اگر انتخاب بایدن نیاز به ایجاد یک "ریاست جمهوری شد اتاق'

هیچ حقیقتی وجود ندارد به این شایعه که جو بایدن اگر منتخب اجرا خواهد شد این کشور از زیرزمین خانه او پناهگاه.پس

توسط ATSHNEWS در 2 خرداد 1399

هیچ حقیقتی وجود ندارد به این شایعه که جو بایدن اگر منتخب اجرا خواهد شد این کشور از زیرزمین خانه او پناهگاه.

پس وقت آن است برای صاف که از.

و نه وجود دارد هر گونه صحت این گزارش که باراک اوباما خواهد بود به نام بایدن مدیر ارتباطات حتی اگر او به تازگی اقدام به عنوان مطبوعاتی سخنگوی فراموشکار و غالبا زبان بسته بایدن.

فقط به خاطر بایدن بوده است در coronavirus مستند و مبارزه از زیرزمین پناهگاه در ویلمینگتون Delawar صفحه اصلی به صورت هفته — و در نتیجه اجتناب از پاسخ دادن به برخی از پرسش های دشوار — معنا نیست که او در نظر دارد به حکومت از وجود دارد به عنوان رئیس جمهور.

آن است که بیشتر احتمال دارد که او به عنوان رئیس جمهور خواهد شد که زیرزمین کاخ سفید بازسازی برای ایجاد یک استودیو تلویزیونی پناهگاه مانند او را در زیرزمین خانه خود را.

او با اعتماد به نفس و راحت در پناهگاه حتی اگر او باید پوشیدن یک ژاکت کت و شلوار سفید و پیراهن و کراوات به دنبال ریاست جمهوری. نکته خوب این است که او می تواند پوشیدن, کوتاه, از, تلویزیون, دوربین, تنها او نشان می دهد که از کمر به بالا.

جدید تلویزیون پناهگاه در کاخ سفید خواهد بود به نام ریاست جمهوری اشتباه یا PGR. آن جایی است که بایدن با اوباما خود را به عنوان روابط عمومی مشاور منجر خواهد شد و ملت است.

که در راه او و اوباما نه تنها قادر به کار بر روی خود را gaffes اما همچنین محافظت صاف صحبت کردن اوباما از راست-تیراندازی خبرنگاران — اگر وجود دارد هر گونه سمت چپ — که به سوال بپرسید و نه softballs lobbed توسط sycophants از سی ان ان.

این راست بورس هستند معدود باقی مانده خبرنگاران که بدون ساختگی نیویورک تایمز جایزه پولیتزر برای نادرست روسی تبانی داستان نیست در مخزن به حزب دموکرات است.

آنها ممکن است می خواهم به درخواست بایدن در مورد درگیری خود با اوباما جاسوسی ژنرال مایکل فلین و جنایی نشت تلفن wiretapped اطلاعات به واشنگتن پست.

بایدن که صحبت می کند در اشتباه و بی ربط دو بحث به عنوان او به تازگی در هنگام مصاحبه با جورج Stephanopoulos از ABC می تواند عمل ویرایش و سخن گفتن او در انتخابات ریاست جمهوری اشتباه اتاق قبل از انتشار آنها ،

البته با اوباما دست زدن به مطبوعات تنها دموکراتیک فعال خبرنگاران از تایمز, واشنگتن پست, ان بی سی و سی ان ان می شود دعوت به PGR و یا مجاز به پرسیدن سوال.

هر کس از فاکس نیوز, به جز خوان ویلیامز نه تنها به طور خودکار بود ممنوع از پرسیدن سوال اما اجازه ورود به عنوان به خوبی.

هنوز بایدن باید مراقب باشید. حتی یک دموکرات حزب وفادار مانند Stephanopoulos که یک بار به عنوان یک کمپین راننده برای مایک Dukakis می تواند به طور تصادفی گمراه.

به شوک بسیاری از ترقی خواهان, Stephanopoulos سابق بیل و هیلاری کلینتون, عمل, سقوط سیاسی wagon هنگامی که او را مورد سوال بایدن در مورد آنچه که او می دانست که در مورد فلین بررسی زمانی که او معاون رئیس جمهور.

بایدن در پاسخ گفت: "من می دانم که هیچ چیزی در مورد آن حرکت می کند به بررسی مایکل فلین."

هنگامی که فشرده بایدن در یک tongue twister گفت: "من فکر کردم شما از من پرسید که آیا یا نه من تا به حال چیزی برای انجام با او بودن تحت پیگرد قانونی قرار. من متاسفم...من آگاه بود که وجود دارد — که از آنها خواسته برای بررسی اما این همه من در مورد آن را می دانم و من فکر نمی کنم هر چیزی دیگری است."

سوال بعدی باید بوده است "که" آنها " که خواسته برای بررسی ؟ اما استفی بپرسید نه آن. هر چیزی بیشتر ممکن است هزینه داشته باشد او یک کار در ضد مغلوب ساختن پیشی جستن شبکه و چراغ عقب به رانندگی Dukakis در اطراف.

به سختی تا به حال گرد و غبار پاک از این مصاحبه پس از آن نازل شد که بایدن با حضور در این جلسه رئیس جمهور اوباما برگزار شد Jan. 5, 2017, که در آن استراق سمع و "دریدن" فلین مورد بحث قرار گرفت.

بایدن یکی از 30 اوباما مقامات که خواسته شورای امنیت ملی به "برس" فلین که بدان معنی است که او مانند اوباما و دیگران می تواند گوش دادن به نوار تماس های تلفنی فلین ساخته شده بود و ساخت — به سفیر روسیه سرگئی Kislyak و دیگران.

هویت U. S شهروندان قرار است به محافظت و یا نقاب اگر آنها مشکوک به تخلف در bugged گفتگو با مقامات خارجی توسط ما. جامعه اطلاعاتی.

آن است که یک جرم به نشت اطلاعات و یا استفاده از آن برای اهداف سیاسی. اما آنها این کار را برای از بین بردن ورودی جمهور تهمت و آنها تقریبا موفق بوده است.

در حالی که همه وودوارد و برنشتاین نگاه راه دیگر و دادستان کل لایحه بر اجازه بایدن و اوباما در راه رفتن. شما باید خیلی خوش شانس بود.

نظرات ایمیل به: luke1825@aol.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن