فرانسه به دنبال سرنخ به 900-plus virus موارد در هواپیما حامل

توسط جفری شفرپاریس (AP) — فرانسه نیروی دریایی در حال بررسی است چگونه coronavirus آلوده بیش از 900 ملوانان روی

توسط ATSHNEWS در 29 فروردین 1399

توسط جفری شفر

پاریس (AP) — فرانسه نیروی دریایی در حال بررسی است چگونه coronavirus آلوده بیش از 900 ملوانان روی عرشه ناو هواپیمابر شارل دوگل در حال حاضر در طولانی مدت ضد عفونی روند پس از بازگشت به خانه خود پایه در تولون پنج روز پیش.

یک نفر همچنان در بخش مراقبت های ویژه و برخی از 20 نفر دیگر در بیمارستان بستری نیروی دریایی سخنگوی فرمانده اریک Lavault گفت: در مصاحبه جمعه.

او اصرار داشت که فرمانده به دنبال افزایش فیزیکی, فاصله گرفتن از کسانی که در کشتی — که در آن وجود دارد هیچ تجهیزات تست و یا برای بیشتر از سه ماه در عملیات بدون ماسک.

آن را "بسیار دشوار است برای اعمال اجتماعی فاصله اقدامات ... در مبارزه با کشتی" Lavault گفت. اما "امنیت خدمه اولین نگرانی است. مبارزه با کشتی به خصوص یک ناو هواپیمابر است و هیچ چیز بدون خدمه آن."

مشابه شیوع در یو اس اس تئودور روزولت منجر به اخراج کاپیتان و استعفای این ماه از اقدام نیروی دریایی ایالات متحده, منشی, در یک بحث در مورد چگونه است که در دریا از بحران به کار گرفته شد. فرانسوی ها در امان است که اما.

مدیر نظامی فرانسه به خدمات سلامت بازوی Maryline Gygax Genero گفت: یک کمیسیون پارلمانی جمعه که 940 نفر تست مثبت تا کنون و 645 منفی در میان 2,300 ملوانان در aeronaval گروه که شامل چندین اسکورت کشتی. نتایج دیگر بودند هنوز در دسترس نیست.

دو نفر از چهار سرنشین آمریکایی چارلز دوگل به عنوان بخشی از یک برنامه تبادل نیز آزمایش مثبت یک نیروی دریایی ایالات متحده در بیانیه ای گفت: این هفته است. یک ملوان بود و سرنشین دیگر کشتی Lavaux گفت به سلامت.

بررسی جابجایی مسیرهای پرسنل در aeronaval گروه در حال پیشرفت است. Lavault اشاره کرد که این هواپیما حامل تا به حال ساخته شده یک تماس در بندر برست در اقیانوس اطلس شده بود در دریای شمال به عنوان بخشی از یک "نیروی دریایی دیپلماسی" ماموریت ناتو همکاران و متوقف شده بود در قبرس طی یک عملیات در شرق مدیترانه در مبارزه علیه گروه دولت اسلامی. روزنامه نگاران تا به حال سوار این کشتی در یک نقطه.

"همه فرضیه های روی میز هستند" سخنگوی گفت.

تا کنون 350 خدمه شده اند کبابی در مورد جنبش های خود را روشن و یا خاموش کردن رگ با توجه به Lavault.

با نزدیک به 2000 ملوانان بر روی ناو هواپیمابر وجود دارد که یک جریان ثابت از مردم زیاد درمانگاه. در دریای شمال درجه حرارت گاهی اوقات کاهش یافته و به -5 درجه سانتیگراد (23 فارنهایت) است.

تعدادی از عفونت "رز نمایی" از حدود مارس 4 تا 5 آوریل و ریه اسکن گرفته شد مشکوک موارد Lavault گفت.

"این از این تاریخ است که فرمانده تصمیم به هشدار نیروی دریایی ستاد به پیشنهاد پایان دادن به این عملیات تصمیم گرفته شده بلافاصله توسط (دفاع) وزیر," او گفت:.

این هواپیما حامل بود پشت در خانه پایه در دریای مدیترانه بندر تولون در مارس 12.

"ما و شفاف خواهد بود" در مورد سلامت و وضعیت سلامت مدیر گفت: کمیسیون پارلمانی.

Lavault گفت: حامل بود تمیز بودن بالا به پایین با فشار بالا آب در 60 درجه سانتیگراد (140 درجه فارنهایت) و سپس با یک آنتی ویروسی محصول یک فرایند است که می تواند هفته ها. او گفت: هدف این است که برای به دست آوردن حامل بازگشت به دریا گاهی در مه.

___

نیکولاس گرریگا در پاریس کمک به این گزارش.

___

دنبال AP پوشش همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب