فقط آنجا بنشین! شروع قلعه بادی

یکی از بهترین و آرامش بخش ترین تفریحات کیش که می توانید در جزیره کیش انجام دهید، قایق سواری در این جزیره می ب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

یکی از بهترین و آرامش بخش ترین تفریحات کیش که می توانید در جزیره کیش انجام دهید، قایق سواری در این جزیره می باشد. دوچرخه کرایهای و محوطه دوچرخهسواری، زمینبازی کودکان، سینمای چندبعدی و اتاق فرار از تفریحات این بوستان زیبا و وسیع هستند. قلعه وحشت کیش همانطور که از نامش پیدا است، مناسب برای افرادی می باشد که می خواهند اوج ترس را تجربه کنند و به این نوع از تفریحات علاقه مند می باشند. بلیط یک ساعته، خانوادگی: این بلیط برای کسانی مناسب است که خانوادگی قصد استفاده از امکانات پارک بادی دبی را دارند، هزینه این بلیط برای ۴ نفر یعنی دو بزرگسال و دو کودک است و قیمت آن معادل ۱۸۰ درهم امارات میباشد. این جامپینگ دارای چهار دیواره ، یک درب ، چند حفره به شکل پنجره های گرد کوچک و چهار برجک در چهار طرف خود می باشد ، دیواره ها از پرتاب شدن کودک به روی زمین هنگام بازی و پرش ، جلو گیری می نماید . اغلب محصولات اینتکس در بسته بندی خود برچسبی مخصوص تعمیرات دارند که به کمک آنها میتوانید پنچری و پارگیهای جزئی را ترمیم کنید. پس یکی از مزایای قلعههای بادی تنوع بسیار زیاد آنها میباشد. از آنجا که این محصولات دارای بدنهای ضعیف در برابر اجسام تیز و برنده و نیز وسایل داغ و پر حرارت هستند ممکن است که آسیبهای جدی ببینند، از آنجا هم که بیشتر قلعههای بادی نیز به صورت یکپارچه و متصل به هم ساخته شدهاند، آسیب در یک نقطه از بدنه محصول باعث میشود تا کل قلعه بادی شما قابل راهاندازی و استفاده نباشد، اما با رعایت کردن نکات ایمنی و توصیههای انجام شده میتواند از بروز حوادث و آسیب دیدگیها جلوگیری کنید.  This ​post w​as written by GSA C on᠎te᠎nt Generator Demover​si᠎on.

باغ علم نوجوان اولین شهربازی با موضعیت علمی در ایران است که در آن کودکان میتوانند با پدیدههای علمی مختلف آشنا شوند و این در صورتی است که در حال بازی کردن به این حقایق و دانستههای علمی دست پیدا میکنند. این تفریح یکی از ارزان ترین تفریحات جزیره محسوب می شود که حدود 1 ساعت طول خواهد کشید و آقایان و بانوان بدون هیچ محدودیتی با بر تن کردن یک جلیقه نجات می توانند از آن استفاده کنند. در چند سال اخیر با تولید انواع قلعه بادی و محصولات بادی اینتکس و بست وی این مشکلات کاملا رفع شده و با کمترین هزینه میتوان از قلعه های بادی برای استفاده کودکان بهره برد و از این محصول چندین استفاده مختلف مانند ، جامپینگ بادی ، خانه بازی ، استخر توپ بهره برد . جنس بدنه از پی وی سی ضخیم با کیفیت و استقامت بالا ساخته شده و تمامی قسمت های بدنه قلعه کاملا نرم و بی خطر است و با خیالی آسوده میتوان کودکان را سرگرم بازی کرد .  This has been gen᠎erat ed  by GSA C᠎on᠎te​nt G enerat​or ᠎DEMO.

شهربازی ایران لند شیراز با بیش از 130 دستگاه بازی برای تمام سنین، به عنوان وسیعترین و بهروزترین شهربازی سرپوشیده کشور شناخته میشود. جاده ی اصلی و دنبال میکنیم و حواسمون به قلعه ی بادی هست. امروزه برای بازی کردن و تخلیه انرژی کودکان نیاز به لوازم و اسباب بازی های بی خطری هست تا کودکان بتوانند سرگرم بازی شوند و از طرفی والدین نیز به علت مشغله و نداشتن وقت کافی این فرصت را ندارند که همه روزه کودکان را برای بازی و سرگرمی به پارک و مکان های ورزشی ببرند . هرچند این جاده به نظر نمیرسه همون جاده ای باشه که تو نقشه هست. تا زمانی که بالای سرتون قلعه ی بادی و ندیدید به مسیرتون در جاده ی اصلی ادامه بدید. در کناره ها چندین حلقه بادی و در بالای قلعه بادی یک توپ برای سرگرمی بیشتر کودک طراحی و ساخته شده است تا کودک به راحتی در قلعه های بادی سرگرم بازی شود .قابلیت پر و خالی شدن با انواع پمپ باد برقی , پمپ دستی , پمپ پایی شرکت های اینتکس و بست وی را دارد . بابا خوکه:من با چشمای کوچولوم یواشکی یه چیزی دیدم که رنگش قرمزه. مامان خوکه:یه چیزی تو ماشینه؟

پپا:تلسکوپ تصویر هر چیزی و بزرگتر نشون میده. جورج داره به مامان بزرگ و بابا بزرگ دست تکون میده. مامان خوکه:بله،بابا خوکه داره نقشه رو میخونه و الان یکم بد اخلاق شده. مامان خوکه:اوه،بابا خوکه!ما گم شدیم. بابا بزرگ خوکه:بابا خوکه نقشه رو میخونه؟ مامان خوکه:بابا بزرگ خوکه،ما تو راه قلعه ی بادی یکم گم شدیم. مامان خوکه:بابا بزرگ خوکه،ممنونم. پپا:مامان بزرگ و بابا بزرگ دارن به ما دست تکون میدن! بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و در موقعیت های مختلف از آن استفاده نمود. قلعه بادی سرسره دار با ابعادی به طول 203 , عرض 147 , ارتفاع 150 سانتیمتر یکی از بهترین و جذاب ترین قلعه های بادی تولید شده در شرکت اینتکس میباشد و از کیفیت بالایی برخوردار است . طرح ها و چاپ های روی پارچه های قصر بادی بر پایه محبوبترین انیمیشن ها و کارتون میان کودکان انتخاب میشود. این پارک بادی علاوه بر رستورانها متنوع، یک هتل مجهز و درجه یک هم برای اقامت میهمانان خود با بهترین امکانات تدارک دیده است و گردشگران برای مدت زمان اقامت خود در شهر دبی میتوانند از اتاقهای این هتل استفاده کنند. This content was g᠎ener ated ᠎with t᠎he help ᠎of GSA C ontent  Generato᠎r DE MO.

آخرین مطالب