از بوکس برای اتاق خواب – حذفی از یک آسیاب تبدیل

توسط الیزابت Dobbinsلوول — حلقه بوکس در حال حاضر یک اتاق خواب. مستاجران در حال حرکت به تازگی تبدیل Waterhead آ

توسط ATSHNEWS در 6 مرداد 1399

توسط الیزابت Dobbins

لوول — حلقه بوکس در حال حاضر یک اتاق خواب.

مستاجران در حال حرکت به تازگی تبدیل Waterhead آسیاب قرار دارد که Ramalho غرب پایان بدنسازی برای بیش از دو دهه و به عنوان یک محل تیراندازی برای برنده جایزه اسکار 2010 فیلم "جنگنده."

جفری بوش معاون رئیس جمهور از پروژه توسعه دهنده میراث خواص اشاره به یک تلویزیون در مجموعه اول-کف اتاق فیلم.

"اگر من تا به حال این راه من, 'جنگنده' خواهد بود در 24/7," او گفت:.

چهار داستان آسیاب در حال حاضر در خانه 71 بازار-نرخ آپارتمان ها از جمله 67 یک خوابه واحد و چهار studios. حدود سه چهارم از واحد — که در شروع $1,400 در هر ماه و به $2,400 — آیا اجاره با توجه به بوش. مستاجر اول شروع به حرکت در تاریخ 1 آوریل.

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در Centenniel جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول, که همچنین که قبلا قرار دارد Ramalho را پایان غرب ، (SUN/جولیا Malakie)

  • جف بوش معاونت میراث خواص در اصلی ورودی لابی Waterhead آپارتمان که در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. آنها را نگه داشته ام نشانه ای از Ramalho غرب پایان بدنسازی که استفاده می شود در ساختمان است. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. این مرکز تناسب اندام, یکی از زمینه های مشترک موجود با تعیین وقت قبلی در طول COVID-19 بیماری همه گیر. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در Centenniel جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول, که همچنین که قبلا قرار دارد Ramalho را پایان غرب ، جف بوش معاونت میراث خواص نشان می دهد که چگونه سایه پنجره در آپارتمان ها در سطح زمین و در عقب کار بالا به پایین و پایین به بالا برای حفظ حریم خصوصی. (SUN/جولیا Malakie)

  • جف بوش معاونت میراث خواص در Waterhead آپارتمان که در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. این سینک از ساختمان است که حفظ شد. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در Centenniel جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول, که همچنین که قبلا قرار دارد Ramalho را پایان غرب ، ادای احترام به غرب پایان, بدنسازی و هنر Ramalho است که در آن دفتر کار خود استفاده می شود. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. این پت آبگرم یکی از مناطق مشترک در دسترس قرار ملاقات در طول COVID-19 بیماری همه گیر. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. این است که جامعه در اتاق یکی از زمینه های مشترک است که می تواند برای احزاب و رویدادهای دیگر و در دسترس قرار ملاقات در طول COVID-19 بیماری همه گیر. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در Centenniel جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول, که همچنین که قبلا قرار دارد Ramalho را پایان غرب ، پایین طبقه آپارتمان خود را به حال طبقه مطرح شده در بالا به سیل سطح کنکورد رودخانه تا سقف نه به عنوان بالا اما دنج است. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. مشاهده کنکورد رودخانه و "زباله خانه" از Apt 213. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. این تئاتر یکی از زمینه های مشترک موجود با تعیین وقت قبلی در طول COVID-19 بیماری همه گیر. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. Apt 201, بزرگترین, یک اتاق خواب یکی از سه است که دارای یک مطالعه اضافی خاموش اتاق اصلی. تمام واحد ها دارای یک واشر و خشک کن. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. این دوچرخه اتاق ذخیره سازی. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. اتاق خواب دارای یک درب کشویی است که موجب صرفه جویی در فضا. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. این پت آبگرم یکی از مناطق مشترک در دسترس قرار ملاقات در طول COVID-19 بیماری همه گیر. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. آشپزخانه و منطقه زندگی می کنند در آپارتمان 208 معمولی یک خوابه آپارتمان. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. این شرکت فضای کار یکی از زمینه های مشترک موجود با تعیین وقت قبلی در طول COVID-19 بیماری همه گیر. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. چوب قدیمی repurposed به عنوان کف پوش در لابی. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. Apt 213 یکی از سه واحد است که دارای یک پیاده روی در گنجه. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. Mailroom یک بسته تحویل منطقه که خدمات تحویل می توانید بدون وارد شدن به بقیه ساختمان است. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. جف بوش معاونت میراث خواص اشاره می کند یکی از اصلی آتش درب آن حفظ شد. آن را در حال حاضر در طبقه سوم. بزرگ لوله ها لوله های تخلیه آب باران از مقعر V شکل بخشی از سقف به باران باغ. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. آنها را نگه داشته و دو تن رنگ در راه پله. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. Apt 201, بزرگترین, یک اتاق خواب یکی از سه است که دارای یک مطالعه اضافی خاموش اتاق اصلی. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول, که همچنین که قبلا قرار دارد Ramalho را پایان غرب ، این ادای احترام به غرب پایان, بدنسازی و هنر Ramlho است که در یک راهرو که در آن دفتر کار خود استفاده می شود. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. این اتاق خواب در چه بوده است مدل آپارتمان آپارتمان 201, بزرگترین یک خوابه. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول.منطقه تمیز شد تا از چیزهایی مانند دور انداخته سوزن. ساختار بیش از کنکورد رودخانه بود "زباله خانه" سابق آسیاب است که بخشی از ملک در حال حاضر. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. جدید درختان کاشته شد در طول کنکورد رودخانه. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. جف بوش معاونت میراث خواص امتیاز منطقه مشرف به کنکورد رودخانه که تمیز شد, از بین بردن گونه های مهاجم و سوزن. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. Apt 201, بزرگترین, یک اتاق خواب یکی از سه است که دارای یک مطالعه اضافی (در سمت راست) اصلی اتاق است. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول, که همچنین که قبلا قرار دارد Ramalho غرب انتهای سالن که ورودی بود که در آن پنجره در سمت راست است. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. Apt 201, بزرگترین, یک اتاق خواب یکی از سه است که دارای یک مطالعه اضافی خاموش اتاق اصلی. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در Lowel. این بقایای یک دیوار قدیمی کشف شد که پارکینگ بود که وارد. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. زمانی که repainting راه پله نگهداری آنها دو تن رنگ و این نیم قمر در گوشه و کنار. (SUN/جولیا Malakie)

  • Waterhead آپارتمان در حال حاضر لیزینگ در بازسازی سابق مخمل نخی راه راه آسیاب ساختمان در سده جزیره در 850 لارنس خیابان در لوول. Apt 201, بزرگترین, یک اتاق خواب یکی از سه است که دارای یک مطالعه اضافی خاموش اتاق اصلی. (SUN/جولیا Malakie)

قدیمی ترین بخش از ساختمان در 850 لارنس سنت و قدمت آن به 1910s به عنوان بخشی از یک مخمل نخی راه راه کسب و کار تولید آغاز شده توسط Hockmeyer برادران. صاحبان ساخته شده به ساختمان از طریق 1950s.

در سال 1970 یک آتش سوزی تخریب مجاور دریا آسیاب. Waterhead آسیاب جان سالم به در برد و در طول سال یک سری از کسب و کارهای تجاری نقل مکان کرد و در داخل و خارج از ساختمان از جمله Ramalho را پایان غرب ،

در سال 2018 با توجه به برنامه ریزی آسیاب نوسازی ورزشگاه تا به حال به نقل مکان و رفت و برگشت به سابق خود را پاول محل خیابان. افسانه ای بوکس ترینر آرتور Ramalho درگذشت در ماه اوت گذشته در 84.

تبدیل آسیاب شامل گره به این تاریخ است.

چند دوک و قرقره باقی می ماند از ساختمان و ساخت و ساز در روز به عنوان تعدادی از درب های صنعتی. نیمکت و قفسه های ساخته شده از چوب اصلاح شده در طول ساختمان نوسازی بوش گفت.

نشانه ای برای سالن آویزان بر روی دیوار مقابل در ورودی. یک نمایش با عنوان "بوکس شهر لاول و آرتور Ramalho" است که در طبقه سوم راهرو ورزشگاه سابق محل.

"ما واقعا می خواستم به صحبت می کنند به این تاریخ است اما نه پایمال کردن مردم با آن" بوش گفت.

با وجود تلاش های مسئولان شهرستان Waterhead آسیاب جلب توجه کمی از سرمایه گذاران برای سال ها و حتی به عنوان آسیاب های دیگر در این شهرستان دریافت چند میلیون دلاری تبدیل با توجه به لوول مدیر توسعه خدمات اریک Slagle.

اما زمانی که میراث خواص شروع ساخت و ساز در ملک در ژانویه 2019 در اقتصاد در حال رشد بود و بازار مسکن داغ بود.

"این یکی از آخرین, بزرگ, سازمان ملل متحد, مرمت آسیاب در شهر" Slagle گفت.

سرمایه گذاران بالقوه درآمد overrode اموال چالش های Slagle گفت خورشید در سال گذشته است.

و وجود چالش است. بوش گفت: میراث خواص به حال به پاره کردن ناپایدار دودکش که تهدید به سقوط در ساختمان است. در طول ساخت و ساز کارگران بريدن پر به زیرزمین به بالا بردن کف چند پا به منظور دیدار با سیل ساده مورد نیاز است.

ساختمان نشسته در نوار زمین از بین کنکورد رودخانه و Wamesit کانال قابل دسترس توسط یک پل است که میراث خواص گسترده تر شد.

یک پیمانکار درگیر در پروژه به توجه و حفاظت کمیسیون برای از بین بردن درختان در امتداد ساحل رودخانه است. Slagle گفت: این شهرستان پس از امضا کردن یک کاشتن طرح برای اموال. او گفت: میراث خواص بود "instrumental" در گرفتن پیمانکار برای رسیدگی به این موضوع است.

او همچنین با تمجید از شرکت و تلاش برای حمایت از کنکورد رودخانه Greenway پروژه. چند استفاده از دنباله زنجان به اجرا در سراسر اموال.

"که اجرای تمام راه را به پایان جزیره در نهایت پرش رودخانه و در نهایت اتصال به مرکز شهر" بوش گفت.

بوش گفت: هزینه تبدیل بیش از 15 میلیون دلار. توسعه امن اعتبار مالیاتی از طریق توسعه مسکن انگیزه برنامه به صورت محلی اداره می شود ابتکار با هدف ایجاد بازار-نرخ مسکن در دولت "دروازه شهرستانها." این پروژه همچنین با اتکا بر سرمایه گذاری خصوصی و فدرال و ایالتی تاریخی اعتبار مالیاتی بوش گفت.

آپارتمان مدیریت میراث خواص بین 400 تا 1400 فوت مربع. تمام عبارتند از:-واحد واشر و خشک کن و ساختمان شامل یک جامعه مشترک, اتاق سینما, co-فضای کار, مرکز تناسب اندام, دوچرخه سازی, اتاق سازی قالبهای سگ و بشویید. پاسیو در فضای باز است که هنوز هم در حال راه اندازی.

با توجه به COVID-19 به این فضاهای در حال حاضر در دسترس توسط قرار ملاقات فقط برای ساکنان.

بوش گفت: میراث خواص ارائه شده است تصویری و دیگر تورهای مجازی از آپارتمان ها اما بسیاری از مردم می خواهید به بازدید از واحد فرد قبل از امضای اجاره نامه. حتی با این حال همه گیر او گفت: مستاجران آینده نگر شده اند جابجایی به لوول برای کار.

"این واقعا جالب و چالش برانگیز در طول COVID و همه نوع افزایش مقررات به سعی و اجاره آپارتمان, اما ما تا به حال واقعا قوی پاسخ," او گفت:. "مردم واقعا لذت بردم از ساختمان است."

Slagle گفت: تکمیل ساختمان و بهره در واحد نشانه خوبی است برای لوول.

"به که بسیاری از واحدهای مسکونی آنلاین آمده در این نوع از اقتصاد است که واقعا نشانه خوبی برای شهرستان," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب