آسیایی, سهام مخلوط به عنوان همه گیر saps خرید حرکت

توسط یوری KAGEYAMAتوکیو (AP) — سهام مخلوط شد در آسیا روز چهارشنبه به عنوان عدم قطعیت بیش از همه گیر sapped خری

توسط ATSHNEWS در 18 تیر 1399

توسط یوری KAGEYAMA

توکیو (AP) — سهام مخلوط شد در آسیا روز چهارشنبه به عنوان عدم قطعیت بیش از همه گیر sapped خرید شور و شوق است که رانندگی قیمت بالاتر است.

فروش به دنبال عمیق تر عقب نشینی در وال استریت و در فرانسه و آلمان و جاهای دیگر پس از اتحادیه اروپا را اجرایی بازوی گفت: در سال جاری رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس خواهد بود عمیق تر از پیش بینی است. همچنین گفت: در سال آینده انتظار می رود ارتجاعی می تواند ضعیف تر از حد انتظار است.

ژاپن معیار شاخص نیکی 225 در ژاپن کاهش یافته است 0.3% در معاملات صبح به 22,545.36. استرالیا S&P/ASX 200 نیز با کاهش 0.5 درصدی به 5,982.10. کره جنوبی Kospi ریختن 0.3% به 2,157.70 هانگ سنگ در هنگ کنگ زیان های ابتدایی به دست آوردن 0.3% به 26,059.92 در حالی که ترکیبی شانگهای نیز منعکس بالاتر اضافه کرد 0.3% به 3,355.53.

با توجه به زمان تیره چشم انداز سرمایه گذاران به احتمال زیاد به پول نقد در دستاوردهای اخیر تسلیت گفت.

"سرمایه گذاران در تلاش هستند تا بهترین خود را به نگاه را از طریق پیچیده COVID-19 اقتصادی گرفتاری. هنوز هم شما می توانید ببینید که چرا آنها ممکن است بیشتر مستعد ابتلا به رزرو برخی از سود در upticks" گفت: Stephen Innes ارشد بازار جهانی استراتژیست در AxiCorp گفت: در یک گزارش.

وال استریت اخیر رشته ای از دستاوردهای بزرگ آمد به توقف ناگهانی شنبه به عنوان سهام بسته گسترده پایین تر پس از یک عقب نشینی در بازارهای خارج از کشور.

S&P 500 با کاهش 1.1 درصدی به 3,145.32 پس از صرف بیشتر از روز در قرمز. فروش جامعی شاخص در پنج روز برنده خط. فن آوری سهام بانک ها و شرکت هایی که تکیه بر مخارج مصرف کننده برای اختصاص یک تکه بزرگ از اسلاید که شتاب نسبت به پایان روز.

خوش بینی است که اقتصاد در بهبود به عنوان کسب و کار بازگشایی کمک کرده است تا درایو سهام بالاتر است. اما افزایش اخیر در تأييد جدید کروناویروس موارد تیره امیدوار نسبتا سریع اقتصادی برگرد. سرمایه گذاران نیز girding برای آنچه در چند هفته آینده آشکار خواهد شد در مورد بهداشت از شرکت های بزرگ امریکا به عنوان شرکت شروع گزارش خود را در سه ماهه دوم نتایج.

"این غیر معمول نیست برای این پنج روز اجرا می شود به ملاقات با یک کشمکش سود گرفتن به خصوص با توجه به سرفصل های این ویروس گفت:" کوئینسی Krosby رئیس استراتژیست بازار در مشخصاتش مالی. "هنگامی که شما در حرکت به سمت سقف خرید شرایط آن را برای بازار به سوزاندن برخی از کف."

میانگین صنعتی داو جونز 1.5% سقوط کرد به 25,890.18. بزرگ سهام تکنولوژی کمک درایو دستاوردهای اولیه برای نزدک اما آنها کمرنگ شده توسط, بعد از ظهر. شاخص آمد تمام زمان بالا دست 0.9% به 10,343.89.

کوچک سهام شرکت در زمان سنگین ترین زیان. این شاخص راسل 2000 تضعیف 1.9% به 1,416.

بازار سهام ایالات متحده شده است شدیدا در طول ماه گذشته با روزانه حرکت می کند بالا و پایین نگه داشتن آن را تقریبا در محل. این یک مقیاس کوچک نسخه از بازار را جنبش پس از شروع سال که نزدیک به 34 درصد سقوط نگرانی در مورد همه گیری ناشی از رکود اقتصادی به سرعت به راه به یک رالی فوق العاده ای است که به ارمغان آورد و S&P 500 حدود بازگشت به آن سطح رکورد.

بی سابقه مقدار کمک از بانک مرکزی و دولت ها در سراسر جهان در حال کمک به سرپا نگه داشتن بازار.

"آمار اقتصادی است که بیش از چند ماه گذشته واقع شده و مورد ضرب و شتم و حتی خوش بینانه ترین اقتصاددانان به طوری که در سناریوی آن را تعجب آور نیست برای دیدن یک سرخوشی محور تجمع در بازار گفت:" مگان Horneman مدیر نمونه کارها استراتژی در Verdence سرمایه مشاوران.

اما کشیدن بازارهای پایین تر در انتهای دیگر دارن که خوش بینی در حد بسیار بالایی است. این بیماری همه گیر است که نمی دور با عفونت بدتر شدن سطح گسترده ای در سراسر عصری ایالات متحده در جنوب و غرب در میان جهانی دیگر نقاط.

تأکید بر شکنندگی در اروپا تولید صنعتی در آلمان بازگشت کمتر از حد انتظار در ماه مه و همچنان بسیار پایین تر از سطح قبل از همه گیر.

معیار خام ایالات متحده اضافه شده 6 سنت افزایش به $40.68 در هر بشکه در معاملات الکترونیکی بورس نیویورک. آن را تضعیف یک پنی به حل و فصل در $40.62 در هر بشکه پس از زودتر کوه در می رم بین ضرر و زیان و سود در روز سه شنبه. قیمت نفت خام برنت بین المللی استاندارد, افزایش 5 سنت افزایش به $43.13 در هر بشکه رسید.

دلار رشد شاخص تا 107.64 ین ژاپن از 107.53 ین در روز سه شنبه. یورو افزایش یافت به $1.1279 از $1.1274.

___

نویسندگان AP چو استن و الکس Veiga کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب