در دادگاه دپ رد خشونت در 'سقوط' ازدواج

توسط جیل LAWLESSلندن (AP) — جانی دپ روز پنجشنبه گفت که رابطه اش با Amber Heard بود "صحنه جرم در حال انتظار برا

توسط ATSHNEWS در 19 تیر 1399

توسط جیل LAWLESS

لندن (AP) — جانی دپ روز پنجشنبه گفت که رابطه اش با Amber Heard بود "صحنه جرم در حال انتظار برای رخ می دهد" اما رد آزار او در طول یک داروی سوخت داد و بیداد در استرالیا در حالی که او در فیلمبرداری "دزدان دریایی کارائیب" ،

این ستاره هالیوود بود به شواهد برای یک سوم روز خود را در تهمت و افترا و کت و شلوار در برابر انگلستان روزنامه زرد که به نام او "wife-beater."

دپ است تحت پیگرد گروه اخبار روزنامه ها, ناشر خورشید و کاغذ سردبیر اجرایی دن Wootton, بیش از یک مارس 2018 مقاله که گفت: او می خواهم آزار جسمی شنیده می شود.

خورشید دفاعی متکی بر یک در مجموع 14 اتهامات شنیده دپ خشونت بین 2013 و 2016. او به شدت تکذیب همه آنها.

تحت بازجویی توسط خورشید وکیل ساشا Wass, دپ به تصویر کشیده فرار رابطه با شنیده می شود در طول یک دوره زمانی که او در تلاش بود به ضربه مواد مخدر و الکل و گاهی lapsing. او گفت: او به احساس او در یک "ثابت سقوط" و به یاد می آورد گفتن شنیده چندین بار: "گوش ما یک صحنه جرم در حال انتظار برای رخ می دهد." اما او انکار کرد که خشونت.

دپ رد شنیده ادعا می کنند که او در معرض خود را به "سه روز مصیبت از ضرب و جرح" در مارس 2015 در استرالیا که در آن دپ ظاهر شد به عنوان سروان. جک اسپارو در پنجمین "دزدان دریایی کارائیب" فیلم است.

"من به شدت آن را انکار خواهد کرد و تا آنجا که به می گویند این عابر پیاده, داستان," او گفت:.

دپ و Wass sparred بیش از مناقشه جزئیات استرالیا قسمت, که به پایان رسید تا با این زن و شوهر را از خانه اجاره ای بودن سطل آشغال و دپ را در نوک انگشتان بودن قطع به استخوان.

دپ متهم شنیده قطع نوک انگشتان خود را با پرتاب یک بطری ودکا در او. او را انکار می کند که در اتاق که رقمی قطع شده بود.

با توجه به شنیده دپ snorted به کوکائین swigged Jack Daniels از بطری, شکست, بطری فریاد زد: شنیده شکست سر خود را در برابر یک یخچال انداخت او را در برابر یک میز پینگ پنگ و شکست یک پنجره.

"اینها ساختگی" او گفت:.

وی مصرف مواد مخدر اما توافق کردند که زن و شوهر استدلال کرده بود و او "تصمیم به شکستن من متانت چون من اهمیتی نمی کنه. من نیاز به بی حس خودم."

دپ توافق با وکیل که در خانه بود "غرق" پس از زن و شوهر استدلال که گفت باعث شد شنیده بدبختی در مورد خواسته به امضای postnuptial توافق.

دادگاه نشان داده شد, عکس از نقاشی های دیواری پوشیده از آینه است که دپ اذعان کرد او می خواهم نوشته شده توسط فرو بردن خونین انگشت در رنگ.

اما او گفت: شنیده شد که مسئول بسیاری از آسیب به خانه.

"که کاملا خلاف واقع است" Wass گفت.

"با تشکر از شما اما آن را نه" دپ پاسخ داد.

Wass همچنین ادعا شده است که دپ در حال شدت انتقاد کرد در شنیده می شود در تلاش برای شکستن اعتیاد به مواد مخدر Roxicodone در جزیره خصوصی خود را در باهاما در سال 2014.

Wass گفت که در زمان دپ ستایش شنیده تلاش برای کمک به او را تمیز کنید. وکیل بخوانید از یک پیام دپ ارسال به شنیده می گفت: "دختر خود را افزایش یافته است به مراتب بالاتر از کابوس وظیفه مراقبت از این فقیر جستوجوی" و صحبت از "قهرمانی است."

شنیده مدعی است که دپ شد خشونت نسبت به او. او را تکذیب کرد, خشونت فیزیکی, اما گفت که شنیده ادعا می کنند که او "کوه در می رم" و "جیغ" ممکن است دقیق است.

"من نه در شکل و خوب است. این پایین ترین نقطه من اعتقاد دارم که من همیشه در زندگی من," او گفت:.

دپ متهم شنیده گفتن "porky پای" — زبان عامیانه برای دروغ — درباره رفتار او. او اذعان کرد قابل توجه در اشیاء و گفت: بهتر است از "مصرف آن در فرد است که من دوست دارم."

دپ, اذعان کرده است در دادگاه که او ممکن است انجام داده اند چیزهایی که او نمی تواند به یاد داشته باشید در حالی که او تحت تاثیر الکل و مواد مخدر. اما او را تکذیب کردند او می توانست جسمی سوء استفاده و به یاد داشته باشید آن است.

"وجود دارد خاموشی, مطمئن, اما در هر خاموشی وجود دارد قطعه از حافظه" دپ گفت.

مورد درخشان نور را در توفانی بين دپ 57 و شنیده 34 که در مجموعه ای از 2011 کمدی "The Rum Diary" و ازدواج در لس آنجلس در ماه فوریه 2015. شنیده می شود یک مدل و بازیگر برای ثبت طلاق سال بعد به دست آمده و یک سفارش محدود در برابر دپ در زمینه سوء استفاده های داخلی. طلاق نهایی شد در سال 2017.

این زن و شوهر سابق در حال حاضر متهم به هر یک از دیگر در کنترل خشونت آمیز و فریبکارانه در طول ازدواج خود را.

در متن پیام دکتر خود را پس از استرالیا درگیری, دپ به نام شنیده "های مخرب و بد و کینه جو" و گفت که او "از جان گذشته" به شهرت و اضافه کرد "است که احتمالا به همین دلیل من به دست آورد."

شنیده ادعا کرده دپ احساس تهدید توسط حرفه ای او بود و او را از حسادت مرد co-ستاره از جمله جیمز فرانکو و بیلی باب تورنتون.

روز چهارشنبه Wass جزئیات دادگاه یک ایمیل به دپ که شنیده تشکیل شده بود در سال 2013 اما هرگز فرستاده گفته او "مثل دکتر جکیل و آقای هاید. نیمی از شما من دوست دارم دیوانه وار و نیم دیگر مرا می ترساند."

دپ متهم شنیده تدوین پرونده از "جعل" سوء ادعا و گفت: او ادعا می کنند که مواد مخدر و الکل ساخته شده او را یک هیولا شد "توهم."

او همچنین با رد ادعای او ضربه شنیده می شود که او خندید و در یکی از خالکوبی dangled او یورکشایر تریر تپانچه از پنجره ماشین و تهدید برای قرار دادن سگ در مایکروویو.

Wass اتهام به دپ که توسط پایانی ماه از ازدواج در ماه دسامبر 2015 "شما به طور معمول با استفاده از خشونت علیه خانم شنیده می شود زمانی که شما مست و زمانی که شما عصبانی بودند."

او گفت که در طی یک مبارزه در زن و شوهر لا پنت هاوس دپ سطل آشغال شنیده کمد لباس انداخت تنگ در او سیلی او کشیده و او را با مو و headbutted او باعث دو چشمان سیاه.

وکیل گفت دپ بود "در غیرقابل کنترل خشم" و "جیغ شما بودند و قصد کشتن او."

دپ ادعا شنیده شد متجاوز و او تنها سعی در مهار او "برای متوقف کردن او آور و مشت زدن به من."

شنیده شده است شرکت در سه هفته آزمایشی است و انتظار می رود به شواهد و بعد از آن.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب