از اوگاندا به موفقیت در لوول بالا

لوول — از طریق آهنگ و رقص از کانال دیزنی را فیلم ضربه "دبیرستان موزیکال" آمنه Bahati خود را برای اولین بار طعم

توسط ATSHNEWS در 12 تیر 1399

لوول — از طریق آهنگ و رقص از کانال دیزنی را فیلم ضربه "دبیرستان موزیکال" آمنه Bahati خود را برای اولین بار طعم, ایالات متحده است.

در زمان او زندگی با خانواده اش در اوگاندا در حال حاضر یک راه از زادگاه او را از Minova در جمهوری دموکراتیک کنگو. خانواده او آماده شد برای حتی بزرگتر حرکت می کند — در این زمان به Lowell, Massachusetts.

"من خیلی هیجان زده بود. من نمی دانم همه چیز در مورد امریکا پس من شروع کردم به تحقیق در مورد" او گفت:. "من شروع به تماشای آمریکایی فیلم, بنابراین من می دانستم که چه در انتظار زمانی که من به اینجا رسیدیم."

او همچنین به تماشای دنباله به "دبیرستان موزیکال" که به شرح زیر گروه بازیگران به عنوان آنها نزدیک فارغ التحصیلی از مدرسه خود را در نیومکزیکو.

در حال حاضر شش سال بعد Bahati در حال آماده شدن برای فارغ التحصیلی دبیرستان. این بهار او پیچیده در سال آخر خود را در لوول دبیرستان که در آن او درگیر شد و در دولت های دانشجویی و رزرو افسران آموزش سپاه یا ROTC.

Bahati انتظار دارد به راه رفتن با برخی از همسالان خود در تاریخ 22 ژوئیه طی یک جامعه فاصله فرد فارغ التحصیلی. سپس آن را به دانشگاه ماساچوست لوول به مطالعه عدالت کیفری با جزئی در روانشناسی — آموزش و پرورش به طور کامل تحت پوشش رقابتی مبتنی بر شایستگی پل Tsongas بورس تحصیلی.

"من خیلی افتخار او گفت:" Bahati قدیمی ترین برادر Fiston Bahati. "تنها چیزی که می توانم بگویم."

Bahati جوانترین 10 کودک متولد در جمهوری دموکراتیک کنگو. در اطراف 2007, خانواده را هدف قرار داده بود توسط شورشیان و مجبور به فرار به اوگاندا Fiston Bahati گفت. یکی از عموزاده خود را کشته شد و خانواده خود را پراکنده شد. پدر خود را هنوز هم گم شده او گفت:.

برای سال مادر خود Noela فضل Kabugu خواهد زود به ایستادن در یک خط با پناهندگان خارج مهاجرت دفاتر در اوگاندا. گاهی اوقات او در خط و یا ایستاده در باران, آمنه Bahati و برادر او گفت:.

"این همه چیز رخ نمی داد اگر او نمی شجاعت ... برای رفتن به مبارزه برای خانواده اش," او گفت: "او تنها کسی بود که از خواب بیدار در صبح زود و رفتن به این دفاتر."

در طول این سال-دوره طولانی خانواده ماند با یک دوست. آمنه Bahati توصیف زندگی که روز به روز.

"احساس اوگاندا نوع تار به من به خاطر آن بود که بازمانده" او گفت:.

در سال 2013 خانواده آموخته آنها خواهد بود قادر به مهاجرت به ایالات متحده آمریکا هر چند از آن زمان حدود یک سال قبل از آنها می تواند نهایی حرکت می کند. موسسه بین المللی انگلستان کمک به تسهیل جابجایی.

پس از ورود در ماساچوست این بود که ماه قبل از آمنه Bahati در مدرسه ثبت نام کرده. توسط بهار 2015, او حضور در کلاس هفتم در لوول.

او شروع به چیدن more English هر چند صحبت کردن به زبان — چهارم پس از سواحیلی فرانسه و فارسی — هنوز به چالش کشیدن.

"من دوست داشتم ریاضی ، ریاضی به من دادن اعداد," او گفت:.

در پایان کلاس هشتم, او شروع به احساس بیشتر در سهولت. او گفت:, گفتگو با بهترین دوست او در مورد چگونه آنها را به یکدیگر اجازه داده او را به احساس اعتماد به نفس بیشتری.

"من شروع به خروجی می شود," او گفت:. "من شروع به بیشتر های اجتماعی بدون هیچ گونه نگرانی در مورد لهجه غلیظ."

در لوول بالا او پیوست ROTC که به او فرصت را به شرکت در خدمات اجتماعی و رهبری است. به عنوان یک تازه وارد او یک پرواز فرمانده و شروع به مشاوره دانش آموزان جوان در برنامه است.

"به آنها مراجعه کنید موفق شد نوع مانند یک لحظه افتخار" او گفت:.

او انتخاب شده بود که یک فرمانده اسکادران یک موقعیت که نظارت بر پرواز فرماندهان.

"این نوع مانند یک خواهر بزرگ لحظه," او گفت:.

آمنه Bahati همچنین عضو ملی افتخار جامعه سیاه, وحدت, باشگاه بین المللی وحدت باشگاه و میانه جامعه کالج, سه نفر رو به بالا محدود برنامه. آمنه صرف ساعت مشاوره برای جوانان زنده در آن خیابان کلیسای اسقفی.

"این یکی از رهبران دانشجویی" گفت: لوول سرپرست Joel بوید. "بسیار قابل مشاهده در مدرسه بسیار قابل مشاهده در جامعه است."

آمنه Bahati همسالان انتخاب او به عنوان معاون رئیس جمهور از کلاس ارشد — برجسته خاص برای آمنه, که گفت که او به خاطر احساس از سمت چپ در مدرسه.

"برای من دیگر همسالان به رای من به آنها منجر شد مثل wow," او گفت:. "آنها در باور من. آنها می توانند با قرار دادن اعتماد خود را در من."

او گفت: coronavirus تعطیل این بهار از هم جدا دوستان آورده و خانواده ها به هم نزدیک و معرفی چالش های جدید در پايان ترم.

آمنه راه رفتن را برای او فارغ التحصیلی در LeLacheur پارک هر چند او محدود است به دو مهمان. دیگران می توانید تماشای پخش از فارغ التحصیلی. این مراسم خواهد بود به چهار بخش تقسیم بر جولای 21 و 22 ژوئیه با متفاوت فارغ التحصیلان اختصاص داده شده به هر رویداد.

پس از آن او گفت که او قصد دارد به جشن می گیرند با یک شام خانوادگی.

او اهداف شغلی هستند دو برابر شده است. او امیدوار است برای تبدیل شدن به یک افسر در نیروی هوایی ایالات متحده و یک وکیل است. او گفت که او خواهد بود و عمل به قانون در حالی که داوطلب خدمت سربازی در ارتش

"من همیشه می خواستم به دفاع از مردم" او گفت:. "من شده اند در دفاع به اندازه کافی. هیچ کس وجود دارد برای دفاع از من وضعیت من."

هر چند تنها دو نفر از خواهران جوان بودند به اندازه کافی برای ثبت نام در لوول مدارس دولتی زمانی که آنها وارد شده اند در ایالات متحده Bahati خواهد بود سوم در خانواده او برای حضور در دانشگاه.

حامی Yemery یک دوست خانوادگی است و همچنین یک ارتباط پدر و مادر در لوول مدارس دولتی. او ملاقات آمنه او را خواهر و برادر و مادر خود را از طریق آزادی التیام جامعه کلیسا زمانی که آنها برای اولین بار به ماساچوست نقل مکان کرد.

"این یک نمونه دستیابی نمونه نمونه (خانواده) از آفریقا" Yemery گفت. "آنها با چیزی به معنای واقعی کلمه. آنها سخت کار می کنند. آنها قوانین را دنبال کنید. آنها آن را."

او گفت: کودکان موفقیت است "جلال بزرگ" برای آمنه مادر Noela. با Yemery ترجمه Noela گفت: او بسیار افتخار دخترش.

"به عنوان یک پدر و مادر مسئول است که یک رویا برای او به منظور بالا بردن فرزند خود را گفت:" Yemery ترجمه برای Noela. "او حتی سپاسگزار برای دیدن او بورس تحصیلی و او (احساس) را تسکین می دهد."

مهلت درخواست برای پل Tsongas بورس شد و با توجه میان بسته نشیب برای COVID-19 — یک زن و شوهر هفته دوره که در آن دانش آموزان اعمال می شود برای به عنوان بسیاری از بورس های تحصیلی که ممکن است Bahati گفت. بدون کمک هزینه تحصیلی او گفت که او برنامه ریزی شده برای حضور در یک کالج به دلیل آن بود که کمتر گران است.

او را مشاهده کنید برنامه خود را اما باور نمی کند او می تواند انتخاب شود برای کمک هزینه تحصیلی. زمانی که او یک فینالیست و سپس یک گیرنده او شوکه شده بود.

اما این روند همچنین باعث او را به تأمل در گذشته پنج یا شش سال.

"من واقعا شگفت زده شد," او گفت:. "من تمام است؟"

علاوه بر تعجب او تردید — "آن هم از نوع ساخته شده من احساس افتخار می کنم."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن