در مینیاپولیس خشم بیش از جورج فلوید فراتر از پلیس

توسط مارجی میسون و رابین مک داولمینیاپولیس (AP) — واقعا درک خشم مردم در این شهرستان احساس می شود به عنوان آنها

توسط ATSHNEWS در 19 خرداد 1399

توسط مارجی میسون و رابین مک داول

مینیاپولیس (AP) — واقعا درک خشم مردم در این شهرستان احساس می شود به عنوان آنها به تماشای یک ویدیو از جورج فلوید التماس نفس نفس زدن و به آرامی تسلیم شدن در زیر وزن یک افسر پلیس را به زانو لازم به گام به عقب در زمان.

هفت سال قبل از فلوید این گونه بود که شکست در برابر پیاده رو, Terrence "Louie" فرانکلین cowered پشت آبگرمکن در یک زیرزمین تاریک پس از فرار از پلیس که در تلاش بودند به مقابله با او در مورد سرقت. با چراغ قوه نصب شده بر روی اسلحه های خود را و یک سگ پلیس پیشرو راه آنها کوبید از پله ها پایین و به زودی او را در بر داشت پنهان شده است.

چهارده دقیقه بعد 22 ساله آمریکایی آفریقایی تبار بود که دروغ گفتن در یک گودال از خون خود. هفت گلوله سوراخ pockmarked سر و گردن و سه سوراخ خود را بالا تنه.

به عنوان با بسیاری از اتهامات از خشونت پلیس در مینه سوتا دقیقا چه اتفاقی افتاده است که در زیر زمین در 10 مه 2013, ممکن است هرگز شناخته شده است.

رسمی حساب گفت: دو افسر به ضرب گلوله کشته شدند و زخمی ها پس از فرانکلین برداشت یک پلیس تفنگ. اما هیچ گلوله باقی مانده تست انجام شد و آزمون های دفاع شواهد نشان می دهد آتش دوستانه ممکن است به سرزنش. A $795,000 حل و فصل رسیده با فرانکلین خانواده در سال گذشته نگه داشته و آن جزئیات در خارج از دادگاه.

آنچه روشن است این است: مرگ و میر ناشی از فلوید, فرانکلین و دیگر مردان سیاه پوست به دست پلیس مینیاپولیس را تشدید خورنده بين مردم رنگ و یک سیستم عدالت کیفری آنها احساس انباشته در برابر آنها. در هر مرحله در طول راه آنها احساس می فشرد.

این یک داستان است که قدمت آن بیش از چهار دهه به هنگام مینه سوتا را کوچک و شکوفایی جامعه سیاه و سفید قربانی redlining و تبعیض آمیز و محرومیت از خدمات از جمله وام های بانکی. به زودی پس از مواد مخدر و اسلحه شروع به جاری شدن سیل در این منطقه و نرخ جرم و جنایت افزایش یافت.

هنگامی که یک آتش بس شکننده بین باندهای و پلیس در هم شکسته شد در سال 1992 توسط سبک اجرای ضربه افسر جری Haaf یک سرکوب دنبال کرد. این تداوم یک فرهنگ خشونت و مصونیت از مجازات که در ادامه به این روز تا حدی به این دلیل که بخش اجتناب اصلاحات گفت: میشل ناخالص این شهر غیر انتفاعی جوامع متحد علیه خشونت پلیس.

نیروی نیست پاسخ به سوالات برای این داستان. اما پلیس اتحادیه رئیس جمهور ستوان باب Kroll است صبورانه در دفاع از افسران انجام بیش از سال است. در سال 2019 زمانی که شهردار این شهرستان ممنوع "جنگجو سبک" آموزش برای پلیس کرول گفت: این اتحادیه خود را خواهد پرداخت هزینه برای آموزش.

یک AP بررسی مینیاپولیس اداره پلیس داده یافت نیروی استفاده شده است 11,000 بار در پنج سال گذشته. مردم سیاه و سفید اختصاص 60 درصد از این موارد حتی اگر آنها تنها 19 درصد از جمعیت شهرستان است. بدن پین شد شایع ترین استفاده می شود و به دنبال آن مشت زدن و لگد زدن و تنه زدن.

در سال 2015 ، وزارت دادگستری آمریکا منتشر شد گزارش پرداختن به راه هایی برای جلوگیری از سوء رفتار پلیس ارائه شفافیت بیشتر و بهبود روابط اجتماعی پس از درخواست از مینیاپولیس " و سپس-رئیس پلیس. آن یافت می شود وجود دارد معیارهای روشن در استفاده از زور و د تشدید تاکتیک و سازمان های اجرای قانون یا فاقد اراده یا اقتدار برای حذف بد افسران.

SWAT عضو تیم لوکاس پترسون که اخراج پنج عکس به فرانکلین جمجمه در حال حاضر درگیر شده است در 12 دیگر از نیروی بیش از حد موارد — از جمله مرگ یکی دیگر از سیاه و سفید ،

در سال 2002 طولانی نیست پس از پیوستن به نیروی پترسون که سفید است, استفاده ببرن در Christopher Burns پس از پاسخ به یک اختلاف داخلی. این دفتر معاینات پزشکی حکم اعدام یک قتل و یک 300.000 دلار حل و فصل شد پرداخت شود هر چند یک هیئت منصفه را انتخاب کرد نه به متهم.

چهار سال بعد پترسون دروغ در گزارش پلیس گفت: یک زن تا به حال شروع به پریدن کرد بر روی شریک زندگی خود را در ترافیک متوقف شود. از اتهامات عنوان شده کاهش یافته و پس از نظارت تصویری ثابت کرد که او این کار را نکرد. که هزینه شهر $100,000.

پترسون همچنان در کار است.

حوادث که کشیده اند توجه ملی از آن شامل عکسبرداری از Philando کاستیا و 32 در طول یک سال 2016 توقف ترافیک به عنوان دوست دختر خود را زنده جریان پس در Facebook. لاتین افسر بود تبرئه شد.

و مرگ Jamar کلارک, 25, شات 2015 در زمانی که پلیس در پاسخ به یک گزارش از حمله به یک زن در یک جشن تولد. پلیس گفت کلارک با تلاش دو پلیس که خود را در DNA بر روی یک افسر تفنگ. اما شاهدان به حساب که در تضاد با آن روایت است. اتهامات آورده بودند در برابر افسر پلیس درگیر است.

محمد نور یک سومالیایی-آمریکایی است که تنها افسر شناخته شده به صورت اتهام قتل در یک وظیفه کشتن و قربانی خود را سفید بود. جاستین Ruszczyk Damond به ضرب گلوله کشته شد در سال 2017 به عنوان او با نزدیک شدن به ماشین خود را به گزارش امکان تجاوز به عنف در پشت خانه اش. وی محکوم به 12½ سال زندان و خانواده دریافت یک رکورد 20 میلیون دلار حل و فصل است.

کاستیا خانواده حل و فصل برای $3 میلیون نفر است. کلارک خانواده پذیرفته $200,000.

"وجود دارد این است که سمت راست وجود دارد در آن شماره" گفت: Kevin ریس بنیانگذار مینیاپولیس گروه فعال تا زمانی که ما همه آزاد است. "این یک مثال از اینکه چگونه اینجا زندگی سفید است که به ارزش بیش از سیاه و سفید زندگی می کند."

___

در اواسط 1990s بالا رفتن سرسام آور قتل نرخ به طور خلاصه به دست آورده در شهرستان گریم مستعار Murderapolis.

یک باند اعتصاب نیروی کار تشکیل شد به فشار پایین جرم و جنایت است. اما یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام در معرض گسترده اتهامات سوء رفتار و شهرستان موافقت کرد که 3 میلیون دلار حل و فصل است. واحد برچیده شد در سال 2009 اما بسیاری از مردم دور از شهادت آن باند کارشناسان در زندان باقی می ماند.

در اوج پلیس مرکب ترور و ناامیدی از زندگی در آن محله در حال حاضر ویران درآمد و نابرابری, عملکرد ضعیفی مدارس و محیط زیست سوختگی. آزار و اذیت ثابت شد. برخی از به یاد می آورد پلیس متوقف کردن جوانان از بازی خارج سفارش آنها را به بلند کردن پیراهن خود را به اثبات آنها نیست بسته بندی اسلحه و یا پیش بینی.

یک پلیس duo با نام مستعار بتمن و رابین, یاد می شود توسط بسیاری در این محله است. آنها می خواهم رول تا انفجار "پسران بد" تم موسیقی از تلویزیون نشان می دهد "پلیس" متلک ساکنان خود را از طریق بلندگوهای ماشین. دیگران شناخته شده به عنوان سگ قرمز و غرب وحشی وحشی بودند به همان اندازه می ترسید.

در 18 آدریان رایلی به یاد می آورد افسران تبدیل شدن به خشم زمانی که او حاضر به نام دوست که فرار از پلیس. او گفت که آنها او را به نزدیکی یک کوچه که در آن آنها لگد و stomped او قبل از آوردن او را به حوزه. او گفت که او متهم به رفتار آشوبگرانه و منتشر شد.

مادرش مری ان رایلی گفت که او در بر داشت او را در فر در ناله و در درد.

"من ربوده جلد کردن او و من گفت:" آه خدای من. که از این به شما ؟ من حتی نمی دانید که پسر من این بود که آنها به ضرب و شتم پسر من خیلی بد," او گفت:. کارکنان بیمارستان به او گفت وجود ادرار در خون او و او ممکن است مرده و بدون درمان است.

هر چند مینه سوتا به عنوان مترقی آن در میان صفوف کشور بدترین زمانی که می آید به نژادی و اختلاف. که گسترش به زندان — مردم سیاه و سفید نشان دهنده حدود 7 درصد از جمعیت این ایالت اما تا 36 درصد از کسانی که پشت میله های زندان.

"من باور دارم که همه ما — پلیس وکلای مدافع و قضات اصلاحات مقامات — همدست هستند. من همدست" گفت: پری Moriearty یک دانشگاه مینه سوتا دانشکده حقوق استاد. "ما همچنان به کار در یک سیستم که از اولین روز تا به طور نامتناسبی به جرم, بازداشت, محاکمه, قفل کردن و اعدام سیاه و قهوه ای مردم است."

قوانین مصوب 30 سال پیش منجر به بیش از صدور حکم. در مینه سوتا, آن را ممکن است برای بدست آوردن زندگی در زندان فقط برای بودن در صحنه یک قتل است. و جرایم خشونت آمیز تقریبا هرگز تبدیل به خاطر یک اتفاق آراء مورد نیاز است توسط فرماندار دادستان کل و رئیس دیوان عالی عدالت.

زمانی که سناتور. امی Kobuchar دیده می شود به عنوان امکان پذیر است معاون ریاست جمهوری انتخاب شد Hennepin County بالا دادستان در سال 1998 دفتر او کار می کرد به محکوم کردن این ادعا قاتلان سیاه بچه ها اصابت گلوله ولگرد در درایو توسط تیراندازی.

AP یک سال را صرف تحقیق در مورد یکی از این موارد است. Myon بارل بود 16 در سال 2002 زمانی که او را متهم به شلیک یک تفنگ که به کشته شدن 11 ساله Tyesha ادواردز به عنوان او نشسته در جدول اتاق ناهار خوری انجام مشق شب.

آن اتفاق افتاد بلوک دورتر از جایی که فلوید کشته شد. در واقع بارل نگهداری از لحظه ای که او را به ایستگاه پلیس بردند که جام مواد غذایی — همان فروشگاه که در آن فلوید است که متهم از عبور تقلبی $20 bill — او بهانه.

نظارت نوار شد هرگز مورد بررسی به بررسی بارل داستان و دوستان با او آن روز بود نه مصاحبه. هیچ DNA اثر انگشت و یا سلاح داشت در این مورد. بسیاری از jailhouse snitches استفاده می شود برای محکوم بارل باید پس از recanted و پلیس نشان داده شده در ویدئو ارائه یک مرد 500 دلار برای هر نام او را فراهم می کند — حتی اگر این شایعات. بارل در حال حاضر 34 شد و محکوم به زندگی است.

"هم گزارشی است که snuffed توسط یک نژادپرست پلیس سفید پوست یا سیاه پوست, کیرگنده پسر بودن railroaded ... و داشتن زندگی خود را به سرقت رفته است," او گفت:.

مورد دوم بوق و کرنا توسط Klobuchar درگیر 1996 باند مرتبط با تیراندازی از 11 سال بایرون فیلیپس. دو سال پس از مرگ او Klobuchar قرار داده تا تابلوهای تبلیغاتی درخواست اطلاعات.

چندی بعد مردی به نام Kawasakii بلانش دستگیر شد.

پلیس رد درخواست از AP به مدت چهار ماه به دست گزارش ها و فایل های رسانه ای به پرونده, اما پرونده های دادگاه و دادگاه رونوشت نقطه به نقطه مشکوک پلیس پروب و دادستان است.

هیچ شواهد فیزیکی ارتباط تام به جرم و جنایت و تنها خط نکته از یک زن که تا به حال 11 محکومیت جنایت و 13 مستعار. او دریافت $3,700 پس از گفت و او را دیدم یک تفنگ و شنید بلانش او برادرزاده و دیگران صحبت کردن در مورد تیراندازی. قبل از برادرزاده او برنامه ریزی شده بود را به پایه یک افسر پلیس را تشویق به نوشتن نامه ای به برادرزاده او در زندان حصول اطمینان از داستان خود را خواهد بود. شاهدان عینی نه شهادت.

بلانش در حال حاضر 46 شده قفل شده است برای بیش از دو دهه است. او در خدمت زندگی است.

"وجود دو سیستم قضایی در اینجا در مینه سوتا" گفت: بارل که قرار دارد در همان مرکز است و در حال حاضر در خدمت 18 سال است. "یکی برای سیاه پوستان و سفید پوستان است."

____

آسوشیتد پرس روزنامه نگار Angeliki Kastanis کمک به این گزارش از لس آنجلس.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن