هپی چیر تبلیغات صد و یک

مبل بادی اینتکس در دو رنگ زرد و آبی در دو طرح مختلف خرسی و اسب آبی بوده که از جنس پی وی سی بسیار با کیفیت می

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مبل بادی اینتکس در دو رنگ زرد و آبی در دو طرح مختلف خرسی و اسب آبی بوده که از جنس پی وی سی بسیار با کیفیت می باشد . مبل هپی چیر دو رنگ با جنس بدنه چرم صنعتی درجه یک که هرگز پوسته پوسته نمی شود و ترک نمی خورد و مواد داخلی یونولیت دانه ای گرد سفید رنگ با کیفیت که از افت کمی برخوردار هستند که با توجه به رنگ بندی های متفاوت و بسیار زیادی که دارد برای تکمبل تزیین منزل و محل کار عالی می باشد چرم قسمت زیری این مبل هپی چیر قهوه ای رنگ و رویه آن سبز رنگ می باشد که می توانید با سلیقه خودتان این رنگ ها را تغییر داده تا با انواع رنگ تولید و ساخته شود. مبل هپی چیر کبریتی اینتکس بهترین گزینه برای نشستن های طولانی در منزل و دفتر کار برای تماشای تلویزیون و یا بازی های کامیوتری و حتی استراحت های مقطعی است . This po st was generat ed by G​SA Conte᠎nt​ Gener​ator ᠎DEMO!

شاید شما هم تصور کنید که نشستن روی این مبلهای نرم چه فرقی با سایر مبلها دارد و ممکن است نشستن روی آن باعث کمردرد بیشتر شود. زیرا بسیاری از افراد از این محصولات در محیط های اداری و کاری خود استفاده می کنند تا یا برای نشستن مراجعه کنندگان مورد استفاده قرار بگیرد و یا در هنگام استراحت بتوانند محیطی نرم و راحت را در اختیار داشته باشند . مبل شنی خزدار و مبل شنی پارچه ای را در صورت نیاز به راحتی می توانید بشویید و همانند روز اول در اختیار داشته باشید . اینتکس تهران وب سایت مرجع و نمایندگی اینتکس در ایران با قدمت ۱۴ ساله اولین فروشنده محصولات بادی اینتکس وبست وی فروشگاه و تولید کننده انواع استخر های پیش ساخته و انواع هپی چیر و مبل شنی با قیمت دست اول و ارزان بابیش از ۵۰۰۰ نوع از انواع محصولات تفریحی ورزشی شامل انواع تختخواب های بادی ، استخر های بادی ، قایق بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی تختخواب شو ، وان و جکوزی بادی ، چادر های مسافرتی و بازی کودکان و انواع جلیقه شنا و لوازم آبی تفریحی در ایران ، امیدواریم بتوانیم بخشی از نیاز های شما مردم عزیز را در زمینه تفریح و سرگرمی برآورده سازیم و گامی هر چند کوچک در جهت شادی و نشاط شما عزیزان برداشته باشیم.

به همین خاطر تمیز نگه داشتن مبل شنی چرمی به راحتی صورت می گیرد و نیاز به شستشوی این نوع از جنس بدنه نیست . در این صورت این لایه همانند پارچه ای درون دستان شما قرار می گیرد و می توانید آن ها را درون ماشین لباسشویی بیندازید . برای ایجاد فضای استراحت در سبک طراحی داخلی مینیمالیسم، صندلی بین بگ می تواند به تنهایی به عنوان عناصر مبلمان استفاده شودکه باعث صرفه جویی در فضای اتاق شما می شود و دیگر نیازی به مبلمان های اضافی نیست. یونولیت خرد شده یا دانه یونولیتی مبل هپی چیر و مبل بین بگ به صورت فشرده و خرد شده فقط در بسته های 3 کیلویی و 5 کیلویی عرضه میشود و قیمت برحسب ۱ کیلو گرم میباشد و مخصوص انواع مبل هپی چیر , مبل بین بگ , مبل شنی , انواع مبل های شنی چرم , مخمل , برزنتی , پارچه ای , در اندازه های بزرگ و کوچک میباشد . برای تهیه مبل شنی , مبل هپی چیر و مواد یونولیتی با همکاران ما در قسمت تولید انواع مبل هپی چیر با شماره های درج شده تماس بگیرید . از کاناپه های هپی چیر کودک نیز در اتاق میتوان استفاده نمود .

از خصوصیات مبل هپی چیر میتوان به قیمت پایین , طراحی زیبا , مناسب برای تغییر دکوراسیون منزل و محل کار , جا به جایی آسان , طول عمر بالا اشاره کرد . ولی با توجه به این موضوع، انواع مزایا و معایب مبلمان شنی بر هیچکس پوشیده نیست و نمیتوان آنها را انکار کرد. 2. مبلمان شنی به دلیل وزن سنگینتری که دارند و متریالی که درون آنها وجود دارد، نمیتوان گفت برای مسافرت قابل حمل نیست ولی حمل مبل بادی برای مسافرت آسانتر است. حتی الامکان از مواد شوینده ضعیف استفاده کنید زیرا پارچه های استفاده شده در ساخت مبل شنی به راحتی تمیز می شوند و نیازی به استفاده از مواد شوینده قوی نیست . در بدنه این محصولات از چرم صنعتی استفاده می شود زیرا استفاده از چرم های طبیعی با توجه به ابعاد و حجمی که هپی چیر به خود اختصاص می دهد می تواند بسیار گران قیمت تمام شود و علاوه بر آن چرم صنعتی استفاده شده در ساخت این محصولات از نوع درجه یک می باشد و به همین خاطر است که ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای در نظر گرفته شده است . اما تنها کاربرد مبل شنی ، بین بگ ، هپی چیر و یا سایر مبلمان های شنی که با اسم های مختلف در بین مردم جای خود را باز کرده اند ، محیط های خانگی نمی باشد .

آخرین مطالب