چگونه برای تبدیل شدن به یک مدیر برای تیم ورزشی مورد علاقه

در این زمینه و یا دادگاه بازیکنان و مربیان در حال ستایش برای موفقیت یک تیم. در عین حال در پشت صحنه به جلوی دفت

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

در این زمینه و یا دادگاه بازیکنان و مربیان در حال ستایش برای موفقیت یک تیم. در عین حال در پشت صحنه به جلوی دفتر مدیران واقعی قهرمانان داستان. این که آیا آن یک بازسازی فصل یا تیم برنده نهایی NBA یک مدیر دارای کلید پیروزی هر از دست دادن بازیکن و مربی است. حتی 2017-2018 رزمندگان طلایی امور خارجه قهرمانی پیروزی تنها نمی تواند استراحت در شانه ها از Steph, کاری, کلی تامپسون و کوین دورنت. که آیا شما فکر می کنم این رو سه نیروگاهی در این تیم در وهله اول ؟ نکته این است که به طور کلی مدیران هستند کشیدن رشته ها و تصمیم گیری برای یک تیم موفق باشد. بنابراین اگر شما یک دانش آموز کالج به دنبال مدیریت ورزشی و رویای خود را برای تبدیل شدن به یک GM نگاه هیچ بیشتر از این راهنمای.

اتمام جاده به تبدیل شدن به یک مدیر.

چه یک مدیر کل برای یک تیم ورزشی انجام دهید ؟

how to become general manager
flickr.com

مدیر کل معمار از یک تیم ورزشی و ستون فقرات کل سازمان است. این کار به خودی خود شامل ساخت اجرایی و تصمیم گیری برای یک تیم/سازمان احداث جلسات مذاکره با تیم های دیگر و ایجاد پروژه ها و راه حل برای مشکلات است که می تواند بوجود می آیند. این موقعیت را نیز ارزیابی بازیکن قرارداد و حقوق. یک مدیر کل برای یک تیم حرفه ای معاملات با چند میلیون دلار ورزشکار قرارداد.

یک مدیر نیز طول می کشد در نقش قرار دادن یک محصول (ورزشکاران) است که برای نگه داشتن طرفداران مبارک و دعوت از بینندگان جدید. بنابراین اساسا کار آنها این است که باید یک تیم برنده. "به عنوان یک مدیر شما بخشی از کارکنان پشتیبانی است که باعث می شود مطمئن شوید که همه چیز اجرا می کند هموار در روز بازی. این مسائل شما را در طول هفته پیش از مسابقات اجازه می دهد تا مربیان و بازیکنان به تمرکز فقط بر روی رقابت که بدان معنی است که آنها شانس بهتری برای انجام در بهترین حالت خود گفت:" Coley Hungate مدیر دانشگاه فلوریدا زنان تیم تنیس. به عنوان بازی آغاز می شود مدیر کل تبدیل می شود این مسئولیت را به بازیکنان است.

how to become general manager
unsplash.com

به طور خلاصه کار شامل:

1. رهبری یک تیم/سازمان
2. ساخت اجرایی و تصمیم گیری برای تیم/سازمان.
3. پیشرو در جلسات با دیگر مدیران و کارکنان
4. مذاکره بازیکن و مربی قرارداد.
5. مذاکره معاملات بین تیم های دیگر.
6. مدیریت این تیم بودجه
7. افزایش درآمد (محصول)
8. بررسی اخلاقی و اختلافات حقوقی

چه آن را برای تبدیل شدن به یک مدیر کل? (الزامات و مهارت)

how to become general manager
unsplash.com

بنابراین اگر شما می خواهید به دنبال رویای عنوان یک مدیر شما باید بدانید در مورد ورزش, امور مالی, کسب و کار, قانون و اخلاق است. به نظر می رسد مانند بسیاری درسته ؟ خوب چند درجه می تواند شما را به این موقعیت است. اما دریافت لیسانس در مدیریت ورزشی است که احتمالا هوشمندانه ترین تصمیم با توجه به این که آن را پوشش می دهد, اجتماعی, اخلاقی و قانونی و اقتصادی جنبه های ورزشی. بنابراین اگر شما یک دانش آموز کالج در حال حاضر در حال مطالعه آن ، به طور کلی بسیاری از مدیران باید در ترکیب رشته مدیریت ورزشی و کسب مدرک به دانش کامل از کار. اکثر کارفرمایان به دنبال یک مدرک لیسانس در هر دو. همچنین ضروری است برای ساخت رزومه کاری خود را با مشاغل مشابه به یک مدیر کل را تجربه واقعی است که باعث می شود کارفرما می خواهید به استخدام شما. تبدیل شدن به یک دستیار مدیر کل قطعا گرفتن یک کارفرما چشم.

سه مهارت های کلیدی

how to become general manager
facebook.com

برای تبدیل شدن به یک مدیر کل افزایش به چالش با رسیدن به ناخن این مهارت های ضروری. به عنوان اجرایی و تصمیم ساز برای بازیکنان کارکنان و مربیان برای مدیر کل باید ارتباطی. نقش مهم شامل برقراری ارتباط با تیم های دیگر به معاملات بحث حقوق, بررسی اختلافات حقوقی و برگزاری جلسات.

دوم اینکه یک مدیر باید یک رهبر. بسیاری از مشکلات بوجود می آیند در صنعت ورزش و یک تیم باید یک پایه محکم با کسی که تصمیم گیری برای بهبود کل سازمان است.

سوم یک مدیر کل باید منظم. این موقعیت نیاز به تعهد سازمان در وقت و انرژی. در حالی که این سه مهارت های حیاتی نگه داشتن این مهارت های دیگر در ذهن.

1. مدیریت زمان
2. فردی
3. پر انرژی
4. مسئول
5. قابل اعتماد
6. پرشور
7. شفاف
8. قابل اعتماد

آنچه شما باید بدانید در مورد تبدیل شدن به یک مدیر کل?

how to become general manager
unsplash.com

چه خواهد شد درآمد من به عنوان یک مدیر کل?

پررونق, کسب و کار, کار در صنعت ورزش تولید می تواند مقدار زیادی از پول. به دلیل خواسته های مورد نیاز خود را به عنوان مدیر کل پرداخت هزینه برای این موقعیت است که بالاتر از دیگران است. بسته به نوع ورزش, حقوق, می تواند متفاوت باشد. با توجه به Bleacher Report, در NFL و NBA general مدیران را در اطراف $1 میلیون به 3 میلیون دلار. که می تواند متفاوت باشد بر اساس موفقیت تیم. کالج, عمومی مدیران به طور متوسط پایه پرداخت از $89,240 هر سال است.

چه کاری بود ؟

یک بار دیگر بسته به سازمان و یا شرکت است که شما را برای کار و برنامه کار می تواند متفاوت باشد. به نگه داشتن آن ساده و کلی ترین مدیران کار 40 ساعت در هفته در طول فصل به طور منظم و برگشتی. در عین حال به دلیل ورزشی' پراکنده طبیعت, شما احتمالا می تواند انتظار می رود به کار اضافه کاری بسیاری از بازی شب. چیز خوب در مورد کار در ورزش وجود دارد این است که همیشه یک postseason که در آن حجم کار GM simmers پایین.

چه نوع از محیط زیست می کند و یک مدیر کل کار ،

محیط کار یک مدیر کل هرج و سریع و در زمان استرس زا باشد. (به خصوص در طول روز بازی.) در صنعت ورزش شما خودتان را احاطه کرده با ورزشکاران و مربیان و کارکنان دیگر مدیران و طرفداران. کلی ترین مدیران خواهد شد صرف زمان در یک دفتر با مدیران دیگر زمانی که آنها نمی برگزاری جلسات و یا تماشای بازی. در حالی که این کار نیاز به انرژی و فداکاری برای بیشتر خواستار پروژه هایشما صرف یک تکه بزرگ از زمان کار در یک میز.

آینده از تبدیل شدن به یک مدیر کل امن است ؟

خوشبختانه به طور مداوم در حال تحول و تغییر ورزشی جهان به شما می دهد برخی از امنیت شغلی است. تیم های ورزشی همیشه نیاز به طور کلی مدیران با توجه به آنها را اجرایی و تصمیم گیری. تا زمانی که شما خوب هستند در کار شما خواهد شد بسیار امن است. حتی در یک بیماری همه گیر مانند COVID-19 کلی مدیران هنوز هم ساخت یک اثر در تیم های ورزشکاران و مربیان و کارکنان از تیم های ورزشی.

نظرات

how to become general manager
flickr.com

"به عنوان یک مدیر این است که یک تعادل بین یک بازیکن و یک مربی است. شما باید قادر به تحمل بسیاری از انتقاد. وجود دارد بسیاری از اختیار است که می آید همراه با این کار" گفت: Devon اسمیت مدیر UF تیم تنیس مردان.

"این کار سخت است و آن را به ویژه پر زرق و برق اما ارزش دیدن بازیکنان و مدرسه خود را با موفقیت تا حدی به خاطر چیزهایی که به شما کمک انجام دهد. این مهم به عشق این کار به دلیل آن می تواند سخت کار کردن و اگر شما عاشق ورزش است که می رود راه طولانی در پرورش که اتصال," Hungate گفت.

"من فکر می کنم اکثر مردم درک نمی کنند تعهد زمان که لازم است به عنوان یک مدیر موفق است. بهترین توصیه من می توانم به کسی که علاقه مند در تبدیل شدن به یک مدیر این است که مطمئن شوید که آنها مایل به ارتکاب به طور کامل" گفت: خاک رس اورت مدیر UF تیم فوتبال برای دو سال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن