استعداد هواپیمایی آوردن کم هزینه پرواز گزینه به رجینا برای اولین بار

محتوای مقاله در ادامه"ما در حال بدیهی است که بسیار به چالش در حال حاضر برای مسافران و امیدوارم با داشتن یک شرک

توسط ATSHNEWS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"ما در حال بدیهی است که بسیار به چالش در حال حاضر برای مسافران و امیدوارم با داشتن یک شرکت هواپیمایی جدید را تحریک اضافی برخی از علاقه به طور بالقوه رفتن به یک شهر کانادا," او گفت:.

"دیدن استعداد برخی از خطر و رسیدن به جامعه ما در شرایط استقرار یکی از هواپیما خود را در اینجا دو بار در هفته من فکر می کنم این یک راه بسیار خوبی است که آنها می توانید سعی کنید از ما بازار و ببینید اگر این چیزی است که ما ساکنان واقعا می خواهید."

REGINA, SASK : August 27, 2019 -- James Bogusz, president and CEO of the Regina Airport Authority, stands looking out at the tarmac at the Regina International Airport. BRANDON HARDER/ Regina Leader-Post
جیمز Bogusz, رئيس جمهور و مدیر عامل رجینا فرودگاه اقتدار می ایستد به دنبال کردن در آسفالته در رجینا فرودگاه بین المللی. براندون سخت تر/رجینا رهبر-پست

در یک ایمیل فرستاده بیانیه استعداد گفت: این شرکت است که اغلب پرسیده شده توسط مسافران برای پرواز به ساسکاچوان شهرستانها و می خواست به مسافران وجود دارد امن و مقرون به صرفه گزینه در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"حتی در آب و هوای فعلی اهمیت نگه داشتن این جوامع در ارتباط با مانده از کشور بسیار مهم است ،" بیانیه ای گفت:.

پس از دو سال گفتگو با استعداد تشویق آنها را به رجینا بازار امتحان کنید Bogusz گفت: ما هیجان زده به استقبال شرکت هواپیمایی به ملکه شهر به خصوص در چنین زمان سختی برای صنعت.

در مارس Regina, فرودگاه بود, دیدن تنها 1.8 درصد از آن معمولا جریان از مسافران. بیشتر مردم شروع به پرواز در داخل کشور دوباره در حال حاضر و Bogusz گفت: جولای در مسیر به دیدن حدود 10 درصد از سابق آن تعداد مسافر.

این است که هنوز هیچ جا در نزدیکی آنچه در فرودگاه نیاز به ماندن سودآور است.

"ما حتی نزدیک به متاسفانه پوشش و حتی اساسی ترین عامل هزینه های آن را نشان می دهد که مردم در حال گرفتن بیشتر," او گفت:.

بیشتر در مورد این موضوع

lgiesbrecht@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن