جکوزی بادی چگونه کار می کند؟

مدل پیش ساخته می­تواند جایگزین مناسبی برای جکوزی خانگی باشد. با خرید جکوزی بادی مدل ۲۸۴۵۸ میتوانید به صورت ۴

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مدل پیش ساخته می­تواند جایگزین مناسبی برای جکوزی خانگی باشد. با خرید جکوزی بادی مدل ۲۸۴۵۸ میتوانید به صورت ۴ نفری درون آن رفته و به دلیل حجم و ابعاد بزرگی که دارد تا ۴ فرد بزرگسال بدون احساس کمبود جا میتوانند درون آن بنشینند. این نوع جنس بدنه دارای قابلیت تعمیر نیز بوده به همین دلیل در صورت آسیب هایی مانند سوراخ شدن به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود. یکی از ویژگی هایی که علاوه بر جکوزی های بادی در محصولات بادی نیز وجود داشته قابلیت تعمیر آنها توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی می باشد. جرم گرفتن بدنه علاوه بر ظاهر نازیبایی که به وجود میآورد باعث میشود این آلودگی به سطح داخی و متعاقبا به آب و در نهایت به بدن شما وارد شود و به جای ایجاد آرامش و تمدد اعصاب برای سلامتی شما دردسر ایجاد کند. قبل از ورود به جکوزی بهتر است دوش بگیرید، این موضوع باعث میشود به یکباره بدن شما وارد آب داغ نشده و شوکه نشود. اما اگر بخواهیم قابلیت های انواع جکوزی را با یکدیگر مقایسه کنیم، خیلی سریع و واضح می توان به این موضوع پی برد که جکوزی های بادی با توجه به اینکه از امکانات بیشتری و ویژگی حمل و نقل آسان برخوردار است، خریدی به صرفه تر می باشد.

این موضوع باعث کاهش سطح هوشیاری و عدم تعادل شما خواهد شد و ممکن است حتی در همان فضای کوچک و محدود هم غرق شوید! هرکجا که رطوبت هست امکان رشد عوامل بیماری نیز هست، اما باید بگوییم که سلامت شما کاملا بستگی به نحوه استفاده و مراقبت شما از جکوزی دارد. اگر بخواهیم این دو نوع جکوزی را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم که از لحاظ دوام و کیفیت جکوزی سرامیکی به جکوزی بادی ارجح است و ساختمان مستحکمتری دارد، اما باید حواستان باشد که برای نصب آن باید در داخل کار لولهکشی انجام بشود و ممکن است هزینه بیشتری به شما تحمیل کند. ممکن است هنوز هم در انتخاب بین ساختن جکوزی در خانه و یا استفاده از جکوزی پیشساخته تردید داشته باشید، بهتر است به شما بگوییم که اگر وقت یا حوصله نصب و راهاندازی و خرید تجهیزات و مصالح ساختمانی را ندارید و دوست دارید کمتر هزینه کنید جکوزی پیشساخته انتخابی عالی برای شماست، منوط به این که از سازندهای خوشنام و مطمئن خرید کنید. پس زمان نشستن خود در جکوزی را به 15 الی 20 دقیقه محدود کنید و اگر دوست دارید مدت بیشتری را در آن بگذرانید بیرون بیایید و پس از خنک شدن دوباره به آن برگردید.

اینتکس تهران وب سایت مرجع و نمایندگی اینتکس در ایران با قدمت ۱۴ ساله اولین فروشنده محصولات بادی اینتکس وبست وی فروشگاه و تولید کننده انواع استخر های پیش ساخته و انواع هپی چیر و مبل شنی با قیمت دست اول و ارزان بابیش از ۵۰۰۰ نوع از انواع محصولات تفریحی ورزشی شامل انواع تختخواب های بادی ، استخر های بادی ، قایق بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی تختخواب شو ، وان و جکوزی بادی ، چادر های مسافرتی و بازی کودکان و انواع جلیقه شنا و لوازم آبی تفریحی در ایران ، امیدواریم بتوانیم بخشی از نیاز های شما مردم عزیز را در زمینه تفریح و سرگرمی برآورده سازیم و گامی هر چند کوچک در جهت شادی و نشاط شما عزیزان برداشته باشیم. جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی برای استفاده آب گرم طراحی شده است و این بدنه به خوبی می تواند در برابر دماهای بالا مقاوم باشد و سازگاری کاملی را داشته باشد .

Th​is po᠎st was gener ated  with GSA C​on᠎tent G en᠎erat᠎or DE᠎MO !

جنس بدنه جکوزی بادی پیش ساخته برند اینتکس از پی وی سی چند لایه ضخیم و نخ ابریشم به صورت تار و پود و شبکه ای ساخته شده است که در برابر فشار باد و وزن آب بسیار محکم میباشد . در ایران این نوع وان­ها، با همان برند جکوزی شناخته می­شوند. جکوزی بادی به نسبت نوع سرامیکی ارزانتر، سبکتر و قابل حمل بوده و احتیاجی به نصب و شلنگ آب ورودی ندارد. این نوع جکوزیها حوضچههایی بسته هستند که آب با فشار از درون لولههای دیواره به محفظه راه پیدا میکند و با ماساژ عضلات قسمتهای مختلف بدن راحتی و تازگی بینظیری به همراه میآورد. شاید بدن کودکان و افراد سالمند تحمل حرارت بالا را نداشته باشند و دچار نفستنگی و افزایش فشار خون شوند. بسیاری از افراد تصور میکنند جکوزی باعث سوختگی پوست بدن میشود! این محصول موقعیت تفریح را در هر مکانی ایجاد کرده است و برای تمامی افراد این موقعیت فراهم می باشد. This has ​been g᠎enerated with t᠎he he lp ​of G​SA Conte᠎nt G en erator Demover sion.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن