'زباله' PPE مناسب استعاره برای تغذیه درمان دراز مدت مراقبت از امکانات

COVID-19 است فرفورژه تراژدی در دراز مدت مراقبت از تنظیمات. شواهدی وجود دارد که ویروس فوق العاده مسری در محصور

توسط ATSHNEWS در 23 تیر 1399

COVID-19 است فرفورژه تراژدی در دراز مدت مراقبت از تنظیمات. شواهدی وجود دارد که ویروس فوق العاده مسری در محصور جمع تنظیمات را می توان بر روی ناو یو اس اس تئودور روزولت در کارخانه ها و بسته بندی گوشت می آمد گیاهان در زندان و زندانها و — اخیرا — در شرق و لانسینگ, Mich., نوار به 158 نفر (و در حال رشد).

بسیاری از barflies زندگی می کنند. یک گریمر سرنوشت در انتظار بسیاری از کسانی که آلوده در مراقبت دراز مدت با توجه به سن و ضعف.

یک کاراگاه فدرال پاسخ به تشابه بین المللی به عنوان دراز مدت مراقبت از تنظیمات شده ویران در سراسر جهان است.

در انگلستان نخست وزیر بوریس جانسون سرزنش شد برای اولویت بندی بیمارستان ها و اجازه می دهد تست نشده بیمارستان انتقال قرار می گیرد در خانه های سالمندان.

فرمانداران از نیوجرسی و نیویورک در عمل با بی اعتنایی مشابه برای آسیب پذیر ترین. هر چند کانادا خودداری کرده است که این مقیاس از شیوع بیماری است که در حال حاضر اضافه کردن به آمریکا استثنایی کانادا نیروهای مسلح نیروی انسانی سخت ضربه کبک و انتاریو امکانات.

اگر ما مبارزه COVID-19 که اگر در جنگ مراقبت دراز مدت خواهد بود واضح ترین میدان جنگ.

مراقبت از جمعیت ساکن که عمدتا تامین مالی از طریق پزشکی, پرستاری, خانه های فدرال تنظیم با دقت از دیکته درجه حرارت (بدون کولر از 71 درجه) به استناد بر اینکه کافی وجود دارد نور یا نور بیش از حد بر فرد مقیم ،

این بسیار قابل تنظیم و بسیار آسیب پذیر جامعه چه فدرال و پاسخ بوده است ؟

زباله های کیسه های.

به سازمان مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) اعلام کرد که ارسال تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) به خانه های پرستاری در سراسر کشور. چه وارد شد بلند و مستطیل شکل کیسه زباله در جای یکبار مصرف مایع-نفوذ ناپذیر انزوا لباسهای که امکانات نیاز به زمانی که یک پرستار در تعامل با COVID مثبت بیمار است.

تا زمانی که من هستم قد بلند (6'3") و اشتباه توسط برخی برای بدن کیسه های بدون برچسب کیسه زباله لباسهای رنج می برند یکی دیگر از ضعف — پس از یک unpeels سوراخ آستین وجود دارد بدون سوراخ که از طریق آن یک اسلحه اجازه دهید به تنهایی می تواند بیرون.

حتی اگر دست خود را می تواند بیرون آنها نمی خواهد جا اضافی کوچک, دستکش, FEMA ارسال به یک اندازه من آگاه وجود داشته است. و نه شما می توانید پوشیدن "فولاد ماسک" که فرستاده شد به این دلیل که چسب در پلاستیک گوش حلقه نمی فلکس مناسب صورت خود را. این ماسک ها ظاهرا در نظر گرفته شده برای افزایش نفوذ پذیر پارچه Hanes, لباس زیر ماسک که امکانات دریافت مرموز چین ارسال محموله های بدون آدرس بازگشت.

که خانه سالمندان و مراقبان در حال انتظار برای پوشیدن کیسه زباله است که متاسفانه اتصالات (یا unfitting عنوان مورد ممکن است) نماد برای راهی که در آن خانه های پرستاری درمان شده توسط دولت فدرال در طول بیماری همه گیر.

ما خوش شانس در نیوهمپشایر که دولت در درون محدودیت منابع خود را عرضه کرده است تجهیزات حفاظت فردی به امکانات نیاز — کاهش یافته است توسط گارد ملی. ما نیز خوش شانس است که دولت راه اندازی هر 10 روز کارکنان برنامه تست.

چرا دولت فدرال انجام می شود این کشورها حداقل برای خانه های سالمندان و کسانی که بیشتر در معرض COVID-19? نباید خانه سالمندان کارکنان باید به همان دسترسی سریع به نتیجه در محل آزمایش است که این ویروس در مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشاور Kimberly Guilfoyle?

به عنوان معیوب منابع در طول جنگ جهانی دوم مبهم سناتور ایالات متحده از ایالت میسوری قرار داده شد مسئول کمیته امور نظامی' فرعی در جنگ بسیج. آن کار شد و به سر و گوش آب زباله و فساد در دولت قرارداد. صرفه جویی میلیاردها دلار ترومن کمیته آن را به عنوان شناخته شده بود یکباره رئیس آن به شهرت ملی رسید و معاون ریاست جمهوری است.

ما نیاز به شبیه پاسخگویی به امروز. ما دولت فدرال است که از طریق سوزاندن دلار مالیات خود را و نیوهمپشایر همواره "دهنده دولت" پرداخت بیش از آن را دریافت.

ما فقط به دریافت کیسه زباله و فوق العاده کوچک, دستکش در بازگشت ؟

برندان ویلیامز رئیس جمهور/مدیر عامل شرکت نیوهمپشایر مراقبت های بهداشتی در ارتباط است. او نوشت: این برای InsideSources.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب