دریافت زانو خود را خاموش گردن ما!': فلوید سوگواری در مینیاپولیس

توسط AARON موریسون و مت SEDENSKYمینیاپولیس (AP) — هالیوود مشاهیر موسیقی دانان و سیاستمداران با تجمع در مقابل ت

توسط ATSHNEWS در 15 خرداد 1399

توسط AARON موریسون و مت SEDENSKY

مینیاپولیس (AP) — هالیوود مشاهیر موسیقی دانان و سیاستمداران با تجمع در مقابل تابوت طلایی جورج فلوید در یک آتشین یادبود پنج شنبه برای مردی که مرگ در دست پلیس موجب تظاهرات جهانی با رهبر حقوق مدنی اعلام وقت آن است که برای مردم به تقاضا "دریافت زانو خود را خاموش گردن ما!"

این سرویس برای اولین بار در یک سری از خاطرات تنظیم برای سه شهر بیش از شش روز — unfolded در یک پناهگاه در شمال مرکزی دانشگاه به عنوان یک قاضی چند بلوک دور مجموعه وثیقه در $750,000 برای هر سه اخراج مینیاپولیس افسران پلیس به اتهام کمک و معاونت در جرم قتل در Floyd مرگ است.

فلوید 46-سال-را-از-کار لی لی, درگذشت مارس 25 بعد از یک افسر پلیس درک چوین قرار داده و زانو خود را در Floyd گردن برای چند دقیقه به عنوان او دراز دستبند به دست در پیاده رو نفس نفس زدن است که او نمی تواند نفس بکشد. چوین شده است به اتهام قتل و او و دیگران می تواند تا 40 سال در زندان است.

از ساحل به ساحل و از پاریس و لندن به سیدنی و, Rio de Janeiro, دلسرد کننده تلفن همراه تصویری از فلوید را آهسته مرگ است آشفته و گاهی خشونت آمیز تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژاد پرستی و نابرابری.

"جورج فلوید داستان شده داستان سیاه مردمی است. چون همیشه از 401 سال پیش به همین دلیل ما هرگز نمی تواند بود که ما می خواستیم و خواب به شما نگه داشته زانو خود را بر گردن ما" این کشیش Al Sharpton گفت: در شدید مداحی. "از آن زمان برای ما به ایستادن در جورج نام و بگو: دریافت زانو خود را خاموش گردن ما!'"

Sharpton قول داد یک جنبش به "تغییر کل سیستم از عدالت است."

"زمان است برای نگه داشتن شما را پاسخگو! زمان را برای شما بهانه ای! زمان را برای شما در تلاش برای غرفه! زمان است برای کلمات خالی و خالی promses! زمان را برای شما filibustering و تلاش برای غرفه بازوی عدالت!" او گفت:.

خدمات جلب کشیش جسی جکسون دیابت ctq و اعضای کنگره از جمله مظنونان حمله به دانشگاه Ilhan عمر شیلا جکسون لی و Ayana Pressley. در میان مشاهیر در حضور بودند T. I., Ludacris, Tyrese Gibson, Kevin Hart, تیفانی Haddish و Marsai مارتین.

"تمام این مردم را به دیدن برادر من" Philones فلوید گفت: این جمعیت در یادبود در هیبت به عنوان او بازگو کودکی خود بازی گرفتن و خوردن موز-سس مایونز ساندویچ. "این برای من شگفت انگیز است که او را لمس بسیاری از قلب مردم است چرا او را لمس قلب ما."

تابوت بود flanked توسط سفید و بنفش گل و پر جنب و جوش, تصویر پیش بینی شده بود بالای منبر از یک نقاشی دیواری از فلوید رنگ در گوشه خیابان که در آن او ضبط شده توسط پلیس به ظن عبور تقلبی $20 bill در فروشگاه. پیام در نقاشی دیواری: "من می توانم در حال حاضر نفس بکشم."

محراب به طور معمول صندلی 1,000 اما به دلیل شیوع کروناویروس ظرفیت کاهش یافته بود به حدود 500 و عزاداران عینک ماسک.

پس از مینیاپولیس رویداد بدن خود را به Raeford کارولینای شمالی که در آن متولد شد, برای مشاهده عمومی و خصوصی خدمات خانواده در روز شنبه.

بعد یک مشاهده عمومی برگزار خواهد شد و دوشنبه در هوستون که در آن او بزرگ شده بود و زندگی بسیاری از زندگی خود را. سپس 500 نفر خدمات برگزار خواهد شد روز سه شنبه در چشمه ستایش کلیسا.

این تلاشهای برای فلوید می آیند به عنوان تظاهرات در سراسر جهان ادامه خواهد داد.

"این یک همبستگی سوال. ما در کنار برادران ما در سطح بین المللی خواهران ما نیز هست اما این همان چیزی است که اتفاق می افتد در اینجا. این هیچ تفاوتی ندارد" Isaak Kabenge گفت: در استکهلم.

در ایالات متحده, که در آن تظاهرات شده بود مشخص شده توسط حملات بی قانونی قبلا در این هفته آرامش نسبی همچنان برای دومین شب متوالی دوشنبه پس از تصمیم دادستان به اتهام سه نفر دیگر از مینیاپولیس ماموران در صحنه و فایل جدید جدی تر تعداد قتل در برابر چوین.

ضمن در گرجستان یک پدر و پسر متهم در یکی دیگر از قتل یک مرد سیاه پوست که با افزایش تنش های نژادی در آمریکا یک دادگاه ظاهر یکشنبه از طریق ویدئو. یک دولت محقق شهادت دادند که تراویس McMichael شنیده شد گفتن یک نژادپرست لکه دار به عنوان او ایستاده بود در سراسر بدن از Ahmaud Arbery پس از قتل او با سه انفجار از یک pump-action shotgun.

این اتهامات جدید در مینیاپولیس مربوط یک هفته بی سابقه در تاریخ اخیر آمریکا که در آن تا حد زیادی به تظاهرات مسالمت آمیز صورت گرفت در جوامع در همه ابعاد بودند اما مسئولیت انفجار خشونت ها از جمله حملات مرگبار در افسران و سرقت و خرابکاری و آتش سوزی. در مینیاپولیس به تنهایی بیش از 220 ساختمان های آسیب دیده و یا سوخته با آسیب شکوه $55 میلیون, شهرستان, مقامات گفت.

در سراسر کشور بیش از 10000 نفر دستگیر شده اند یک آسوشیتد پرس شمارش یافت. بیش از یک دوجین مرگ و میر گزارش شده است هر چند شرایطی که در بسیاری از موارد هنوز در حال مرتب کردن.

___

Sedensky گزارش از فیلادلفیا. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر آمریکا و جهان کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن