در گروتون, 'Redskin دنباله' توهین آمیز به برخی از

گروتون – برای دومین بار در کمتر از یک دهه به نام محلی جاده است که مورد سوال برای برخی از افراد مشاهده به عنوان

توسط ATSHNEWS در 4 مرداد 1399

گروتون – برای دومین بار در کمتر از یک دهه به نام محلی جاده است که مورد سوال برای برخی از افراد مشاهده به عنوان نژادی انجامد.

در حالی که اولین بار به پایان رسید با تغییر بار دوم در اطراف برای Redskin دنباله می آید با برخی از به موقع زمینه به صورت محلی و در سراسر کشور.

تیم فوتبال ردسکینز واشنگتن است در این میان تغییر علامت تجاری خود را پس از سالها انتقاد در حالی که فارغ التحصیلان اخیر از توکسبری یادبود دبیرستان می خواهید به تغییر آن Redmen طلسم هر دو تغییرات که با انگیزه های نژادی و مفهوم نام خود را.

اما در حالی که این موضوع به موقع است و شکاف روی آن باقی می ماند همان.

Redskin نوین واقع در شمال شرقی نکته از دست رفته دریاچه در سمت شرقی شهر مورد بحث قرار گرفت با انتخاب هیئت مدیره در طول خود را از راه دور در جلسه روز دوشنبه, جولای 13.

با توجه به شهر Manager علامت حداد موضوع در مورد آمد و پس از ساکن خیابان بود که رسما پذیرفته شده توسط شهر در سال 1989 با ارسال نامه ای به شهر, مدیر دو هفته پیش گفت نام "Redskin" توهین آمیز است به آمریکایی های بومی و باید تغییر کند.

این زیر از نزدیک در پاشنه NFL را Redskins می آید پس از Washington Redskins تیم ملی فوتبال اعلام کرد آن را تغییر نام خود را پس از سال ها از گروه های بومی آمریکا تلقی اصطلاح به عنوان یک گروه قومی لکه دار کردن.

"من فکر نمی کنم این است که رفتن به قبول" حداد گفت: در این جلسه. "در حالی که ما باید این موضوع را از redskin بودن یک نژادپرست نام و عنوان ما شنیده امروز ردسکینز واشنگتن در حال تغییر نام خود را حق رای دادن وجود دارد یک سابقه وجود مشکل با تغییر نام یک خیابان است بسیاری است که باید انجام شود در پشت صحنه توسط ساکنان در شرایط وام مسکن, حساب های بانکی خود را, بسیاری از چیزهایی که کراوات خود را."

این اولین بار نیست که نام Redskin دنباله بود برای بحث. انتخاب هیئت مدیره مورد بحث و بررسی تغییر خیابان نام در یک جلسه هیئت مدیره در Oct. 1, 2012 پس از یک اقامت, Colin ویلیامز کاربردی برای تغییر نام به هماهنگی لین.

شانزده دیگر از ساکنان جاده امضا طومار ویلیامز ایجاد شده در حمایت از تغییر نام و در حالی که دیگر شرکت کنندگان در جلسه اعتراض دادخواست.

از آنجا که این تقسیم نظر هیئت مدیره ابراز بی میلی به حمایت از تغییر نام. ویلیامز پس از آن انصراف دادخواست با برنامه های آن را در تاریخ بعد که هرگز اتفاق افتاده است.

به عنوان آخرین بحث انتخاب هیئت مدیره نایب رئیس جاش Degen توصیه می شود که تغییر نام می تواند بیشتر مورد بررسی توسط یک تنوع نیروی کار هیئت مدیره است که به دنبال به شکل هفته آینده.

Degen همچنین توصیه می شود که به زور باید نگاه به دیگر شهر نام خیابان که می تواند به عنوان توهین آمیز و اضافه کردن آنها را به عنوان حکم موارد را به رای گیری در شهر بعدی نشست.

رئیس هیئت مدیره آلیسون Manugian اضافه شده است که توجه جدی باید با توجه به تغییر نام اگر خیابان ساکنان تهیه یک درخواست رسمی.

کیمبرلی Pike ساکن Redskin دنباله گفت که او و شوهرش, جفری, به یاد داشته باشید زمانی که مذاکرات در مورد تغییر نام شد و این اتفاق دوباره در سال 2012 و چگونه یکی از دلایل اصلی تغییر نام مورد بود که با توجه به هزینه ساکنان روبرو خواهد بود. این هزینه ها خواهد آمد از تغییر اسناد حقوقی از قبیل اعمال به خانه از شهروندان در خیابان.

"هیئت مدیره در آن زمان گفت: این واقعا دشوار است زیرا تمام اعمال برای خواص باید دوباره نوشته شده است:" پایک گفت: به تازگی. "آنچه دلسرد حامیان این واقعیت است که فرآیند نبود ارزان. آن را یک تصمیم به اتفاق آرا توسط ساکنان است."

ساکن نوشت که نامه اخیر به حداد که نمی خواهم نام برد و گفت: بعضی اوقات احساس "خجالت" هنگامی که او می خواهم به دیگران بگویید آدرس خود را و فکر می کردم در حال حاضر خواهد بود "فرصت مناسب" برای تغییر نام. او همچنین معتقد است حداد و دیگر مقامات شهر باید اتهام را در این روند اما می داند که چرا ساکنان دیگر ممکن است مردد به حمایت از تغییر نام تلاش دوباره.

"من مطمئن هستم که وجود دارد خوب سالم تعداد زیادی از مردم که می خواهید تغییر دهید, اما وجود دارد مقدار قابل توجهی از تهدید و ارعاب توسط چند همسایه در این خیابان" ساکن توضیح داد.

دیگر ساکنان در خیابان باید نظرات متفاوت در تغییر نام. تام ژان, که تا به حال شنیده نشده در مورد فشار برای تغییر نام گفت: او فکر تغییر نام "مسخره" و "هیچ مشکلی" با نام خیابان.

"این توهین به من" ژان اضافه شده است.

کری نیل که زندگی در خیابان از سال 1981 گفت که او "در جایی در وسط" بر سر این موضوع.

"من فکر نمی کنم ما نیاز به تغییر همه چیز اما من به شدت احساس یک راه یا دیگری" نیل توضیح داد.

کارولین و بریت اسنایدر هم گفت: آنها برای تغییر نام با بریت, پیشنهاد جدید, خیابان نام می تواند "راه جنگجو."

"من دوست دارم به این نام تغییر" بریت گفت. "هر بار که من به خیابان نام به کسی که آنها را یک نظر در مورد نام."

فیلم آموزش Pitre است و آگاه چگونه نام جاده می تواند توهین آمیز به عنوان او استفاده می شود به زندگی در جاده ها قبل از حرکت به Redskin دنباله 20 سال پیش. او گفت که او در اطراف در جاده ها آخرین بار تغییر نام در نظر گرفته شد.

"من می دانم کسی که می خواستم آن را به 'هماهنگی راه" اما وجود دارد هیچ چیز هماهنگ در اینجا" Pitre گفت. "برخی از همسایگان فقط نمی توانید."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن