`او در حال رفتن به تغییر جهان: تشییع جنازه فلوید

توسط JUAN A. LOZANO, NOMAAN تاجر و آدم گلرهوستون (AP) — جورج فلوید بود و از روی علاقه به یاد سهشنبه به عنوان "

توسط ATSHNEWS در 21 خرداد 1399

توسط JUAN A. LOZANO, NOMAAN تاجر و آدم گلر

هوستون (AP) — جورج فلوید بود و از روی علاقه به یاد سهشنبه به عنوان "بزرگ فلوید" — پدر و برادر ورزشکار و محله مربی و در حال حاضر یک کاتالیزور برای تغییر در یک مراسم تشییع جنازه به صورت سیاه و سفید مردی که مرگ را برانگیخته جهانی حساب بیش از خشونت پلیس و تبعیض نژادی.

بیش از 500 عزاداران با پوشیدن ماسک در برابر coronavirus بسته بندی شده در هوستون کلیسا کمی بیش از دو هفته پس از فلوید دوخته بود به پیاده رو توسط یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس که با قرار دادن زانو در گردن او برای آنچه دادستان گفته بود 8 دقیقه و 46 ثانیه است.

تلفن همراه تصویری از برخورد از جمله فلوید را درخواست از "من نمی توانم نفس بکشم" مشتعل تظاهرات و خشونت پراکنده در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان تبدیل 46 ساله Floyd — مردی که در زندگی شناخته شده کمی فراتر از مکان پروژه مسکن که در آن او مطرح شد در هوستون بخش سوم — به یک در سراسر جهان نماد بی عدالتی است.

"سوم Ward, Cuney خانه جایی که او متولد شد و در" فلوید برادر رادنی گفت: عزاداران در چشمه ستایش کلیسا. "اما همه در حال رفتن به یاد داشته باشید او را در سراسر جهان است. او در حال رفتن به تغییر جهان است."

تشییع جنازه پوش شش روز عزاداری برای فلوید در سه شهرستانها: Raeford کارولینای شمالی در نزدیکی جایی که او به دنیا آمد., هوستون که در آن او بزرگ شده و مینیاپولیس, جایی که او درگذشت. یادبود کشیده اند خانواده ها از دیگر سیاه قربانیان که نام آشنا تبدیل شده اند در بحث بر سر نژاد و عدالت در میان آنها اریک گارنر و مایکل براون Ahmaud Arbery و Trayvon Martin.

زیر سرویس فلوید طلایی تابوت گرفته شده توسط نعش کش به سمت گورستان در حومه هوستون پرلند که در آن او بود که به entombed در کنار مادرش برای او گریه کرد و از او به عنوان lay dying. یک مایل از گورستان تابوت منتقل شد به یک شیشه طرفه حمل کشیده شده توسط یک جفت از اسب سفید است.

صدها نفر جمع شده بودند همراه صفوف مسیر و خارج از گورستان ورودی در اواسط 90s از گرما.

"من نمی خواهم برای دیدن هر زن و هر مردی اما قطعا نه یک مرد سیاه و سفید نشسته بر روی زمین در دست پلیس بد" گفت: Marcus بروکس, 47, که راه اندازی یک چادر با سایر فارغ التحصیلان جک یاتس دبیرستان, Floyd, مادر آلما.

در دو هفته گذشته میان دیوانگی بیش فلوید مرگ گسترده و قبلا غیر قابل تصور چیز جای گرفته اند: مؤتلفه مجسمه شده اند سرنگون و بسیاری از شهرستانها در حال بحث تعمیرات اساسی برچیدن و یا برش بودجه برای ادارات پلیس. مقامات در برخی از مکان ها را منع پلیس از استفاده از chokeholds و یا در غیر این صورت تجدید نظر در سیاست ها در استفاده از زور.

ده ها تن از فلوید اعضای خانواده بیشتر در لباس سفید در زمان چهار ساعته, خدمات. خواننده برنده جایزه گرمی Ne-Yo بود در میان کسانی که سنگ.

عزاداران همچنین شامل بازیگران, Jamie Foxx و Channing Tatum, J. J. وات NFL را Houston Texans رپ Trae tha Truth, Rep. Sheila Jackson Lee, هوستون, رئیس پلیس هنر اکودو و هوستون شهردار سیلوستر Turner آورده است که جمعیت را به پای خود را زمانی که او اعلام کرد که امضای یک فرمان اجرایی ممنوعیت chokeholds در این شهرستان است.

"من می دانم که شما یک مقدار زیادی از سوالات است که هیچ کودکی نباید برای پرسیدن سوال است که بیش از حد بسیاری از سیاه و سفید کودکان مجبور به درخواست برای نسل: چرا ؟ به همین دلیل است که پدر رفته ؟ " سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن دموکرات نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: پرداختن فلوید 6-در یک تصویری مداحی پخش شده در این سرویس است. "در حال حاضر زمان برای عدالت نژادی. که پاسخ ما باید به فرزندان ما زمانی که آنها بپرسید که چرا."

بایدن هیچ اشاره ای حریف خود را در ماه نوامبر. اما دیگر سخنرانان در زمان ابجو بد و کم مایه در جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که نادیده گرفته مطالبات به آدرس تعصب نژادی و از سوی مقامات برای سرکوب سخت در بی قانونی است.

"رئیس جمهور ایران در مورد در آوردن نظامی اما او نگفت یک کلمه حدود 8 دقیقه و 46 ثانیه از پلیس قتل جورج فلوید گفت:" برگرد. Al Sharpton این فعال حقوق مدنی. "او به چالش کشیده چین در حقوق بشر است. اما آنچه در مورد حقوق بشر جورج فلوید?"

بسیاری از pews کامل بودند با نسبتا کمی فضا بین مردم است.

"بسیار برای اجتماعی فاصله امروز" Rev. ریموس رایت گفت: عزاداران به آرامی اما محکم در آموزش آن حضور به پوشیدن ماسک.

در حالی که کلیسای سرویس خصوصی حداقل 50 نفر جمع شده بودند خارج برای ادای احترام خود را.

"وجود دارد یک تغییر بزرگ در رفتن و همه به خصوص سیاه, راست, در حال حاضر باید یک بخشی از آن گفت:" Kersey Biagase که سفر بیش از سه ساعت از پورت Barre, لوئیزیانا, با دوست دختر خود Brandi Pickney. آنها عینک تی شرت چاپ شده با فلوید نام و "من نمی توانم نفس بکشم."

فلوید خدمت نزدیک به پنج سال زندان و به جرم سرقت با سلاح مرگبار قبل از تبدیل شدن به یک مربی و یک کلیسا کمک رسانی داوطلبانه در هوستون. او نقل مکان کرد و به مینه سوتا چند سال پیش از طریق یک برنامه که سعی در تغییر مردانه زندگی با کمک به آنها در پیدا کردن کار در تنظیمات جدید.

در زمان مرگ او فلوید بود از کار به عنوان یک دروغ بزرگ و فاحش در مینیاپولیس باشگاه که بسته شده بود به دلیل شیوع کروناویروس. او توسط پلیس توقیف پس از متهم به عبور از تقلبی $20 bill در فروشگاه.

چهار مینیاپولیس ماموران دستگیر شدند در مرگ او: Derek چوین, 44 شد به اتهام قتل درجه دوم. J. Alexander Kueng توماس خط و Tou Thao متهم شدند با کمک و معاونت در جرم. همه چهار زن می تواند تا 40 سال در زندان است.

برخی از عمدتا مسالمت آمیز تظاهرات که فوران فلوید پس از مرگ مشخص شد انفجار آتش سوزی ضرب و جرح و خرابکاری و سر و صدا-و-گرفتن حملات در کسب و کار با بیش از 10 ، 000 نفر دستگیر شدند. اما اعتراضات در روزهای اخیر شده است به شدت صلح آمیز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب