درجه مواد غذایی از طریق محیط زیست lense قبل از اضافه کردن به سبد خرید

من خواندن یک مقاله توسط دیوید Crary منتشر شده در مارس 12 با عنوان "به عنوان برگ برنده خواستار بازگشایی هزاران

توسط ATSHNEWS در 26 تیر 1399

من خواندن یک مقاله توسط دیوید Crary منتشر شده در مارس 12 با عنوان "به عنوان برگ برنده خواستار بازگشایی هزاران نفر بیمار شدن در کار" و من غمگین به دوباره خواندن از بالا COVID-19 عفونت نرخ گوشت-بسته بندی گیاهان است.

این مقاله به توصیف یک تایسون غذاهای گوشت گیاه در نبراسکا با بیش از یک هزار مورد در آن زمان از این مقاله را انتشار. به عنوان مصرف کنندگان ما باید فکر می کنم در مورد اخلاقی هزینه خرید این محصولات نه تنها برای حیوانات اما برای کارگران خطر جان خود را در این بیماری همه گیر.

صنعتی گوشت یکی از مهمترین و سازگار با محیط زیست مضر صنایع در این سیاره نما خطرات عمده به آب و هوا و سلامت عمومی است. ادامه داد: جنگل زدایی و تجاوز در مکان های وحشی و افزایش احتمال بیماریهای عفونی در حال ظهور.

رواناب از زمینه های صنعتی آلوده آب آشامیدنی. از بسیاری از جنایات رخ داده و تنها چند کشت تسلط بر این صنعت و مانند تایسون, شرکت کارگیل یکی از بدترین مجرمین است.

یکی از شرکت کارگیل مشتریان است Stop & Shop که به اعتقاد من مسئولیت را به مجموعه ای استاندارد برای گوشت آنها به فروش.

Stop & Shop بس باید فروش محصولات شرکت کارگیل و باید به دنبال اطمینان حاصل شود تمام گوشت در قفسه ها با استفاده از پایدار خوراک و مسئول کود شیوه های مدیریت به منظور کاهش اثرات منفی زیست محیطی این صنعت. اگر چه این بار بی سابقه دسترسی به اخلاقی غذایی نباید به خطر بیافتد.

محلی خود را بپرسید Stop & Shop برای جلوگیری از فروش محصولات شرکت کارگیل و نگه صنعتی گوشت پاسخگو برای خود شیوه های مخرب.

ویکتوریا اندروز
وستفورد



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن