چگونه 'چاقو' و صفحه فن برای Ana de Armas مهار قدرت استن توییتر

توسط کریستی Carrasبه "چاقو از" تیم رسانه های اجتماعی و توییتر حساب کاربری @ArmasUpdates یک هدف مشترک: برای جشن

توسط ATSHNEWS در 29 تیر 1399

توسط کریستی Carras

به "چاقو از" تیم رسانه های اجتماعی و توییتر حساب کاربری @ArmasUpdates یک هدف مشترک: برای جشن سال گذشته آمار whodunit و, توسط فرمت, فیلم ستاره برک آوت, Ana de Armas.

اما دو بازیگر بزرگترین توییتر cheerleaders در بر داشت خود را در تقابل این ماه پس از 23 سال cinephile پشت @ArmasUpdates در معرض عموم @KnivesOut حساب برای مسدود کردن او بر روی پلت فرم. در نتیجه دشمنی رفت و تا حدودی ویروسی — البته در میان مخاطبان تو رفتگی در دیوار — حتی ابتلا به توجه مدیر Rian Johnson که مثل بسیاری دیگر فکر آنچه در جریان بود.

هنگامی که به بررسی با یک کارآگاه را ذره برخورد یک مطالعه موردی تقاطع فیلم بازاریابی و استن توییتر — یک زیر مجموعه از رسانه های اجتماعی اختصاص داده شده به مبارزه و یا "stanning," مشهور خاص, فیلم, سریال, و غیره. در رویکرد خود را به تعامل مخاطبان استودیو فیلم و حساب مانند @ArmasUpdates مهار قدرت استن توییتر برای رسیدن به وسیع ترین شکل ممکن برسد.

"بدیهی است که ما نمی تواند در هر نقطه [بدون] پیروان ما شامل @ArmasUpdates و ما سوپر خدا را شکر به ما طرفداران که مایل به خوب ورزشی و یا حتی ارتباط برقرار کردن با ما در وهله اول گفت:" لیام سانتاماریا اجتماعی مدیریت رسانه در "چاقو از" تیم.

"در پایان روز, من فکر می کنم ما فقط حلق آویز کردن با صدها نفر از آنلاین ما دوستان و این تنها راه ما باید به رویکرد آن است."

حوادث منجر به مرحله نهایی مسابقات — و به تبع آن همکاری و مشارکت بین — @KnivesOut و @ArmasUpdates می توان به زمانی که De Armas لرزاند استن توییتر-آیه با مسدود کردن یکی از ترین آوازی رسانه های اجتماعی شاگردان.

"هنگامی که آن اتفاق افتاد و من به عقب گرفته شد," مدیر @ArmasUpdates که می رود توسط A. J. برای محافظت از هویت خود گفت: لس آنجلس تایمز. "من احساس صدمه دیده است کمی. من نا امید شده بود اما احساسات خود را. ... من نمی تواند به فرد دیکته آنچه که او فکر می کند."

به ناظر خارج یک بازیگر مسدود کردن تنهاست حساب توییتر ممکن است به نظر می رسد یک معامله بزرگ است. اما این یک استن حساب توییتر — یک صفحه اختصاص داده شده به hyping De Armas و شاید حرفه ای توسط های روزانه, عکس, اخبار, هشدار در مورد زندگی خود را. (اصطلاح "استن" مشتق از "استاکر" و "فن" پس از خود گذشتگی واقعی است.)

A. J. که تا به حال "شده است در اطراف استن توییتر زیادی" تصمیم به ایجاد حساب کاربری برای حمایت از کوبا بازیگر اسپانیایی پس از او به نظر می رسد به عنوان یک همدلانه A. I. در سال 2017 را "Blade Runner 2049" و بعد از آن به عنوان مارتا Cabrera تیز هوش اخلاقی لنگر "چاقو ،

"هنگامی که من تو را دیدم او را در ['Blade Runner 2049'] من می دانستم که او قرار بود به یک ستاره. او تا به حال ... یک عملکرد است که با شما ماند," او گفت:. "و همچنین از آنجا که من لاتین و لاتین آن را هیجان انگیز برای من به کسی که از من ساله قومیت های پر رونق در هالیوود در حال حاضر. منظورم آن بوده است و احتمالا پس از جنیفر لوپز که ما تا به حال یک ستاره سینما بر روی آن سطح است."

از نوامبر سال 2019 — همان ماه "چاقو از" باز در سینما — A. J. شده است با استفاده از @ArmasUpdates برای ترویج De Armas' پروژه های گذشته و حال و آینده. (تا در کنار او به عنوان ستاره پالوما در فیلم جیمز باند "هیچ وقت به مرگ" و به عنوان نماد صفحه مرلین مونرو در Netflix بکشد "Blond.")

در این روند, A. J. به دست آورده است برخی از طرفداران خود را که درک معوج نوشتن شرح تصاویر و او متصل به paparazzi بزند De Armas و بن افلک — به راحتی عکس زن و شوهر از COVID-19 قرنطینه.

هر چند A. J. ادعای او شروع های paparazzi عکس تنها پس از De Armas به نظر می رسید "راحت" در حال عکس برداری در مکان های عمومی, او مشکوک شد و او شوخ تفسیر در زندگی شخصی او که در نهایت او را توبیخ با بت خود را.

آخرین توییت قبل از اینکه سرنوشت ساز مسدود کردن برای مثال عکس های ویژه از De Armas و افلک — غیررسمی شناخته شده به عنوان BenAna — در یکی از بسیاری از strolls با روزنوشت عنوان که خواندن "Ana de Armas و بن افلک پیاده روی سگ خود را در خارج به جای دعا برای همه گیر برای رفتن به دور در عید پاک یکشنبه."

"احتمالا در همبستگی با Ana de Armas, از آنجا که ما در حال رفتن به سمت او بر همه چیز" از @KnivesOut تیم بستری برای مسدود کردن @ArmasUpdates نیز با وجود اینکه "طرفداران بزرگ از حساب" و هیچ یک از آنها به خاطر سپردن ،

هر چند A. J. گفت: بخش خصوصی رسیده به "چاقو از" تیم ماه پیش در تلاش برای حل و فصل اوضاع بی سر و صدا آن را تا زمانی که او نام آنها را در توییتر در هفته گذشته که آنها پاسخ دادند.

هیچ یک از این چهار مرد که با اجرای @KnivesOut — سانتاماریا اریک Dachman سباستین میل لنگ یا مایکل Castillo — به یاد می آورد شنوایی از A. J. قبل از خود توییتر عمومی تف اما "فقط تصمیم به رول با آن" هنگامی که آنها را دیدم @ArmasUpdates' چالش آنلاین:

"شکستن" A. J. ارسال شده در امضاء خود را به سبک دراماتیک همراه با واجب screenshot رسید. "رسمی چاقو از فیلم به حساب توییتر نیز مسدود شده ما!"

در عوض فیلم اجتماعی, تیم ملی واقعا خود را چاقو از, متلک @ArmasUpdates ارزان با عکس مانند: "خدا را شکر @ArmasUpdates نمی توانید از این به عنوان خوانده شده" و "تصور کنید که قادر به خواندن [Ana de Armas'] توییتهایی."

در توییتر, A. J. بازی همراه شلیک با اشاره کلیپ Mariah Carey آواز "چرا شما تا وسواس با من ؟" و یا Emma Roberts remarking در "دلقک ها که از جان گذشته برای زمان." افرادی که متصل به هر دو استن توییتر و فیلم توییتر — از جمله جانسون — اشتباه گرفته بودند و سرگرم گرم ارز.

اما پشت صحنه, A. J. احساس شد "آزار" توسط @KnivesOut را "شوم تن" و او را مسخره دشمنان به عنوان بسیاری که Lionsgate در نهایت با او تماس برای عذرخواهی و جبران.

"ما قطعا احساس بد" رسانه های اجتماعی, طراح, میل لنگ گفت: بار. "از نظر ما این بود که همه خوشگذران. ما با داشتن سرگرم کننده با آن. و هنگامی که ما متوجه ... ما تا به حال به او صدمه دیده است ما احساس بد است. بنابراین ما رفع انسداد او و به او پیشنهاد برخی از عکس های از آنا که تا به حال هرگز قبل از دیده شده است که این منابع از Rian [Johnson] خود را به عنوان یک صلح ارائه شده است."

A. J. قدردانی حرکت: عکسهای منحصر به فرد از De Armas' تست صفحه نمایش برای "چاقو بیرون" که او به سرعت منتشر شد via @ArmasUpdates — همراه با یک ظاهر اسکریپت یادآوری به تماشای "چاقو" در "4K Ultra HD Blu-ray, DVD و دیجیتال جریان سیستم عامل (رایگان با آمازون نخست تصویری اشتراک) برای کیفیت قرنطینه سرگرمی است."

که نهایی شکوفا ابرو مطرح شده و ناشی از برخی از اینترنت sleuths به شک بازی ناپاک است.

"من می دانستم که مردم فکر می کردند که" من آنها احتمالا به آنها پرداخت می شود "و من می خواستم به زبان-در-گونه در ارسال این نوع تبلیغات از متن" A. J. توضیح داد و اضافه کرد که هیچ یک از @KnivesOut تیم از او خواسته بود به انجام این کار. "که فقط من که احمقانه بود و من به آنها تبلیغی."

اگر چه A. J. یش در آشکار زبان های تبلیغاتی به عنوان یک شوخی آن را نمی خواهد بیش از حد دور از ذهن به فرض که او در cahoots با Lionsgate در یک فضای مجازی که در آن خطوط بین استن توییتر و بازاریابی تبدیل شده اند به طور فزاینده ای مبهم است.

پس از همه, بخشی از دلیل A. J. احساس خیانت وقتی @KnivesOut مسدود او بود چرا که او در حال حاضر "انجام می شود بسیار در ترویج و دفاع از این فیلم" رایگان است. و در نهایت @KnivesOut تصمیم را برای تعامل با ستاره شماره 1 استن در توییتر بود و البته استراتژیک یکی.

"از یک استراتژی چشم انداز ما همیشه در تلاش برای صحبت با طرفداران ما نه در طرفداران ما" گفت: Dachman مدیر جهانی استراتژی رسانه های اجتماعی. "بنابراین ما همیشه با استفاده از های اجتماعی در راه است که طرفداران ما در حال استفاده از اجتماعی چون ما طرفداران بیش از حد. ما تعامل زیادی با @ArmasUpdates استن حساب چون ما @KnivesOut حساب استن حساب."

مدلسازی @KnivesOut نام تجاری پس از استن صفحات مانند @ArmasUpdates به معنی مصرف بیشتر "مکالمه" تن و "تلاش برای نمی تواند بیش از حد تبلیغاتی" بنابراین به عنوان نه به بیگانه مخاطبان خود است. آن را نیز بدان معنی است گاهی اوقات تغییر @KnivesOut نمایش نام به "Chris Evans, ژاکت, استن حساب" به طور معمول چک کردن در در طرفداران وفادار و حتی صلیب-stanning دیگر عناوین محبوب مانند بونگ جون هو را "انگل."

"اگر وجود دارد هر گونه فرصت های دیگر برای دیدن چیزی است که من دوست دارم و ... استفاده از آن به عنوان یک پتانسیل متقابل ارتقاء ... سپس ما آن را" رسانه های اجتماعی مدیر Castillo گفت. "در حال رشد و بسیار پرشور در مورد آنچه شما همیشه دوست داشتم قطعا به ما کمک کرد تا در شرایط رفتن به این استن حساب و همچنین به اشتراک گذاشتن عشق."

وقتی که می آید به ماندن مربوطه در یک سرعت در حال تحول اجتماعی چشم انداز هر دو @KnivesOut و @ArmasUpdates تسلط هنر تطبیق با آخرین ویروسی الگوی رفتاری فرمول و ارائه به موقع تفسیر در زمان حوادث مانند COVID-19 بیماری همه گیر.

این @ArmasUpdates خوراک را توسعه داده است یک دیده بان شهرت برای برگزاری BenAna پاسخگو هر زمان که آنها گام به گام sans ماسک صورت. به عنوان یک حرفه ای بهداشت و درمان که خود را صرف پر استرس کاری غربالگری افراد برای COVID-19 علائم A. J. همه به خوبی می داند اهمیت محافظ خود و دیگران با تجهیزات حفاظت فردی.

"این انتقال بیش از زمانی که همه گیر آغاز" A. J. گفت. "من فکر کردم این امر می تواند خوب چرخش به این خود آگاهی و به شوخی با مردم است. مانند, " آره, ما درک می کنیم که آنا را نمی انجام این کار بیش از حد, و ما در حال ساخت او مسئول آن است. ما مردم که در حال انجام کور عبادت برای او."

نمایندگان De Armas نمی پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

برای @KnivesOut خدمه است که برای اجرای ایده های محتوا تا Lionsgate نردبان اول تشویق امن شیوه های درمانی به نظر می رسد مانند فتوشاپ کلیدی هنر Jamie Lee Curtis با پوشیدن یک ماسک و یا اجتماعی فاصله تکرارشونده در یک "چاقو را" پوستر فیلم شامل De Armas, ایوانز و costar دانیل کریگ ایستاده چند پا از هم جدا.

"در طول این بیماری همه گیر وجود دارد فقط خیلی بیشتر از فعالیت در رسانه های اجتماعی" لنگ گفت. "در توییتر را دیده ایم تعامل رفتن تقریبا در سراسر هیئت مدیره. ما هنوز باقی مانده احترام. ... اما ما همچنین می خواهم به مطمئن شوید که ما ماندن مرتبط است."

با وجود راکی شروع به ارتباط آنلاین هر دو @KnivesOut و @ArmasUpdates با استفاده از وسیله مشابه به همان پایان است. و A. J. حتی نظر گرفتن خود را تصفیه stanning مهارت به سطح حرفه ای (cc: Lionsgate اجتماعی) با غیر قابل انکار موفقیت @ArmasUpdates و آن 23,500 پیروان خود را از سر گرفت.

در حال حاضر, هر چند او مطالب به تایید De Armas به عنوان یک تسکین استرس سرگرمی در امیدوار است که آنها می توانید یک روز "رسیدن به توافق برای رفع انسداد."

"به هر حال" او گفت: "استن Ana de Armas."

___

(c)2020 لس آنجلس تایمز

بازدید لس آنجلس تایمز در www.latimes.com

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن