چگونه به ساخت کامل قرنطینه پخش

روز (??) قرنطینه و فعلی خود را و لیست پخش در حال خشک تر از صحرای بزرگ آفریقا در ماه ژوئن. بنابراین شما باید خ

توسط ATSHNEWS در 11 اردیبهشت 1399

روز (??) قرنطینه و فعلی خود را و لیست پخش در حال خشک تر از صحرای بزرگ آفریقا در ماه ژوئن. بنابراین شما باید خود را لغو حساب Spotify در پرتاب خانوادگی خود را در سیب موزیک برنامه ریزی کردن پنجره پهلو و رول خود را زیر کمر خود را 20 پوند وزن پتو و گریه ؟ مطلقا نه.

از آن زمان به ساخت بمب, کون, کامل قرنطینه لیست پخش شما ولع مصرف شده است پس شما اول خوانده The Perks of Being a Wallflower.

مرحله 1: شیر به عجیب خاص احساس قرنطینه است القا در اعماق قلب خود را.

Spotify playlist
giphy.com

اگر شما واقعا از دست رفتن در اواخر شب درایوهای با homies ایجاد یک لیست پخش مشترک است که شما و همه خود را بگیرید و یاد دهید می توانید اضافه کنید در حالی که reminiscing در مورد تاکو بل drive-thru پس از یک شب. در حال حاضر که دانشگاه تعطیل کرده است شما را مجبور به حرکت به عقب در با پدر و مادر خود را آیا شما احساس می کنید مانند شما واگردانی به مدرسه خود را بالا اورد. صرف برخی از زمان کاوش خود را حل نشده تروماهای دوران کودکی و شیرجه رفتن دوباره به نوجوان خود احساس وحشت و نگرانی. آیا رابطه خود پایان با توجه به فشار از راه دور و شما می توانید حرکت نمی کند چرا که شما هنوز هم باید یک نقطه نرم در قلب خود را برای Netflix بکشد ورود ؟ پیدا کردن some فروپاشی مربا که سازنده ساخت تا حس خود را از خود به جای از بین بردن آنها. آیا شما در یک حد متوسط تاریخ سه روز قبل از قرنطینه تنها برای پیدا کردن خود را "تو ؟" متون نادیده گرفته می شود ؟ اول از همه, جلوگیری از ارسال پیامک آنها. نه آنها که به هر حال زیبا. اما این داستان دیگری است.

پیدا کردن یک راه سالم برای غواصی به آن احساسات: شروع یک مجله و یا سعی کنید یوگا برای هشت دقیقه و پس از آن را تا آنجا که بدن خود را نمی خم که جهت و سپس حل و فصل به صرف ساعت بر روی مبل خود را با گوش دادن به خود, گرانج "من بیمار هستم از این شهر کوچک" لیست پخش. "من در یک پیاده روی روزی یک بار و برای گوش دادن به لیست پخش است که کمک می کند تا من نفرت گیر بودن در شهر من: 'من از این شهر یا هر بند انگشت جن بود صحبت کردن در مورد'" گفت: تعقیب Clough دانشجوی سال دوم در دانشگاه ایالتی فلوریدا در مورد "whiny سفید پسر موسیقی است."

مرحله 2: با یک عنوان جاذب

Spotify playlist
giphy.com

بیشتر تو رفتگی در دیوار ، برای الهام به نوبه خود به وحشت! در دیسکو یا Fall Out Boy. مطمئن باشید که این عنوان است که تمام حروف کوچک بنابراین شما به نظر می رسد دمدمی و غیر قابل پیش بینی (ما آن را: شما عینک صحبت کردن به مدل). این عناوین را می توان یاد, نقل قول, متن آهنگ و یا مبهم تاک از منابع خود را به تازگی احیا 2012 گروه چت. به عنوان مثال: "آن صحنه در آمدن سن فیلم که در آن شخصیت اصلی متوجه می شود آنها در اوج زندگی خود" و یا جان Brannigan را "اواخر شب رانندگی با کسی که شما واقعا دوست دارم و شما در حال تلاش برای قرار دادن بهترین خود را پا به جلو با موسیقی خوب به آنها را تحت تاثیر قرار". "من می خواستم یک لیست پخش است که فقط به حال موسیقی خوب در سراسر ژانرهای اما من مطمئن بود که آنچه به عنوان آن را" FSU دانشجوی سال اول Brannigan گفت. "من فقط در یک سناریوی خاص در آن است که لیست پخش قابل اجرا خواهند بود."

مرحله 3: پیدا کردن یک عکس پوشش.

Spotify Playlist
giphy.com

از آن زمان به کانال خود را در مدرسه خود: ورود دوباره به خود, پیر, وبلاگ Tumblr و یا پینترست و یا از طریق کسانی که آرشیو Instagram پست برای با کیفیت بالا و پخش هنر. متاسفانه لیست پخش هنر را فقط می توان ویرایش در برنامه دسکتاپ نسخه از Spotify در. اگر شما زوم کلاس به پایان رسید, تبریک می گویم. شما فقط یک تفریح و سرگرمی. اما من وقت ندارم به غربال کردن از طریق عجیب و غریب, وبلاگ Tumblr, زیبایی شناسی برای کاور. اول از همه کل کشور است که در مستند. اگر هیچ چیز دیگری, شما هم. اگر واقعا خود را حق اخم نکنید. برخی از فرشته جی جی به نام حلقه گل آمد به زمین و زمان در قالب انسان به Pعلاقه مدیره با زرق و برق دار (مالکیت عمومی) cبر عکس. هنوز هم به فروش می رسد ؟ "من به دنبال بسیاری از 'زیبایی' صفحات و هنر, صفحات [on Instagram]. مورد علاقه های شما @love.وات @motelatmidnight, @nightydrunklovers, @la.سوئیت.د.sirene گفت:" Spotify ملکه کیت Speights (@kateplus8feet).

گام 4: شروع به کار

Spotify playlist
giphy.com

تیاو چیز زیادی در مورد Spotify است که خود را ناتمام پخش خواهد شد پیشنهاد آهنگ شبیه انرژی است. که چه ؟ شما با استفاده از اپل موزیک بنابراین شما هرگز aux? به نظر می رسد مثل شما می خواهید به استفاده از یک کمی بیشتر از گریس آرنج.

شروع به لیست پخش خود را با چند آشنا آهنگ. چه آهنگ های گوش دادن خود را تاریخچه مناسب زیبایی شما ایجاد ؟ پس از شما باید سه یا چهار جامد استارت سعی کنید رسیدن به دوستان و درخواست برای انتقادات و پیشنهادات. نه تنها این جرقه برخی از مکالمات اما آن را نیز یک راه خوب برای مطمئن شوید که شما بگیرید و یاد دهید در حال انجام باشه. اگر شما با استفاده از Spotify در شما می توانید لیست پخش مشترک.

اگر شما خارش اتا خود را با شکوه قرنطینه لیست پخش به صداقت آن را ممکن است یک دقیقه است. "بسیاری از [من لیست پخش] ساخته شده بودند در طی سه تا چهار ماه در حالی که پشت گفت:" کیت Speights فارغ التحصیل از دانشگاه آلابامای جنوبی. "اما در حال حاضر من آنها را به روز رسانی روزانه پس من احتمالا صرف 1 تا 2 ساعت در هر روز گوش دادن به موسیقی های جدید از هنرمندان, من در حال حاضر دوست دارم. اما پس از آن من به شکار برای هنرمندان جدید...گاهی به پایین سوراخ خرگوش و متوجه من فقط صرف 8 ساعت انجام آن است." اگر این کار احساس سنگین که خوب. کاوش موسیقی جدید می تواند یک راه عالی برای باز کردن از پیچ و استراحت.

مرحله 5: به اشتراک گذاری لیست پخش کامل

Spotify Playlist
giphy.com

نشان دادن محصول نهایی از آنچه که ممکن است ساعت کار می کنند. یک لحظه به احساس غرور و افتخار در آنچه که شما ایجاد کرده اید. هر دو اپل و موسیقی Spotify در ویژگی های به اشتراک گذاری است که اجازه می دهد تا شما را به ارسال کار به دلخواه خود سیستم عامل رسانه های اجتماعی. من کشف کیت لیست پخش در Infinite (بدون قضاوت قرنطینه یک بار عجیب و غریب). مقدار زیادی از کاربران به اشتراک گذاشتن خلق و خوی خود را-خاص لیست پخش در برنامه و همچنین: کیت Speights, Infinite,connoisseur, Connor Watkins, Alexia Berube (یک دانشجو در دانشگاه داکوتای شمالی) و ارسی (دانشجوی سال اول در دانشگاه کالیفرنیا در سان دیگو) به نام چند. "صادقانه آن را مقدار زیادی از زمان" Speights گفت. "آن آغاز شده به عنوان یک سرگرمی است اما آن را بدل به چیزی که من واقعا در مورد پرشور است." بنابراین اگر شما احساس نمی مانند که برای تحصیل در رشته شیمی نهایی و یا شما در حال حاضر بخواهند صفحاتی دوباره مرتب اتاق خود را سه بار در این هفته و سپس تبریک. شما در یافت جدید خود را قرنطینه سرگرمی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب