17 اردیبهشت 1399

آیا شما نفرت گرفتن دشوار یادداشت ها با دست در یک سخنرانی خسته کننده به نظر می رسد که به کشیدن و در ؟ یا آنچه در مورد نیاز به خرید و پس زدن دهنه اسب در اطراف فوق العاده گران قیمت کتاب های درسی? iPads و لپ تاپ هستند توصیه می شود اگر لازم نیست توسط کالج ها در همه جا برای تکالیف مدرسه.

شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن چند چیز را قبل از خرید یک آی پد یا لپ تاپ.

iPads ها در مقابل لپ تاپ

Laptops
unsplash.com

همیشه بر روی لپ تاپ خود و دانشجویان به طور مداوم نوع دور در نوشته ها و مقالات و یا با پر کردن آنلاین گرامر آزمونها و حرکت را از طریق بوم. هنگامی که دانش آموزان کالج صرف دیر تنهایی شب در کتابخانه, لپ تاپ, مقالات و بطری های آب را تبدیل به قابل اعتماد دوستان همراه دانش آموزان در طول تقریبا اجتناب ناپذیر روانی و ضعف. اما اگر دانشجویان می تواند جایگزین لپ تاپ خود را با یک مطلب قابل حمل ارزان دستگاه ؟

لپ تاپ

Laptops
giphy.com

در حالی که یک ضرورت برای مدرسه, لپ تاپ, محدوده در گران تر طرف. مک بوک ایر را با شروع قیمت 999 دلار و آسان نیست حذف بزرگ در فقط یک دستگاه به ویژه هنگامی که شما مجبور به پرداخت برای مواد غذایی, اجاره و هزینه های دیگر زندگی به عنوان یک دانشجو. دیگر شرکت های فن آوری مانند مایکروسافت و دل و Chromebook پیشنهاد خوب لپ تاپ جایگزین برای اپل اما این هنوز هم می تواند طیف وسیعی از $500 به بالا.

آیا قابلیت تراز خود را با اصلی ؟

Laptops
unsplash.com

رشتههای علوم و مهندسی کامپیوتر نیاز به نرم افزار است که ممکن است تنها می تواند سازگار با لپ تاپ. "این می تواند طیف وسیعی از روی شکل اتوکد و دیگر برنامه نویسی و نرم افزار مدل سازی 3D" گفت: پیپر Cush صنعتی و مهندسی سیستم های عمده در دانشگاه فلوریدا است. بررسی خود را با دانشگاه برای یادگیری در مورد برنامه های مورد نیاز و یا نرم افزار. سپس در صورتی که نرم افزار سازگار با اپل و یا لپ تاپ.

چقدر ذخیره سازی نیاز دارید ؟

laptops
unsplash.com

لپ تاپ ارائه مقدار زیادی ذخیره سازی. این فضای ذخیره سازی ممکن است ضروری است اگر شما برنامه ریزی در انجام عکس و ویرایش ویدئو و یا در حال اجرا سنگین نرم افزار برای برنامه نویسی خود و یا حسابداری کلاس. استاندارد سازی اندازه بر روی آی پد ممکن است آن را قطع نمی کند اگر شما تمایل به برنامه هایی که نیاز به داده ها و ذخیره سازی گسترده.

اما چه می شود اگر وجود دارد یک جایگزین ارزان تر?

iPads

iPad
unsplash.com

به طور منظم اپل شروع می شود در $329 می کند و بیشتر از همان چیزهایی که به عنوان یک لپ تاپ از قبیل دسترسی به اینترنت را یادداشت و تکمیل تکالیف. هنگامی که فهرست جوانب مثبت و منفی برای هر دو دستگاه در نظر گرفتن این عوامل قبل از انتخاب که مناسب سبک یادگیری خود را بهترین.

آیا دوست دارید به نوع یادداشت های خود را یا با دست نوشتن آنها را در یک کهکشان مارپیچی نوت بوک?

iPad
unsplash.com

اگر شما در حال حاضر در دست نوشتن یادداشت های خود را و سپس شما ممکن است قادر به تنظیم به اپل در هیچ زمان. "من می توانم دانلود سخنرانی بر روی نرم افزار یادداشت و یادداشت ها به طور مستقیم بر روی iPad خودگفت:" دریک Kavanaugh یک کاربر در UF. "من همچنین می توانید کپی و چسباندن نمودار و جداول و تصاویر و ترکیب آن را به یادداشت های من که بسیار مفید است چرا که من یک یادگیرنده بصری." تابع نوشتن به طور مستقیم بر روی صفحه نمایش اپل چیزی است که اکثر لپ تاپ ها نمی تواند انجام دهد.

با استفاده از اپل, قلم دانش آموزان شرکت در یک روش تعاملی یادگیری به جای داشتن به تمرکز بر تایپ کردن هر کلمه یک استاد می گوید. این از ویژگی های مفید است به خصوص اگر یک دانش آموز از طریق جنگ مخوف بنیادی عمده. با کلاس و سنگین در ریاضی و علوم اپل می تواند یک ابزار مفید برای نوشتن معادلات کپی کردن مولکول ساختار یا رنگ-برنامه نویسی مختلف فرایندهای شیمیایی. این لپ تاپ مانند Microsoft Surface Pro دارای یک صفحه نمایش لمسی از ویژگی های اما حتی مدل های قدیمی مانند Surface Pro 5th نسل هنوز هم هزینه های $749.

چگونه شما می خواهم به ماندن در سازمان ؟

iPad
unsplash.com

در نظر بگیرید چه کار می کند بهترین خود را با OCD. "قبل از من تا به حال یک نوت بوک با یادداشت و یک پوشه برای سست مقالات. من می خواهم زمان بیشتری را صرف تلاش برای ماندن سازمان یافته به جای مطالعه گفت:" سابرینا Arie دانشجوی سال دوم در UF. "در حال حاضر من فقط می توانید جستجو برای یک کلمه کلیدی و آن را به من به طور مستقیم به آنچه من به دنبال." اپل اجازه می دهد تا برای خود مدرسه مواد به نشستن در یک مکان. کتاب های درسی, مقالات و تکالیف می تواند یک انگشت ضربه تند وشدید زدن دور. همچنین اپل ارائه می دهد تن از برنامه ها برای دانلود است که می تواند کمک به شما انجام روز به روز فعالیت های مدرسه. با رفتن به طور کامل دیجیتال شما همچنین می توانید پیدا کردن معاملات ارزان قیمت در کتاب های درسی و در نتیجه از بین بردن نیاز به حمل کتاب های سنگین را در سراسر محوطه دانشگاه.

چه باید به شما انتخاب می کنید ؟

iPads vs. Laptops
unsplash.com

اگر شما به دنبال برای تبدیل خود را notetaking از کاغذ به روی صفحه نمایش و خود را برای بهبود روش سازمانی و سپس اپل ممکن است یک سرمایه گذاری بزرگ برای کالج خود را به یادگیری است. کسانی که ارزش قیمت, قابلیت حمل يادگيری لمسی و سازمان آسان خواهد رفت اپل مسیر.

اما اگر شما ترجیح می دهید تایپ کردن یادداشت های خود را نیاز به نرم افزار خاص و یا ذخیره سازی ظرفیت و شما لذت بردن از مرور یک لپ تاپ, سپس شما ممکن است را انتخاب کنید به ماندن با یک لپ تاپ.

صرف نظر از گزینه ای که شما خیال بهترین خود را نگاه کنید دانشگاه منابع موجود است. برای مثال در دانشگاه فلوریدا بازدید از یکی از پنج آزمایشگاه های کامپیوتر, یکی از اجرا می شود که در یک برنامه 24/7 برای دانش آموزان. و اگر شما واقعا نمی تواند تصمیم بگیرد بین اپل و یا لپ تاپ در نظر خرید یک دستگاه است که شامل هر دو تبلت و لپ تاپ ویژگی های.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب