گرجستان اندازه گیری را متوقف خواهد کرد مقامات پستی رای درخواست

توسط بن NADLERآتلانتا (AP) — جمهوریخواهان کنترل مجلس گرجستان کمیته تصویب قوانین چهارشنبه که جلوگیری از انتخابا

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

توسط بن NADLER

آتلانتا (AP) — جمهوریخواهان کنترل مجلس گرجستان کمیته تصویب قوانین چهارشنبه که جلوگیری از انتخابات ریاست جمهوری افغانستان فعالانه ارسال ایمیل رای گیری فرم های درخواست به رای دهندگان پیش از انتخابات ،

اگر آن را می سازد آن را از طریق هر دو اتاق و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ امضای آن می تواند اثر را پیش از ماه نوامبر انتخابات عمومی.

برای محافظت از حق رای در طول coronavirus همه گیر گرجستان وزیر خارجه براد Raffensperger یک جمهوری خواه با ارسال absentee ballot برنامه های کاربردی برای نزدیک به 7 میلیون نفر ثبت نام رای دهندگان برای دولت ژوئن 9 اولیه انتخابات را قادر می سازد اعداد بزرگ برای جلوگیری از داشتن برای رای دادن در فرد است. که کمک به افزایش مشارکت در انتخابات با مشارکت بالا به خصوص در میان دموکرات ها.

انتخابات خدشه دار شد با مشکلات پس از نظرسنجی کارگران کاهش یافته است در ترس از آلوده شدن و جایگزین های آنها تا به حال با مشکل جدید رای گیری, تجهیزات, کمک به ساعت-صف های طولانی در برخی از نقاط.

به زودی پس از Raffensperger ارسال رای گیری برنامه های کاربردی برای تمام رای دهندگان مجلس دیوید Ralston یک جمهوری خواه از خط الراس آبی ابراز نگرانی کرد که این می تواند بد برای ایران با گفتن خروجی اخبار واکشی اخبار خود را در ماه آوریل است که گسترش استفاده از پست الکترونیکی رای گیری "خواهد بود بسیار ویرانگر به جمهوریخواهان و محافظه کاران در گرجستان است." Ralston بعد در راه برگشت به کسانی که دیدگاه و گفت: نگرانی ها در مورد پتانسیل برای رای گیری تقلب شده است. از لحاظ تاریخی وجود دارد این است که هیچ شواهد گسترده رای دهندگان تقلب از طریق پست الکترونیکی-در رای گیری.

سنا لایحه 463 پیشنهاد تغییر چند گرجستان قانون انتخابات از جمله به شهرستان های انتخاباتی انحراف در تصمیم گیری که چگونه بسیاری از ماشین های رای گیری آنها نیاز به برخی از انتخابات. آن اصلاح شد صبح روز چهارشنبه در خانه دولتی کمیته امور به شامل زبان است که بلوک Raffensperger را به عنوان به خوبی به عنوان شهرستانهای استان از فعالانه پستی از absentee ballot برنامه های کاربردی.

Raffensperger تحت فشار قرار دادند و در بیانیه ای بعد از ظهر چهارشنبه گفت که "توسط یک حاشیه گسترده رای دهندگان در هر دو طرف از طیف سیاسی معتقدند که ارسال غایب برنامه های کاربردی برای همه فعال رای دهندگان بود امن ترین و بهترین چیزی که ما می توانید انجام دهید برای محافظت از ما رای دهندگان در اوج COVID-19. برخی به نظر می رسد که به گفته دفتر ما باید نادیده گرفته و موجی از رای گیری غایب بود که به وضوح در حال آمدن است."

چندین گروه از جمله NAACP و مبارزه عادلانه عمل رای گیری حقوق گروه تاسیس حزب دموکرات استیسی آبرامز شد سریع به محکوم کردن این قانون نیز گفت: در یک بیانیه مشترک که "محلات و همچنین دولت باید حفظ ممکن است بسیاری از ابزار در جعبه ابزار خود برای ترویج رای توسط پست الکترونیکی به طور کلی و قطعا در میان مواج مداوم بهداشت بحران است."

جمهوری خواه در کنگره شاو Blackmon رئیس این کمیته گفت: این تغییر به معنای کمک به شهرستان های انتخاباتی جلوگیری از آب گرفتگی با absentee ballot برنامه های کاربردی به عنوان اتفاق افتاده در برخی از شهرستانهای قبل از 9 ژوئن اولیه.

"وجود دارد هیچ تلاشی در هر راه برای حذف توانایی برای درخواست و یا رای دادن در این خاص شیوه" Blackmon گفت. "این فقط یک ظرفیت موضوع است."

تشکر. Renitta شانون یک دموکرات از دکتور در پانل مخالف تغییر گفت که او نگران بود که چگونه این لایحه اثر county انتخابات دفاتر.

"وزیر امور خارجه گفت: در حال حاضر که او در حال رفتن به ارسال فعالانه غایب برنامه" شانون گفت. "این روابط دست دولت های محلی اگر آنها می خواهند به انجام است که برای کمک به خود در انتخابات است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن