Hannaford اهدا $250k به پشتیبانی از مزارع محلی نهفته coronavirus

لوول — Hannaford سوپر مارکت ها به تازگی ارائه شده 250.000 دلار کمک مالی برای حمایت از مزارع در سراسر انگلستان

توسط ATSHNEWS در 9 تیر 1399

لوول — Hannaford سوپر مارکت ها به تازگی ارائه شده 250.000 دلار کمک مالی برای حمایت از مزارع در سراسر انگلستان جدید — از جمله مزارع در لوول و کنکورد — منفی نهفته coronavirus بیماری همه گیر.

به عنوان یک نتیجه از Hannaford را اهدا 250 مزارع دریافت کمک های مالی از طریق زمین های کشاورزی آمریکا اعتماد کشاورز صندوق امداد فراهم می کند که کشاورزان با کمک های مالی برای کمک به آنها حرکت چالش های مربوط به COVID-19 بحران با توجه به آزادی مطبوعات از سوپر مارکت های زنجیره ای.

هورن خانواده Farms LLC مستقر در لوول و برت را آسیاب مزرعه در کنکورد در میان 10 مزارع به دریافت کمک های مالی در ماساچوست است.

این کمک مالی را به طور مستقیم پشتیبانی کوچک محلی کشاورزان و تولید کنندگان که با تجربه بازار اختلال در عنوان اصلی خود را به خریداران و نقاط فروش — از جمله بازارهای کشاورزان رستوران ها و مدارس را بسته و یا کاهش عملیات به سرعت گسترش ویروس.

از ماه مارس Hannaford اهدا کرده است $1 میلیون به COVID-19 تلاش های امدادی از جمله گرسنگی امداد و بی خانمان کمک رسانی سازمان.

"به عنوان یک شرکت تاسیس شده توسط مین کشاورزان بیش از 137 سال پیش Hannaford عمیق اتصال به کشاورزی و صنعت" گفت: Hannaford سوپر مارکت جمهور مایک Vail. "ما از مدت مشخص شده به صورت محلی رشد محصولات در تمام فروشگاه های ما و این کمک مالی یک فرمت از تعهد ما به کشاورزان و تولید کنندگان که در خدمت چنین نقشی اساسی در تغذیه جوامع ما حفظ زمین های کشاورزی و تشویق به پایداری است."

بارت آسیاب مزرعه فراهم می کند که سبزیجات و میوه ها و گل قصد دارد با استفاده از بودجه برای ایجاد فضای فصلی مزرعه ایستاده که در آن مشتریان می توانند انتخاب کنید تا سفارشات آنلاین در حالی که حفظ اجتماعی فاصله.

"ما کار کرده اند بدون توقف ما را از مزرعه یک مکان امن برای مشتریان خود را برای دریافت سبزیجات" گفت: Lise Holdorf صاحب بارت آسیاب مزرعه. "اعطای این نه تنها کمک می کند تا تامین برخی از هزینه های مرتبط با آن تلاش ها اما از آن است که بزرگ و تقویت روحیه در چه بوده است بسیار چالش برانگیز شود."

از زمان آغاز آن در ماه مارس در آمریکا مزارع اعتماد کشاورز صندوق امداد ارائه بودجه به بیش از 1000 مزارع در سراسر ایالات متحده

کمک های مالی طراحی شده برای ارائه به کشاورزان با منابع به تغییر مدل کسب و کار خود به خدمت فعلی بازار است. این شامل ایجاد فروشگاه آنلاین جدید جبهه و اجتماعی دور سایت های توزیع و یا با افزایش ایمنی و بهداشتی شیوه برای کارگران است.

"با بسیاری از کشاورزان رو به کاهش ترافیک در بازارهای کشاورزان کمتر فروش به رستوران ها و آینده نامشخص — Hannaford کمک به ایجاد ثبات در عملیات برای کشاورزان که برای تولید مجموعه ای متنوع از محصولات و قرار دادن مواد غذایی در جدول ما یک جامعه به خوبی به ارزش سرمایه گذاری" گفت: آمریکا زمین های کشاورزی اعتماد مدیر مشارکت شرکت رایان Lauer.

مردم می تواند کمک به آمریکا زمین های کشاورزی اعتماد کشاورز صندوق امداد در farmland.salsalabs.org/farmerrelieffund/index.html.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن