خطر پرداخت آمدن به بسیاری از دولت مراقبت های بهداشتی کارگران

بوستون – هزاران نفر از دولت مراقبت های بهداشتی کارگران اخذ خواهد شد جمع آوری و پس از اتحادیه نمایندگی های مجاز

توسط ATSHNEWS در 25 فروردین 1399

بوستون – هزاران نفر از دولت مراقبت های بهداشتی کارگران اخذ خواهد شد جمع آوری و پس از اتحادیه نمایندگی های مجاز پرستاران و مراقبان کار در ایالت ماساچوست بیمارستان ها و خانه های زده مقابله یکشنبه شب با دولت برای افزایش پرداخت به اندازه 10 دلار در ساعت برای مدت زمان COVID-19 بهداشت و درمان اضطراری.

خطر پرداخت برای مراقبت های بهداشتی کارگران را لگد بلافاصله با توجه به این اتحادیه خواهد شد و حداقل از طریق 30 مه و احتمالا دیگر.

در مورد 6,500 خط مقدم سلامت کارگران که شغل قرار داده و آنها را در افزایش خطر ابتلا به کروناویروس به نفع ایستاده.

"ما با خوشحالی به ارائه این سخت به دست آورده پرداخت افزایش برای ما اعضای" آمریکا, فدراسیون, دولت, شهرستان و شهری کارکنان شورای 93, مدیر اجرایی, علامت برنارد گفت. "توافق ما امضا شده با وزارت امور خارجه خواستار این را افزایش می دهد 'پرداخت مشوق اما ما آنها را در درجه اول به عنوان به خوبی سزاوار برای به رسمیت شناختن شجاعت و فداکاری AFSCME خدمات انسانی حرفه ای در حال برگزاری نمایشگاه در هر روز و شب."

این توافقنامه خواستار برگزاری کارگران مجوز مربوط به شغل خود را مانند یک پرستار عملی مجاز به دریافت 10 دلار افزایش در دستمزد ساعتی در حالی که تمام کارگران دیگر را دریافت 5 دلار در هر ساعت پرداخت ضربت اتحادیه مقامات گفت: سرویس خبری.

این افزایش را در اثر باقی می ماند تا زمانی که اجرایی اداره سلامت و خدمات انسانی تعیین می کند که این تهدید از COVID-19 همه گیر است "موسى" با توجه به این اتحادیه اما که باید قبل از 30 مه.

دولت نیز موافقت به پرداخت یک بار 500 دلار پاداش به کارگران واجد شرایط که باید نه از دست رفته یک تغییر یا یک کار به طور منظم به روز از رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر اعلام وضعیت اضطراری مربوط به COV ID-19 مارس 10.

خطر پرداخت مزایای انتظار می رود به جریان به کسانی که مشغول به کار در دولت سلامت عمومی و بهداشت روانی بیمارستان ناتوانی رشدی گروه خانه و امکانات و به کسانی که به کار با جوانان در بازداشت وزارت, جوانان, خدمات, در میان دیگران.

"اعضای ما می دانیم که آنها مورد نیاز است در حال حاضر شاید بیش از همیشه" برنارد گفت. "و آنها را واقعا افزایش طول بحران. آنها شده اند در هر کجا که مورد نیاز هر زمان که آنها مورد نیاز است. ما سپاسگزار به بیکر دولت برای تصدیق کمک به آنها."

ماساچوست است که برای اولین بار دولت به توافق برسند به خطر پرداخت برای کارکنان در جلو خطوط مبارزه با این بیماری همه گیر یا که شغل قرار داده و آنها را بیشتر در معرض خطر آلوده شدن به این بیماری است.

در اوایل این ماه AFSCME شورای 93 زده مقابله با مین رژیم صهیونیستی است. جانت میلز برای برخی از آن مراقبت های بهداشتی و اصلاحات کارگران به دریافت افزایش بین 3 دلار به 5 دلار در ساعت بسته به مسئولیت های خود.

این AFSCME شورای 93 نشان دهنده حدود 45,000 کارمندان در, مین, Massachusetts, New Hampshire و ورمونت.

برنارد گفت: توافق یکشنبه شب با بیکر دولت بود "شروع خوب" اما گفت: آن را نمی خواهد متوقف کردن او را از ادامه فشار به صورت موقت پرداخت را افزایش می دهد به طور گسترده تر کارگران و به آنها پرداخت می شود عطف به ماسبق به شروع دولت اضطراری در اوایل ماه مارس.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب