چگونه برای زنده ماندن از آخرالزمان: Coronavirus نسخه

زمانی که Covid-19 به آمریکا همه تصویر ما در جهان جدید به مانند هر انسان زنده آخرالزمان فیلم تا کنون ایجاد شده.

توسط ATSHNEWS در 31 اردیبهشت 1399

زمانی که Covid-19 به آمریکا همه تصویر ما در جهان جدید به مانند هر انسان زنده آخرالزمان فیلم تا کنون ایجاد شده. کاغذ توالت ضد عفونی کننده و تمیز کردن وسایل پرواز کردن قفسه ها به عنوان مردم آماده برای "Walking Dead" برای شروع. در عین حال که ما منتظر مغز با خوردن هیولا حمله بهزندگی ادامه می دهد. حتی اگر هیولا نگاه نمی کند مانند چیزی از یک فیلم ترسناک ترور باقی مانده است. نگه داشتن خود را امن در طول این همه گیر ممکن است صدای دشوار است اما آن را به آسانی به عنوان این مراحل ساده.

تمرکز بر روی این 10 راه برای ایمن ماندن در این بیماری همه گیر.

1. شستن دست های خود را

giphy.com

در هر بهار و یا تابستان بعد بازی در گودال ماسهبازی نگه داشته ما را مشغول برای ساعت است اما هنگامی که در داخل اولین چیزی که بسیاری از ما به عنوان کودکان و نوجوانان اجرا شد به حمام. آب گرم در حال اجرا بیش از انگشتان یخ زده می فرستد آرامش احساس را از طریق بدن خود را. اما چگونه می تواند چیزی به عنوان ساده به عنوان شستن دست های خود را با آب و صابون تنها برای 20 ثانیه به شما جلوگیری از کشنده COVID-19? "صابون تجزیه روغن و گرد و خاک بر روی پوست خود راو آب شستشو را دور همراه با میکروب ها گفت:" دانشگاه میسوری دوم Lexi Lindstrom. از شستن خاک دور به شستن 'رونا دور شستن دست ها ثابت می کند و موثر ترین راه برای نگه داشتن خود را امن.

2. "شش" پا از هم جدا

giphy.com

برای بسیاری از افرادی که شاهد این داستان غم انگیز عشق در پنج پا از هم جدا خروج از تئاتر گريه به نظر می رسید به عنوان طبیعی به عنوان ماسک-پوشیدن امروز. به ظاهر داستانی "اقامت شش فوت از هم جدا باقی می ماند سالم" نیست داستانی در همه. "ماندن 6 فوت از هم جدا مانع از قطرات آلودگی و یا قطرات گسترش" گفت: LPN کتی Voss. "ما توصیه می کنیم شش پا از فاصله به این دلیل که فرد به طور متوسط است سرفه یا عطسه تنها رسیدن به شش فوت و معطل خواهد شد در هوا به صورت 1 تا 3 دقیقه." در حالی که همه ما تجربه دورى از عزیزان خود را نگه داشتن "را" و خود را امن به معنی این بیماری همه گیر به پایان خواهد رسید دیر.

3. خوردن یک وعده غذایی مغذی

unsplash.com

"خوردن سبزیجات خود را" بیرون آمد از هر پدر و مادر دهان در برخی از نقطه یا دیگری. فکر قرار دادن که برگ سبز چیزی که در دهان شما باعث می شود شما تهوع و حتی در حال حاضر. اما در حالی که این برای تلفن های موبایل بدتر از کمی سرفه از مزایای یک رژیم غذایی سالم نگه می دارد که مزاحم سرفه در خلیج. بسیاری از ویتامین ها و ارزش غذایی سبزیجات و میوه ها به عنوان شخصی خود را ارتش Avengers. "پیشگیری از بیماری است که هدف اصلی است, اما اگر شما مریض بودن اولیه سالم را به یک تفاوت بزرگ در بهبود," وسع گفت. پس, دفعه بعد وجود دارد کلم بروکلی در بشقاب شما به جای پرتاب آن را دور آن را فرصتی; آن را فقط ممکن است تفاوت از بیمار یا مریض تر.

4. H2O راه رفتن است

unsplash.com

به عنوان آمبولانس سراسیمه به E. R. و gurney چرخ به بیمارستان اولین چیزی که اغلب اتفاق می افتد که دولت مایعات از طریق IV. کیسه کوچکی پر از مایعات بدن نگه می دارد هیدراته و گرگرفتگی های تند و زننده میکروب ها از بدن است. "آب آشامیدنی مورد نیاز است برای بسیاری از فرآیندهای بیولوژیکی, پس نگه داشتن عملکرد مناسب بدن شما می شود مفید تر گفت:" دانشگاه میسوری فارغ التحصیلان اندرو طرف. درست مثل شستن دست های خود را بار شستشو میکروب کردن سطح مصرف خوب ol' آب تمیز و میکروب ها در داخل و خارج. پس با شتاب خود را آبی فلاسک و برو پایین تا با برخی از کلاسیک H2O.

5. دریافت ضربان قلب خود را تا

giphy.com

به عنوان گل بلوم و آسمان تبدیل به آبی روشن, میل به رفتن خارج می شود قوی تر است. فیزیکی اصرار به اجرای رشد می کند به ما گیر شده است در داخل. این هیچ راز که هوازی و قدرتی دارای مزایای بسیاری است. داشتن یک بدن سالم به این معنی است که زمانی که وحشتناک میکروب ها مانند coronavirus حمله وجود دارد احتمال قوی تر برای بازیابی سریع. علاوه بر نگه داشتن بدن خود را سالم و به دنبال بزرگ برای تعطیلات تابستان نگه داشتن سیستم ایمنی بدن شما را سالم و دست نخورده را فراهم می کند شانس بهتری برای زندگی سالم و طولانی.

6. فرض هویت مخفی خود را

giphy.com

ابرقهرمانان مثل سوپرمن, بتمن و مرد عنکبوتی مجذوب هر کس به عنوان یک بچه. عمل ساده از قرار دادن بر روی یک ماسک به یک فرد عادی توانایی و قدرت یک ابرقهرمان. پوشیدن ماسک در طول این همه گیر تبدیل شما به یک مدرن روز ابرقهرمان. "پارچه ماسک و یا صورت را پوشش می دهد نه به معنای محافظت از شما را از آلوده شدن اما برای محافظت از افراد دیگر در مورد شما آلوده می شوند و نمی دانند که آن را در عین حال گفت:" MPH, PhD, چهره جولی Kapp. به عنوان مدرن روز ابرقهرمان و محافظت از دیگران است. "در طول این بار تلاش ما تمام سعی خودمان را سالم اما ما گاهی اوقات شکست به فکر دیگران ایمنی" گفت: Southeast Missouri State University ارشد جیمی لاو. "مادر من مبتلا به سرطان در طول تمام این پس از آن فوق العاده مهم است برای من برای سالم ماندن به عنوان من می تواند به من را ندارد, خانه چیزی به او." آیا از خود فکر می کنم, اما فکر می کنم در مورد دیگران در زندگی خود آنها را سالم نگه دارید با فرض یک هویت جدید.

7. "پاک کردن, پاک کردن همه خود را به اشتراک بگذارید"

giphy.com

میکروب ها فقط تا پایان در دست ما قرار گرفتند. لمس تصادفی استفاده می شود اغلب اشیاء در جهان امروز مانند احساس لمس کردن یک زندگی نارنجک. جوانه بمب خاموش می رود و ناگهان تاج و آنفولانزا میکروب چوب به دست خود را مانند چسب. خلع سلاح نارنجک توسط ضد عفونی اغلب لمس اشیاء. "ضد عفونی اغلب موارد شما را لمس اغلب از جمله تلفن همراه, ماشین, کلید, صفحه کلید, دستگیره درب و تر" دکتر Kapp گفت. آیا سهم خود را در تمیز کردن جهان و خلاص شدن از شر میکروب ها.

8. "هیچ حساس حساس"

giphy.com

غلغلک دادن در زیر بینی خود را قوی تر رشد می کند هر بار که کسی می گوید: "صورت خود را لمس نمی." میکروب دزدکی حرکت کردن به بدن ما از طریق چشم و بینی و دهان. این فوق العاده بزرگراه به داخل بدن ما نیاز به دریافت بسته ها در طول این بیماری همه گیر. پرتاب آن را به یک Disney classic The emperor's New Groove و نگه داشتن در شیار خود را از دست! دفعه بعد کسانی که مزاحم میکروب دزدکی حرکت کردن به بدن شما قطعا می خواهید به پرتاب کردن شیار خود را.

9. نمی دود

unsplash.com

در حالی که هر بیماری همه گیر را متفاوت coronavirus اغلب بر سیستم تنفسی است. ریه ها را سخت ترین ضربه هنگامی که کسی مبتلا COVID. برای افرادی که دود ریه های خود را نمی, به عنوان قوی به عنوان کسانی که از کسی که نمی دود. در حالی که شما را در مراحل بالاتر برای جلوگیری از بیمار شدن اگر شما را تا پایان با تاج, قوی ریه ها کمک خواهد کرد که وحشتناک COVID-19 قابل تحمل تر.

10. فاصله اجتماعی

giphy.com

دور ماندن از دوستان ما شما را می کشد; چیزی است که بسیاری از ما می تواند گواهی دادن به حق در حال حاضر. ناتوانی در به آغوش گرفتن آنها و یا فقط از آویزان در یک بازی گاه به گاه شب جمعه لطمه می زند و بیش از شکست یک امتحان شما فکر می کنید شما منتقل می شود. اگر همه ما انجام بخشی از ما را برای متوقف کردن گسترش covid-19 پس از آن زمان وحشتناک اجتماعی فاصله به پایان خواهد آمد. ما را از این طریق دریافت کنید با هم. در حالی که ما ممکن است از هم جدا در حال حاضر ما در این با هم.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب