ورزشگاه بازگشایی سراسر ماساچوست پس از coronavirus shutdown

نقاب طرفداران تناسب اندام استقبال شد و برگشت به ورزشگاه در سراسر کشور با "آغوش باز" پس از ماه از coronavirus م

توسط ATSHNEWS در 17 تیر 1399

نقاب طرفداران تناسب اندام استقبال شد و برگشت به ورزشگاه در سراسر کشور با "آغوش باز" پس از ماه از coronavirus مستند.

"ما در حال کار به سمت این روز برای نزدیک به چهار ماه در حال حاضر. آن است که بسیار مهم است به ماندن از لحاظ جسمی فعال و سالم گفت:" علامت گذاری Harrington جمهور Healthworks که بازگشایی چندین مراکز تناسب اندام دوشنبه.

به عنوان بخشی از رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر فاز 3 از coronavirus بازگشایی مشتریان می تواند بازگشت به ورزشگاه در تمام نقاط دولت به جز بوستون در این هفته. بسیاری از خلیج Staters گفت: آنها مشتاق بودند تجارت خود را در خانه تمرینات برای بازگشت به وزن اتاق. سالن های ورزشی در شهرستان ها مجموعه ای برای باز کردن در جولای 13.

"این واقعا سخت است. من فقط انجام شده است تمرین گروههای اما من واقعا نمی تواند انجام بسیاری بدون تجهیزات. من یک تجهیزات فرد" گفت: Brie Roulier که بازدید ناتیک سیاره تناسب اندام دوشنبه.

داخل قلبی اتاق تکه های بسیاری از تجهیزات خارج از محدوده برای کمک به بازدید کنندگان فاصله اجتماعی. وزنه برداری ایستگاه ها حداقل 6 فوت از هم جدا و مناطق که در آن مردم ممکن است تعریق و تنفس به شدت در حال فاصله 14 فوت از هم جدا.

بدنسازی صاحبان تنظیم هستند بسیاری از راه هایی که آنها انجام کسب و کار برای محافظت از کارکنان و بازدید کنندگان و محدود به اشغال دولت موظف 40 درصد ظرفیت است. در Healthworks اعضای خواسته به کتاب رزرو قبل از مراجعه آنها به مراکز تناسب اندام. بين رزرو کارکنان بسته به امکانات به استفاده از بیمارستان های درجه الکترواستاتیک اسپری بسته به پاکسازی تمام تجهیزات.

اما جلوگیری از گسترش coronavirus در مراکز تناسب اندام خواهد شد تا حد زیادی در اعضای خود است. همه بازدید کنندگان باید پوشیدن ماسک و بهداشتی کردن دست خود را.

Roulier که با این نسخهها کار در واحد مراقبت های ویژه در UMass یادبود-مارلبرو بیمارستان گفت که او آماده برای محافظت از خودش و دیگران.

"من با پوشیدن ماسک من پاک کردن همه چیز و دست مطابق با اصول بهداشتی" او گفت:.

"من فکر می کنم آن را واقعا پایین می آید حسن نیت ارائه میدهد رایج و اعضای دانم که ما همه در این با هم, و آنچه من انجام می دهند می تواند به طور مستقیم تحت تاثیر قرار می. ما نیاز به احترام هر یک از دیگران' فضا و احترام هر یک از دیگران' سلامت" گفت: سیاره تناسب اندام franchisee لایحه Whelan.

به عنوان ماساچوست در ادامه به دیدن coronavirus تعداد مورد کاهش طول می کشد و این گام را به سوی ایجاد ثبات در اقتصاد محلی دیگر نقاط کشور در حال تجربه مخالف است. فلوریدا فقط بسته مراکز تناسب اندام یک بار دیگر به عنوان ویروس موارد فزاینده در دولت آفتاب.

سالن ورزش های محلی و صاحبان مانند Whelan آماده به امکانات خود اگر یک کارمند و یا بازدید کننده بیمار می شود اما او گفت که او می رود آیلند ورزشگاه باید در عمل به ماه گذشته بدون یک مورد مثبت از COVID-19.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن