در انگلستان افترا مورد دپ را انکار می کند و ضربه زدن همسر سابق, Amber Heard

توسط جیل LAWLESSلندن (AP) — جانی دپ را تکذیب کرد, ضربه زدن همسر سابق, Amber Heard در خشم حسادت آویزان او سگ کو

توسط ATSHNEWS در 18 تیر 1399

توسط جیل LAWLESS

لندن (AP) — جانی دپ را تکذیب کرد, ضربه زدن همسر سابق, Amber Heard در خشم حسادت آویزان او سگ کوچک با یک پنجره و یک جکیل و هاید, هیولا, به عنوان او در مقطع مورد بررسی قرار برای دومین روز یکشنبه توسط یک وکیل برای تلخیص خورشید است. این روزنامه در دفاع از تهمت ادعا می کنند پس از تماس با ستاره هالیوود یک "همسر شخص برتر از اقران."

دپ است تحت پیگرد خورشید ناشر, اخبار, گروه روزنامه و سردبیر اجرایی دن Wootton, بیش از یک مارس 2018 مقاله که گفت که او تا به حال آزار جسمی شنیده می شود.

مورد باز روز سه شنبه در دادگاه عالی لندن با دپ نشسته در شاهد جعبه و انکار شنیده است مبنی بر اینکه او حمله و او را در موارد متعدد.

"دزدان دریایی کارائیب" ستاره گفت: شنیده ام را "بیمار" ادعا می کند که او حمله و او را در موارد متعدد بودند "کاملا نادرست است." او به نام همسر سابق خود sociopathic, خودشیفتگی و عاطفی نادرست است.

دپ, 57, و, شنیده, 34, ملاقات در مجموعه ای از 2011 کمدی "The Rum Diary" و ازدواج در لس آنجلس در ماه فوریه 2015. آنها طلاق در سال 2017 و در حال حاضر تلخی متهم یکی دیگر از سوء استفاده.

در حالی که شنیده نمی در دادگاه مورد مرحله نهایی مسابقات بین همسران سابق که متهم به هر یک از دیگر در کنترل خشونت آمیز و فریبکارانه در طول توفانی ازدواج.

خورشید را دفاع متکی شنیده است اتهامات 14 حوادث خشونت دپ بین 2013 و 2016 در نقاط از جمله لس آنجلس, استرالیا, ژاپن, باهاما و اجاره جت. او آنها را انکار می کند و می گوید: شنیده ام یک بازیگر و مدل حمله او را با اقلام از جمله نوشیدن می و سیگار و قطع انگشت خود را با پرتاب یک بطری ودکا در او.

صلیب-بررسی دپ, خورشید, وکیل, ساشا Wass, بازگو اتهام سوء استفاده است که شنیده می شود می گوید گرفت در خانه اش در مارس 2013. او گفت دپ شد خشمگین در نقاشی شنیده سابق شریک هنرمند Tasya van Ree که آویزان در شنیده های اتاق خواب.

دپ اذعان کرد که او "می تواند حسادت" اما رد شنیده ادعا می کنند که او در زمان نقاشی کردن دیوار و سعی کردم به آن را در آتش و سیلی شنیده می شود که او مداخله کرد.

"من نمی رسید خانم شنیده و همچنين من هرگز آمار خانم شنیده گفت:" دپ که عینک یک کت و شلوار خاکستری و آبی و پیراهن و طرح دار کراوات خود را برای حضور در دادگاه.

او نیز محروم ضربه شنیده می شود در سال 2013 پس از او خندید تاتو او که به عنوان خوانده شده "Wino برای همیشه." او گفت که او می خواهم آن را تغییر داده از "وینونا برای همیشه" و پس از او تقسیم کردن با بازیگر وینونا رایدر سال پیش از آن.

"من به یاد نمی هر گونه بحث در مورد هر یک از خالکوبی" دپ گفت.

دپ رد هر اتهام خشونت قرار داده و به او Wass رد این ادعا که "درست نیست" و "آشکارا نادرست است."

خواسته در مورد یک حادثه که در آن او گفته dangled شنیده است یورکشایر تریر تپانچه از پنجره ماشین دپ گفت: "آن است که مطلق مطلق کذب."

"است که من ایده سرگرم کننده اگر چه من حس شوخ طبعی است و نه اریب," او گفت:.

او را تکذیب کرد وکیل پیشنهاد که حافظه خود را به حال شده است به اختلال مصرف الکل و سوء مصرف مواد مخدر.

Wass سعی شده است که به رنگ دپ به عنوان یک فرار شخصیت با مواد مخدر عادت دیرینه و خشم-مدیریت مشکل است.

دپ اذعان گرفتن هر دو نسخه و مواد غیر قانونی از دوران کودکی اما گفت که شنیده است صدف او یک "هیولا" هنگامی که او نوشید و در زمان مخدر بود "توهم."

وکیل خواندن یک ایمیل به دپ که شنیده تشکیل شده بود در سال 2013 اما هرگز فرستاده شده که در آن او گفت که او "مثل دکتر جکیل و آقای هاید" و نام خود را به رفتار یک "کامل در دیسکو حمام خون."

دپ گفت: شنیده ادعای سوء استفاده بودند "جعل" و گفت: ایمیل شواهد "که Ms شنیده شد ساختمان یک پرونده" به عنوان "یک بیمه نامه برای بعد."

دپ و Wass همچنین درگیری بر سر اینکه آیا تا به حال شنیده سعی در محدود کردن الکل و مواد مخدر استفاده کنید. شنیده ادعا می کند او سعی در حمایت دپ برای تبدیل شدن به هوشیار و هرگز در زمان کوکائین در طول رابطه خود را.

"وجود دارد بسیاری از موارد در روابط ما اوایل که در آن نه تنها او ریز ریز کردن کوکائین با یک تیغ ریش تراشی به خطوط پس از آن او را به کوکائین در انگشت او و مالش آن بر روی لثه" دپ گفت.

زمانی که Wass گفت: شنیده ام که اغلب دو یا سه لیوان شراب در طول شب دپ شات برگشت: "دو یا سه بطری."

"که مزخرف کامل است آقای دپ" وکیل گفت.

شنیده حضور در دادگاه است و انتظار می رود به شواهد و بعد از آن در دادگاه که قرار است طی سه هفته.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب