از مارس 1, پوسته تومان. 100 مجازات برای پوشیدن ماسک

تف کردن در بیش از حد را جذب خوب از Rs. 100 میسور/Mysuru: این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) به نظر می رسد فرح تا به

توسط ATSHNEWS در 9 اردیبهشت 1399

تف کردن در بیش از حد را جذب خوب از Rs. 100

میسور/Mysuru: این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) به نظر می رسد فرح تا به صورت سیستماتیک خروج طرح از این مستند پس از اعلام رسمی ساخته شده توسط مرکز. به عنوان اولین گام آن ساخته شده است ماسک صورت اجباری از آوریل 1.

اگر شما به پله از خانه خود را پس از آوریل 1 بدون ماسک شما مسئول به پرداخت جریمه نقدی از Rs. 100. این MCC که در حال حاضر اقداماتی برای اطمینان اجتماعی فاصله نگهداری در مکان های عمومی به بررسی گسترش COVID-19 است سفت کردن قوانین است.

MCC کمیسر Gurudatta Hegde صادر کرده است در یک مصاحبه مطبوعاتی که در آن او را به نقل از جهات وزارت امور مورخ Apr. 15 به دنبال داشته باشد در برابر این بیماری همه گیر. با توجه به جهت آن است که اجباری برای همه به پوشیدن ماسک در اماکن عمومی و محل های کار است. خوب از Rs. 100 خواهد بود وضع در صورت تخلف.

این MCC خواهد tie-up با پلیس به لوی خوب و قوانین شده اند اجرا تحت Municipal Corporation عمل 1976 قانون 431. منحصر به فرد تیم تعیین شده است تا در تمام نه مناطق از MCC برای گرفتن مجرم است.

این شرکت گفت که این امر صرفا اجرای استفاده از ماسک های صورت توسط مردم برای جلوگیری از گسترش این بیماری است. آن را گفت که هر فرد سرپیچی جهت تلقی می شود که مرتکب جرمی شده.

همچنین تف کردن در بیش از حد را جذب خوب از Rs. 100. آن را ممکن است به یاد می آورد که در اینجا نخست وزیر نارندرا مودی در آخرین سخنرانی خود را به این کشور خواسته بود هر کس به عادت از تف کردن ، در حال حاضر MCC است که اجرای این قانون با یک ضربه پنالتی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن