پیدا کردن خدمات بهداشت روان در طول همه گیر می تواند یک چالش

لوول — در زمان عدم اطمینان ناشی از ویروسی همه گیر و روانی و مراقبت های بهداشتی ممکن است مورد نیاز بیشتر از همی

توسط ATSHNEWS در 19 خرداد 1399

لوول — در زمان عدم اطمینان ناشی از ویروسی همه گیر و روانی و مراقبت های بهداشتی ممکن است مورد نیاز بیشتر از همیشه اما دسترسی به آن می تواند یک مشکل.

وارد جامع خدمات بهداشتی و درمانی با دفاتر در Lowell, Chelmsford و Needham که پا به نقض با یک سرویس است که به نظر می رسد به احتمال زیاد به باقی می ماند طولانی پس از همه گیر از بین رفته است. این بیماری همه گیر به نظر می رسد تغییر کرده است, سلامت روان, شیوه های خوب.

انگیزه در راه ایستاده بود برای جری در ادامه با درمان در CHS. اما به جای رها کردن درمان جری یکی از بسیاری از CHS مشتریان در حال حاضر با استفاده از تمرین جدید telepsych برنامه. جری کاهش یافته است به فاش کردن نام و نام خانوادگی خود و خورشید به توافق رسیدند.

"این آسان برای رسیدن به یک فانک. و من همیشه می خواهید برای دریافت لباس" جری گفت و تماشای اخبار تنها ترکیبات مشکل است. "ما نمی دانیم که چه خبر است در هر کس متفاوت است تعداد موارد و مرگ و میر."

البته CHS در ادامه به ارائه چهره-به-چهره-بیمار خدمات بهداشت روانی در هر یک از دفاتر خود را. COVID-19 اما ساخته شده است بسیاری از بیماران مانند جری قادر به دسترسی و یا ناراحت کننده در اتاق جلسات.

برای لیزا دیگر CHS بیمار telepsych برنامه داده است و حتی بیشتر دسترسی به درمانگر. "من در خانه گیر کرده و من نمی توانم ببینم نوه من," او می گوید. او درمانگر در حال حاضر مجموعه خود را به صورت دو بار در جلسات هفتگی.

"در روز یکشنبه من به خودم گفتم من نمی توانم صبر کنید برای شنبه. و پس از آن است که من نمی توانم صبر کنید برای روز پنج شنبه گفت:" لیزا که او نیز موافقت کرد به صحبت با خورشید اگر روزنامه نمی استفاده از نام خانوادگی او.

روش اصلی telepsych ارتباطات ویدئو کنفرانس با شبکه امن و نرم افزار اتصال. ویدئو کنفرانس با این حال همیشه ممکن نیست چرا که همه تجهیزات مورد نیاز — یک کامپیوتر و یا گوشی های هوشمند. بنابراین نهفته است نیز یک گزینه است.

این telepsych برنامه شروع شد و در اوایل بحران همه گیر به عنوان پزشکان و درمانگران و مدیران در CHS دست و پنجه نرم با اینکه به شاتر عمل برای مدت.

"یکی از دفاتر ما به طور کامل بسته شد تا حدی باز کنید که در آن نقطه," گفت: دکتر سید Moosvi, CHS مدیر پزشکی. "ما بهت زده شد. ما پرسید که آیا ما ضروری خدمات. خوب ما یک مرکز بحران و یا اتاق اورژانس اما ما ایجاد وابستگی در میان صدها نفر از بیمارانی که به ما می آیند.

"ما خود را از منابع قابل اعتماد. ما یک جامعه منابع. به طوری که هنگامی که ما تصمیم 'بله درب باز بماند که به معنای پزشکی از راه دور."

آن را نیز به معنای بدون اخراج و یا furloughs در CHS.

مفهوم پزشکی از راه دور است که جدید نیست Moosvi گفت. آن استفاده شده است برای سال ها در مناطق روستایی برای جبران کاهش تعداد پزشکان.

او تاکید که پزشکی از راه دور است که "هیچ جایگزینی برای تعامل انسان. این یک ابزار اضافی متولد ضرورت می باشد. ده سال پیش هیچ کس آن را می خواست اما در حال حاضر در حالی که آن را ممکن است معادل (به تعامل انسان) آن دارای مزیت است."

برای مثال او توضیح می دهد که آن را حذف کرده است نیازهای حمل و نقل برای بسیاری از بیماران است.

"پس از آن ممکن است به اندازه کافی برای نیازهای ما در حال حاضر و حتی رفتن به جلو" Moosvi می گوید.

Kumkum Dilwali, CHS ارشد اجرایی موافق است که پزشکی از راه دور به دست آورده پذیرش به دلیل COVID-19 ویروس.

"یک سال پیش دو سال پیش من مطمئن هستم که هر کسی باید گفت telehealth راه رفتن است. آن شده اند که دوری اکثر مردم است. سپس همه این اتفاق افتاده و همه چیز تغییر" Dilwali گفت.

تطبیق با فن آوری نشده است اما آن را تا به حال به اجرا در یک فایل فشرده با قاب زمان.

"ما تا به حال به آن را انجام دهد در طول یک آخر هفته" Dilwali گفت.

"وجود دارد یک منحنی یادگیری اما ما کاملا موفق," او گفت:. هر دو او و Moosvi اعتباری مدیر عملیات مایکل Audie برای دستاورد فنی و دیگر اعضای تیم برای آوردن هر کس در هیئت مدیره به خصوص مارس Farley و میشل سانتیاگو.

سانتیاگو است که در عمل مدیریت می بیند telepsych به عنوان یک فرصت برای تمرین به رشد کرد و گفت "ما نمی نیاز به تمرکز بر روی فضای فیزیکی دیگر قبل از ما محدود است. من افتخار ما ارائه می کنند و این برای جامعه ما است."

مدیر بالینی جوآن Groetzinger نیز می بیند فرصت با گسترش خدمات پزشکی از راه دور. "این به این معنی داشتن پزشکان که بیشتر در دسترس تر و قابل انعطاف است. وجود دارد برخی از فرود در خدمت کودکان بسیار جوان اما پدر و مادر خود را واقعا مورد نیاز ما است."

در سال گذشته این برنامه دیده می شود حضور خود را در سیستم مدرسه رشد می کنند. تعداد پزشکان افزایش یافته و از دو به شش و تعداد مدارس رشد کرده است از سه تا 10.

با رویکرد تابستان Groetzinger در سال های گذشته می شده اند و نگران از دست دادن تماس با کودکان بزرگتر است. آن را دشوار است به رقابت با اردوگاه و فعالیت در فضای باز.

"اما بچه های ما را دیده اند ارزش هنوز هم از دیدن ما. آنها اصلا به ما بدهد تا" او گفت:. "ما لازم نیست که به نگرانی در مورد بیش از شروع در ماه سپتامبر است."

این CHS تیم همچنان در حال کشف امکانات از آنچه گسترش خدمات ممکن است مانند نگاه در آینده است. جلسات گروه هستند یک احتمال است.

تغییر بعید است که محدود به telepsych بیماران. برای بیمارانی که هنوز به یکی از دفاتر مشاوره "آنها می توانند پیاده روی خود را با مشاوران ما و یا ممکن است با قرار دادن میزهای پیک نیک در مناسب اجتماعی فاصله برای مشاوران و مشتریان خود را" سانتیاگو گفت.

و Dilwali گفت: "ما می خواهید به ماندن بگیرید پیش از منحنی به طوری که همه چیز رو به تغییر ما می تواند وفق دهند."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن