چمن آتش می سوزد دو انبارها در مزرعه ایست از رجینا

محتوای مقاله در ادامه"آنچه را که آنها در واقع یک خط در شن و ماسه و گفت:" ما اجازه نمی آن را در گذشته دریافت در

توسط ATSHNEWS در 7 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

"آنچه را که آنها در واقع یک خط در شن و ماسه و گفت:" ما اجازه نمی آن را در گذشته دریافت در اینجا. ما قصد داریم برای صرفه جویی در این خانه مردم است "و این چیزی است که آنها انجام داد" گفت: Sundeen.

REGINA, SASK : April 25, 2020 -- Members of the Regina Fire & Protective Services responded to a fire just east of the city limits and north of the Trans-Canada Highway on Saturday, April 25, 2020. TROY FLEECE / Regina Leader-Post
اعضای رجینا آتش نشانی و خدمات محافظ در پاسخ به یک آتش سوزی در شرق از محدوده شهر و در شمال Trans-Canada بزرگراه در چهار شنبه, مارس 25 سال 2020 است. TROY پشم گوسفند وجانوران دیگر/رجینا رهبر-پست

علت آتش سوزی مشخص نیست در این زمان. پس از آتش سوزی محل در خارج از محدوده شهر Sundeen گفت RCMP و ساسکاچوان آتش کمیسر خواهد شد در نظر گرفتن بیش از این بررسی است.

Sundeen را شکر که عدم وجود باد در زمان آتش سوزی و گفت: این امر شده اند "بسیار دشوار" برای خدمه به خاموش کردن آتش بود حرارت بالاتر بوده است.

او به مردم هشدار داد که شرایط ایده آل برای چمن آتش سوزی در حال حاضر.

"وجود دارد مقدار زیادی از سال گذشته مرده چمن است که هنوز هم بالا و جدید چمن آمده است نه از طریق و حتی اگر زمین مرطوب است مرده چمن بالاتر از سطح زمین بسیار خشک," او گفت:.

"نمی سوزاند چیزی در حال حاضر. نمی سوزاندن زباله نمی سوختگی چمن, نمی سوزاند شعبه شمع. هر چیزی شبیه به آن در حال حاضر من فقط توصیه در برابر آن."

lgiesbrecht@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب