سخت کار ارزان نیست عکس, برای رسیدن به عدالت نژادی

وقتی دیدم این نوار ویدئویی از خونسرد قتل جورج فلوید به او التماس برای رحمت من وحشت زده و منزجر. من غمگین برای

توسط ATSHNEWS در 19 خرداد 1399

وقتی دیدم این نوار ویدئویی از خونسرد قتل جورج فلوید به او التماس برای رحمت من وحشت زده و منزجر. من غمگین برای او خانواده اش و ملت ما است.

من ستایش کسانی که به شرکت در تظاهرات مسالمت آمیز و اضافه کردن صدای من به تماس های خود برای عدالت برای همه است. ما باید هدفمند و مسئولانه بررسی ما اجرای قانون و سیستم عدالت کیفری — از بالا به پایین — برای اطمینان از که تعصب نژادی سازش نیست حقوق هر آمریکایی است.

به عنوان تاریخ آمریکا ثابت کرده است که همه بیش از حد خوب است که کار سخت است. لازم کار هرگز اتفاق خواهد افتاد اگر ما به دنبال غلط مسیر حرفه ای ما سیاستمداران و دیگر بدبینانه اپورتونيست. آنها می خواهند به فروش حق حکومت قانون و قربانیان از اراذل و اوباش خشونت — از جمله سیاه قربانیان — در سفارش به تقوا سیگنال و نمره ارزان امتیاز سیاسی است.

خشونت شورش و غارت در ماساچوست و در شهرستانها در سراسر کشور مخالف عدالت است. ما در سوریه در حال سوختن محاصره توسط رادیکال قصد تخریب — کشتار مردم بی گناه, تنظیم ساختمان در آتش سوزی سرقت و از بین بردن اموال و پرتاب بطری و سنگ به پلیس. اقدامات تظاهر کنندگان و غارتگران مبهم و تضعیف صالح پیام این تظاهرات که در آن اکثر مقطر فرم یکی از احترام متقابل و از حمایت مساوی قانون.

که در آن ما هستند رهبران مردمی منتخب ما برای اطمینان از ثبات و وحدت?

Suffolk County دا راشل رولینز توییتهایی را بارها و بارها که پلیس ما "قاتلان." دادستان کل Maura هیلی مدرن و روز ماری آنتوانت blithely نشان می دهد ما باید اجازه دهید ما در شهرستانها سوختگی در دست از خرابکاری. "این که چگونه از جنگل ها رشد می کنند."

دو حرفه ای جمهوری رقابت برای آمریکا هستند جزئی. وقت Ed Markey — پس از صرف 44 سال گرم شدن کرسی در کنگره — derides فرهنگ ما به عنوان یکی از "نژادپرستی سیستماتیک." اشتباه سناتور. درست است امریکا نژادپرستان و سیاست ها و شیوه های که متفاوت تاثیر در آمریکایی های آفریقایی تبار است که باید اصلاح شود. اما ما نمی نژادپرستانه کشور است. یک تفاوت بزرگ وجود دارد.

و کنگره Joseph P. Kennedy III — یکی از ممتاز که خانواده اسلاید بالای ما دو سیستم دادگستری — دست از خواندن تکالیف به "آموزش خودمان" بنابراین همه ما می تواند رسیدن به سطح خود را از wokeness.

بین آنها Markey و کندی شده در کنگره برای بیش از 50 سال و چه ماساچوست را مجبور به نشان دادن برای آن ؟ هیچ چیز.

من سابقه نشان از انجام کار سخت لازم برای پیشبرد علت نژادی عدالت است. در زندگی حرفه ای من به عنوان یک وکیل و صاحب کسب و کار من به نمایندگی از ده ها تن از خانواده ها در برابر بوستون بدنام ترین slumlord و به ناحق محکوم به سیاه که صرف بیش از 20 سال زندان برای جرایم را مرتکب نشده بود. من به عنوان اولین تنوع هماهنگ کننده در یکی از بوستون بزرگترین شرکت های حقوقی و به عنوان یک عضو موسس بوستون کانون را تنوع و شمول کمیته. من صرف بیش از 20 سال پیشرو تلاش برای افزایش تنوع و شمول در ماساچوست " حقوقی جامعه از جمله در میان قضات و وکلا و اجرای قانون و همچنین دیگر عدالت کیفری اصلاحات. مردم واقعی. تغییر واقعی.

من موفق به این تلاش ها با کار سخت و راه حل های عملی و نه افراط. اگر انتخاب های بعدی خود سناتور من کار خستگی ناپذیر برای اطمینان از که ما دولت فدرال است که یک نیروی نژادی عدالت و انصاف. و من هرگز از فروش قربانیان جنایات و یا کسانی که در معرض خطر زندگی خود را به محافظت از ما به منظور نمره ارزان امتیاز سیاسی است.

کوین اوکانر از دوور یک جمهوریخواه نامزد انتخابات ،



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب