من-495 کار برنامه ریزی شده برای روز یکشنبه آغاز

ماساچوست وزارت حمل و نقل اعلام کرد یک شبه فرش, کار در این هفته انتظار می رود که به علت slowdowns در بزرگراه بی

توسط ATSHNEWS در 28 اردیبهشت 1399

ماساچوست وزارت حمل و نقل اعلام کرد یک شبه فرش, کار در این هفته انتظار می رود که به علت slowdowns در بزرگراه بین ایالتی 495 عازم شمال و عازم جنوب در لیتلتون و وستفورد بین خروجی 30 تا 32.

این کار را هر روز از دوشنبه تا پنج شنبه بین 7 p. m. به 5:30 a. m. صبح روز بعد با توجه به MassDOT آزادی مطبوعات.

انتشار متحده نیز وجود خواهد داشت متناوب روشن و خاموش-سطح شیب دار تعطیلی در بین 495 عازم شمال در خروج 31 (مسیر 119) اجازه می دهد تا فرش را به محل. سفر بین ایالتی 495 خواهد شد و در همه زمان ها است.

محلی جاده ترافیک خواهد شد به کارگردانی به دنبال انحراف علامت در محل.

  • ترافیک به دنبال دسترسی به بزرگراه بین ایالتی 495 عازم شمال در خروج 31 خواهد شد به کارگردانی به استفاده از ایالتی 495 عازم جنوب و خروج 30 (مسیر 2A) به جهت معکوس.
  • ترافیک به دنبال خروج ایالتی 495 عازم شمال در خروج 31 خواهد شد به کارگردانی به ادامه عازم شمال در بزرگراه بین ایالتی 495 و استفاده از خروج 32 (بوستون جاده) به جهت معکوس.

مناسب علامت, قانون اجرای جزئیات و پیشرفته تابلوهای پیام خواهد شد در محل برای هدایت رانندگان از طریق کار منطقه است. رانندگان که در حال سفر از طریق این منطقه باید به کاهش سرعت و استفاده از احتیاط انتشار متحده است.

همه برنامه ریزی کار است آب و هوا وابسته است و ممکن است نهفته باشد با توجه به موارد اضطراری.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ترافیک شماره 511 و انتخاب یک مسیر برای شنیدن زمان واقعی شرایط و یا بازدید mass511.com فراهم می کند که ترافیک و حادثه مشاوره اطلاعات و اجازه می دهد تا کاربران را به عضویت در متن و ایمیل هشدار برای شرایط ترافیک.

دنبال MassDOT در توییتر @MassDOT به روز رسانی به طور منظم در جاده ها و شرایط ترافیک. دانلود MassDOT را GoTime نرم افزار تلفن همراه و مشاهده شرایط ترافیک زمان واقعی قبل از تنظیم در جاده ها است.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن