سابق چلمزفورد selectman ادعا مدیره نقض جلسه باز قوانین

چلمزفورد — یک شکایت علیه انتخاب هیئت مدیره متهم اعضای نقض دولت باز جلسه قوانین در حالی که بحث در مورد آینده شه

توسط ATSHNEWS در 5 خرداد 1399

چلمزفورد — یک شکایت علیه انتخاب هیئت مدیره متهم اعضای نقض دولت باز جلسه قوانین در حالی که بحث در مورد آینده شهر مدیر پل کوهن قرارداد در ماه ژانویه خواهد بود بررسی توسط دفتر دادستان کل است.

انتخاب هیئت مدیره اختلافات شکایت که شامل اتهامات متعدد نقض تسلیم سابق selectman سام تعقیب است. تعقیب و گریز ارائه شکایت به سارنوالی در روز جمعه.

در میان موارد نقض تعقیب مدعی در طول یک Jan. 27 بسته-درب جلسه هیئت مدیره در مورد برنامه ریزی برای خاتمه کوهن اشتغال که شهر منشور و باز جلسه مفاد نیاز بود اعلام عمومی.

"من احساس می کنم به شدت که آنها چه کردند گفت:" تعقیب و گریز که در خدمت در هیئت مدیره شهر, منشور کمیته داوری. "این در مورد پل کوهن. این است که در مورد آنها چگونه درمان می شود یک شهر, کارمند, و من احساس می کنم به شدت که آنچه را که آنها اشتباه بود که من فکر می کنم آن را باید به آنها رسیدگی شود."

رئیس هیئت مدیره کن Lefebvre که در سال اول خود را به عنوان انتخاب هیئت مدیره رئیس هرگونه تخلف در مدت کوتاهی پس از شکایت ثبت شده با هیئت مدیره در آوریل 21.

"اگر من می دانستم که ما در حال انجام کاری اشتباه است من می خواهم آن را انجام داده اند متفاوت" Lefebvre گفت: در آن زمان.

با توجه به Jan. 27 دستور کار جلسه هیئت مدیره وارد یک بسته-درب جلسه به بحث در مورد "استراتژی با توجه به مذاکرات با شهر مدیر در مورد اشتغال توافق است." در آن زمان کوهن قرارداد به پایان می رسد ژوئن 30.

با توجه به این جلسه و در میان تعقیب را اعلام کرد, اعتراض, Lefebvre شروع بحث با گزارش قطع مقدار این شهر مورد نیاز خواهد بود به پرداخت کوهن باید هیئت مدیره تصمیم به تمدید قرارداد خود را.

ژان. 27 دقیقه دولت Selectman جورج دیکسون گفت: "احساس کوهن احترام او. Selectman ویرجینیا Timmins توصیف شهر مدیر "رفتار به عنوان ریاکارانه و آن است که زمان برای یک تغییر در شهر manager موقعیت" دقیقه دولت است.

دقیقه ادامه با Selectman امیلی Antul توصیف کوهن به عنوان "متناقض" و "آمدن در سراسر به عنوان نگه دارید و سرد است." او همچنین ابراز نگرانی در مورد مذاکرات اتحادیه که او گفت را مطرح خصومت.

دقیقه بیشتر دولت پت Wojtas ساخته شده حرکت به تمدید کوهن قرارداد اما این حرکت شکست خورده است. یک حرکت بود و پس از آن ساخته شده توسط دیکسون به تمدید نیست کوهن اشتغال توافق که گذشت 4-1 رای دادن. Wojtas بود تنها "هیچ" رای دادن.

دقیقه دولت کوهن نامیده می شد و سپس به جلسه و اطلاع از هیئت مدیره تصمیم که او را "حیرت زده کرد." این نشست ساعت بیشتر دولت Lefebvre "پیشنهاد آقای کوهن می تواند باقی می ماند به عنوان شهر مدیر تا 30 ژوئن پس از شش ماه از حقوق و دستمزد خود را به عنوان قطع علاوه بر استفاده نشده خود را پرداخت می شود زمان (حدود 240 ساعت)."

دقیقه نتیجه گیری با کوهن درخواست هیئت مدیره به اعلام رای به طوری که او می تواند در فرایند تصمیم گیری. هیئت مدیره انطباق با هر دو طرف موافقت خود را برای نگه داشتن بحث محرمانه است. هیئت بازگشت به یک جلسه عمومی که در آن آنها به اتفاق آرا رای دادند به هیچ عمل مورد کوهن قرارداد.

تعقیب فرستاده شده به انتخاب هیئت مدیره یک لیست از نقاط گفت: نیاز به خطاب به انجام یک تحقیق کامل از نقض ممکن در اجرایی جلسه از جمله:

  • آیا هیئت مدیره بحث دقت منعکس کننده هدف که در جلسه بود به نام ؟
  • آیا بحث تمرکز بر روی هیئت مدیره تمایل به خاتمه شهر مدیر در نتیجه نشان می دهد هیچ قصد و توسط هیئت مدیره به حد بحث آن اعلام شده هدف ؟
  • آیا هیئت مدیره قصد دارند رای خود را در اجرایی جلسه عمل به خاتمه شهر مدیر اشتغال دراز مدت بر خلاف ختم روند مشخص و مورد نیاز توسط, Chelmsford شهر منشور?
  • آیا مردم حق دارند انتظار می رود که پس از نتیجه گیری از اجرایی جلسه و از سرگیری جلسه که هیئت مدیره خواهد رای عموم به وضعیت اشتغال جدید توافق برای تاون مدیر ؟
  • آیا هیئت مدیره اجرایی جلسه اقدام را نقض مقررات شهر و منشور نیاز است که هر رای به فسخ یا حذف شود و تنها پس از یک جلسه عمومی است بنابراین درخواست شده توسط شهر مدیر ؟
  • پس از بازگشت به باز جلسه هیئت امنا اعلام عمومی است که "هیئت رای به هیچ اقدامی در این مورد در دستور کار این زمان" صادقانه و دقیق بیانیه هیئت مدیره قصد و اقدامات در طول اجرایی جلسه?

در مه 4, انتخاب هیئت مدیره ملاقات به بحث در مورد تعقیب شکایت و روز بعد شهر, مشاور پل Haverty در پاسخ به سابق selectman نامه به انکار هر گونه موارد نقض. Haverty نوشت قصد این نبود که به استناد شهر منشور بند در مورد حذف این شهر مدیر در طول اجرایی جلسه.

"دلیل این است که تنها بحث ... متمرکز تنها در مذاکرات جدید به توافق اشتغال از جمله این که آیا این توافق نامه باید تمدید کرد" Haverty نوشت.

در این نامه Haverty اشاره به انتخاب هیئت مدیره تصمیم به گسترش کوهن قرارداد تا 30 ژوئن 2021 طی یک نشست ماه مارس. به عنوان بخشی از قرارداد کوهن — که در مجموع حقوق و دستمزد $204,314.19 در 2019 — تنظیم برای دریافت 2% هزینه زندگی افزایش در ژوئیه 1.

"این ارائه می دهد شواهد دیگری که قصد مدیره در ژانویه 27 سال 2020 اجرایی جلسه بود و نه برای خلاص شدن از شهر, مدیر, اما به جای محدود بود تنها به موضوع تمدید قرارداد با شهر مدیر" Haverty گفت: در نامه خود.

تعقیب و گریز در پاسخ به Haverty در نامه خود مورخ 8 مارس که ادعا میکند یک شکست برای پاسخ به تمامیت شکایت خود را.

با توجه به تعقیب هیئت مدیره انجام یک جلسه استراتژی در آماده سازی برای یک مذاکره نه آنها مذاکره مستقیم با کوهن و به جای آن شروع به بحث با یک نقد و بررسی از قطع مقررات.

"از آنجا که بحث پیشرفت به طور کلی ترور شخصیت با ابراز نارضایتی با مدیر رفتار و گفته untruthfulness," تعقیب نوشت. "این دیدگاه تأکید شد توسط بیانیه 'وقت آن است که برای تغییر در مدیریت موقعیت.' "

تعقیب نوشت: به یک مدیر اجرایی, جلسه, جلسه باز نیاز به قانون adjournment برای هدف های مختلف است که به بحث در مورد یک کارمند شخصیت و یا اخراج امکان پذیر است. اگر چنین بحث است به رخ می دهد, کارمند باید در نوشتن اطلاع 48 ساعت پیش از این پیشنهاد اجرایی جلسه چیس گفت.

"به استدلال می کنند که 27 ژانویه 2020 اجرایی جلسه نشست بود هر چیزی به غیر از بحث در مورد مدیریت شخصیت و بیان مدیره قصد به سیگنال تمایل خود را برای پایان دادن به مدیر استخدام شهر ریاکارانه" تعقیب و گریز در این نامه اعلام کرد.

تعقیب تاکید کرد در روز شنبه که او می خواست برای جلوگیری از گرفتن AG را درگیر بود اما در سمت چپ هیچ گزینه ای دیگر پس از چندین تلاش برای حل و فصل وضعیت.

چیس اضافه شده او را اجازه دهید تا اگر در هیئت مدیره یک "بسیار کوتاه ساده بیانیه" گفت: اجرایی جلسه نامناسب و اگر آنها وعده داده شده به انجام اجرایی جلسات مطابق با باز جلسه قانون و مقررات در آینده است.

لونور در دسترس بود برای اظهار نظر در شنبه اما در مارس رد هر گونه ادعای تخلف است.

"البته این یک کمی گرم می شود, اما من درخواست همه ما چگونه آن را انجام دهید" Lefebvre گفت: در آن زمان. "این است راه حق به آن را انجام دهد ؟ آیا این چیزی است که ما قرار است انجام دهید ؟ مشاور حقوقی در اتاق. به ما گفتند به آن را انجام دهد که در راه است. شهر مدیر به ما گفت برای انجام آن است که راه. من واقعا مطمئن نیستم که چه سام مسئله است."

Wojtas در دسترس بود در روز شنبه و اشاره Haverty نامه به تعقیب و گریز در انکار مدیره نقض جلسه باز ، هیئت مدیره معاون صندلی وجود دارد گفت: به هیچ وجه قصد به اجازه کوهن در وسط یک قرارداد.

"هدف از این نشست بود که به بحث در مورد تمدید قرارداد او" Wojtas گفت. "قرارداد خود را با توجه به پایان می رسد در ماه ژوئن 30. وجود دارد هیچ بحث داشتن او را قبل از حذف آن زمان. در این جلسه نبود او را به آتش کشیدند, این یک سوال در مورد اینکه آیا یا نه به تمدید قرارداد خود را و برای چه مدت."

تعقیب انتظار AG را برای شروع بررسی شکایت خود را در هفته آینده.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن