ایران انشعابات به عنوان ویروس کمک بسته می تواند تورم گذشته $1 تریلیون

توسط لیزا MASCAROواشنگتن (AP) — برچسب قیمت برای آینده COVID-19 بسته کمک به سرعت می تواند تورم بالاتر از $1 تری

توسط ATSHNEWS در 1 مرداد 1399

توسط لیزا MASCARO

واشنگتن (AP) — برچسب قیمت برای آینده COVID-19 بسته کمک به سرعت می تواند تورم بالاتر از $1 تریلیون دلار به عنوان مقامات کاخ سفید مذاکره با کنگره بیش از پول به بازگشایی مدارس و سرپا نگه داشتن کسب و کارهای کوچک افزایش ویروس تست و نگه داشتن جریان نقدی به آمریکایی ها در حالی که ویروس متجاوزین در آمریکا

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل روز سه شنبه وعده داد دور جدید پرداخت های مستقیم به افراد زیر سطح معینی درآمد شبیه به $1,200 چک فرستاده شده در بهار. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار بر حقوق و دستمزد تعطیلات مالیاتی برای کارگران است. و دموکرات ها می خواهند میلیاردها دلار برای تجهیز مدارس و تقویت دولت های محلی.

"متاسفانه این است که بیش از" مک کانل گفت: پس از خشن خصوصی ایران با ناهار اصرار آمریکایی ها برای یادگیری برای زندگی با ویروس جدید با پوشیدن ماسک و تمرین های اجتماعی فاصله تا واکسن را می توان یافت.

وزیر خزانه داری Mnuchin و اقدام رئیس ستاد علامت مراتع صرف روز در کاپیتول هیل نشست به طور جداگانه با مک کانل مجلس نانسی پلوسی و دیگران تلاش به کارگزار یک مصالحه بین تروریستها در حال ظهور $1 تریلیون پیشنهاد با خانه را گسترده تر از 3 تریلیون لایحه.

ناهار جلسه رشد گرم به عنوان کلید سناتور جمهوریخواه در مورد شکایت بزرگ صرف تعهد به غرفه امداد بیل گذشت.

حامیان بسته "باید شرمنده از خود" رند پل از کنتاکی گفت: به عنوان او پدید آمده است.

پل در مقایسه با عربستان حامیان این هزینه به "برنی وارنر" — با اشاره به جوان حامیان سناتور. برنی ساندرز ورمونت. "این دیوانه است. ... که هیچ تفاوتی در حال حاضر بین دو طرف است."

به عنوان یک خط طولانی از سناتورهای رز به صحبت در مورد جنبه های لایحه تگزاس بهداشت ، تد کروز خواسته همکارانش "چه جهنم ما انجام می دهند؟"

سناتور. ریک اسکات, فلوریدا را ترک کرد گفت: این اشتباه به "قید وثیقه" cash-strapped متحده است. "فلوریدا مالیات دهندگان نمی خواهید به پرداخت هزینه برای نیویورک, هزینه," او گفت:.

با همه گیر نشان دادن هیچ نشانه ای از کاهش, مقامات اذعان چالش دلهره آور از تلاش برای جلوگیری از coronavirus بیشتر و جلوگیری از ناراحتی های اقتصادی است. ایالات متحده در حال افزایش عفونت و مرگ و میر 140,800 بیشتر از هر جای دیگری در جهان است. بحران بهداشت و درمان بدتر شدن است فقط به عنوان کمک های اضطراری به منقضی شده است.

مراتع به خبرنگاران گفت: رئیس جمهور می خواهد به اطمینان حاصل شود که بودجه بسته "مطابق با نیازهای مشروع است که قبل از مردم آمریکا است."

جمهوریخواهان در حال آماده به رول از $1 تریلیون بسته چه مک کانل به نام "نقطه شروع" در مذاکرات. این یک ضد پیشنهاد به Pelosi را 3 تریلیون خانه-تصویب طرح آنها به عنوان مسابقه به اعتصاب یک معامله تا پایان ماه. که زمانی که یک $600 هفتگی مزایای بیکاری افزایش و کمک های دیگر از جمله فدرال اجاره مهلت قانونی برای میلیون ها نفر از آپارتمان و واحد منقضی می شود.

مک کانل بسته خطابه ارسال: دور تازه مستقیم و پرداخت نقدی به آمریکایی ها زیر سطح معینی درآمد به احتمال زیاد $75,000 برای تک گسترش وام کسب و کار کوچک زیر چک حفاظت از برنامه و ایجاد پنج سال مسئولیت محافظت از پوست در برابر آنچه او هشدار می دهد که پتانسیل "اپیدمی" از coronavirus پرونده های حقوقی.

همچنین انتظار می رود عبارتند از: حداقل $105 میلیارد دلار برای آموزش و پرورش با 70 میلیارد دلار برای کمک به K-12 بازگشایی مدارس, $30 میلیارد دلار برای کالج ها و 5 میلیارد دلار برای فرمانداران اختصاص دهد. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می خواست مدرسه پول مربوط به reopenings اما در مک کانل بسته پول برای K-12 خواهد بود تقسیم 50-50 بین کسانی که در شخص یادگیری و کسانی که نمی کنند.

جمهوری خواهان می خواهند به جای $600 هفتگی فدرال بیکاری بهره مند شوند با یک مقدار پایین تر برای جلوگیری از بیکار از دریافت کمک های بیشتر از آنها را از طریق عادی چک خواهان گفت.

بیش از ناهار Mnuchin توضیح داد که نرخ بیکاری افزایش می تواند مرحله به مرحله به یک درصد از یک کارگر درآمد قبلی با توجه به یک جمهوری خواه اعطا گمنامی به بحث در مورد جلسه خصوصی. برخی از جمهوری خواهان ترجیح می دهند به سادگی از بین بردن $600 بهره مند شوند.

اما رئیس جمهور اولویت های در حال تقسیم خود را در ایران با متحدان خود در کنگره به حرکت به دموکرات ها به مذاکرات در حال جریان است.

تهمت می خواهد کامل لغو 15.3% مالیات بر حقوق و دستمزد است که تقسیم میان کارفرمایان و کارکنان و بودجه امنیت اجتماعی و مدیکر. کارشناسان می گویند که تنها هزینه $600 میلیارد دلار است. در جلسه روز دوشنبه رهبران ایران گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن آنها ترجیح داده به تنها شامل بخشی از حقوق و دستمزد و مالیات را کاهش دهد.

کاهش مالیات بر حقوق و دستمزد است تقسیم مغلوب ساختن پیشی جستن را دلیل آن کمی برای کمک به خارج-از-کار آمریکایی ها و می افزاید: به بار بدهی. این مالیات در حال حاضر به تعویق افتاده برای کارفرمایان قبلی ویروس امداد بسته است. هواداران می گویند برش آن را در حال حاضر برای کارکنان قرار خواهد پول در جیب مردم و تحریک اقتصاد.

دولت همچنین panned مک کانل پیشنهاد از 25 میلیارد دلار برای بیشتر ویروس, تست قبلا گفته سهمیه باقی می ماند unspent.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany روز سه شنبه گفت: دولت می خواهد "هدفمند" بودجه برای دور بعدی کمک به جای اضافه کردن بیشتر به موجود گلدان. او گفت: هیچ کس در حال برگزاری است تا پول.

حزب دموکرات شروع به تحقیق چرا تهمت دولت چپ تقریبا نیمی از تست پول unspent.

دموکرات ها به طور گسترده رد نوظهور ایران طرح به عنوان طرفدار منافع شرکت های بزرگ بیش از امریکا کار خانواده است. رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر گفت: کاخ سفید و سنا خواهان تاخیر در عمل به عنوان آمریکایی ها "تجربه نیازی درد است."

آمریکا باید مورد تایید 100 میلیارد دلار به عنوان یک آموزش و پرورش صندوق تثبیت و حزب دموکرات به دنبال حتی بیشتر از $430 میلیارد دلار برای مدارس و دانشگاه ها دوباره باز با پول برای فاصله دانش آموزان از هم جدا خرید ماسک برای استفاده روزانه و متناوب برنامه اتوبوس.

سیاسی ریسک بالا برای هر دو طرف قبل از انتخابات نوامبر و حتی بیشتر از آن برای ملت به عنوان ویروس بحران اقتصادی و عواقب بازدید شهرهای بزرگ و کوچک.

جو بایدن دموکرات ها' احتمالی ریاست جمهوری نامزد خود را اعلام کرد اولویت های خود را,.اصرار "تاسیسات به کسانی که بیشترین نیاز به آن: کار خانواده ها و کسب و کارهای کوچک."

مغلوب ساختن پیشی جستن تجدید تمرکز بر درمان و واکسن در حال سقوط تخت در کاپیتول هیل به عنوان نمایندگان مجلس با درک هر COVID-19 درمان باقی می ماند, ماه, اگر نه یک سال از توزیع گسترده در آمریکا دولت فدرال که هنوز در تلاش برای ارائه اولیه پزشکی, لوازم و تجهیزات حفاظت فردی برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی.

Mnuchin قول داد برای ماندن در کاپیتول هیل برای دو هفته آینده تعیین شده برای رسیدن به یک معامله با پایان ماه.

پیشنهاد ویروس کمک بسته خواهد بود پنجم زیر 2.2 تریلیون دلار تصویب در ماه مارس ایالات متحده بزرگترین مداخله در نوع خود است. نرخ بیکاری باقی مانده است در دو رقمی بالاتر در دهه گذشته را رکود بزرگ و فدرال اخراج مهلت قانونی برای میلیون ها نفر از اجاره واحدهای مصوب در آخرین لایحه مورد به پایان می رسد.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان اندرو تیلور Darlene Superville و الکساندرا Jaffe در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن