Finau آگهی یادبود در 65 به عنوان جنگل است آرام بازگشت به گلف

توسط داگ فرگوسندوبلین اوهایو (AP) — تایگر وودز بود در تور PGA برای اولین بار در پنج ماه پنج شنبه و دیدم Muirfi

توسط ATSHNEWS در 27 تیر 1399

توسط داگ فرگوسن

دوبلین اوهایو (AP) — تایگر وودز بود در تور PGA برای اولین بار در پنج ماه پنج شنبه و دیدم Muirfield ایجاد کرد مانند قبل از هرگز.

آن را عملا خالی است.

جنگل باز با 10 پا مرغک بود و سکوت وجود دارد. او به پایان رسید و با 15-پا مرغک برای 1-تحت 71 ترک او پنج عکس پشت تونی Finau در یادبود و او راه می رفت به سمت سبز و ایستاده بود با Rory McIlroy, چت به طور خلاصه قبل از آنها درآورده آرنج خود را نسبت به یک دیگر بدون دست زدن.

مختلف جهان, جنگل نگه می دارد گفت:.

آن را معقول بازگشت.

"خاموش کردم تقریبا ایده آل شروع کردم و احساس می کنم برای دور اولیه" جنگل گفت. "من فقط نمی توان هر چیزی را امروز. من تا به حال به نظر می رسد در birdies اما من واقعا نمی زیادی را."

او در سمت چپ که به Finau که به نظر می رسید به همه چیز. Finau به پایان رسید و با هفت birdies بیش از گذشته خود 10 سوراخ در یک Muirfield ایجاد کرد البته که سریع تر و سخت تر از هفته گذشته در روز کاری خیریه باز است. که به او یک شات سرب بیش از رایان پالمر.

سبزها هستند که پس از جایگزین یادبود بنابراین هیچ نگرانی در مورد آنها در حال مرگ است. آنها 2 پا سریع تر در Stimpmeter باد قوی بود و اغلب تغییر جهت و بدون اطلاع قبلی. که نشان داد در به ثمر رساند. تنها هفت بازیکن را شکست 70 در مقایسه با 35 دور در 60s برای دور اول در هفته گذشته.

این اولین بار است که itme در 63 سال PGA Tour بازی های برگزار شده هفته متوالی در همان دوره.

Muirfield ایجاد کرد تنها شبیه همان دوره است.

"این شب و روز" پالمر گفت. "سبزها آنها 2, 3, پا سریع تر برای اطمینان حاصل کنید. بنابراین من می دانستم آن دوره شما تا به حال به تنها بیرون رفتن و نور است."

آن را یک دوره به فتح و غلبه ،

Bryson DeChambeau آمار یک درایو 423 متری با باد در پشت خود او را ترک 46 متری به پین شماره 1 یک سوراخ که در آن او به یاد می آورد ضربه 5-آهن در گذشته است. که نادر بود مرغک. با میخ در دست خود او هنوز موفق تنها 73.

Collin Morikawa برنده در Muirfield ایجاد کرد در هفته گذشته در 19-تحت 269 ضرب و شتم جاستین توماس در یک حذفی. Morikawa باز با 76. توماس که نمی توان یک دیو تا 55 سوراخ هفته گذشته تا به حال دو bogeys پس از دو سوراخ. او به ضرب گلوله 74.

داستین جانسون شات 80 خود را با بالاترین نمره در تور PGA در بیش از چهار سال است. ریکی فاولر شات 81.

در حال حاضر بازیکنان استفاده می شود برای دیدن فضاهای باز با حداقل حواس پرتی. که نبود در مورد جنگل که آخرین بازی Feb. 16 هنگامی که او به پایان رسید گذشته در پیدایش دعوتی در طول سرد هفته در Riviera که باعث بازگشت خود را به احساس سفت است.

عدم حضور تماشاگران چیزی جدید بود و آن را حتی بیشتر با تلفظ جنگل بازی در کنار McIlroy (70) و بروکس Koepka (72). آنها هنوز هم تا به حال بزرگترین گروه 36 نفر در اطراف آنها در 16 سبز. که بیشتر شد رادیو و تلویزیون خدمه عکاسان و چند داوطلب.

هیچ کس به تشویق هنگامی که جنگل باز با مرغک و به سرعت به 2 زیر با یک گوه است که چرخید و پشت به یک پا در سومین سوراخ. و هیچ کس به ناله زمانی که او تلف تمیز کارت در پشت نه با یک پناهگاه شات که میره بیش از سبز به خشن.

"من قطعا نمی هر گونه موضوع را با انرژی و داشتن طرفداران' واکنش های خارج وجود دارد" جنگل گفت. "من هنوز هم همان احساس اشتیاق, edginess, nerviness شروع کردن و خوب بود. این یک احساس خوب. من احساس نمی این در در حالی که."

آمریکا قهرمان باز گری جنگل و برندان استیل هر شات 68 با جان رحم در میان کسانی که در 69. McIlroy تا به حال دو پر زرق و برق کوتاه-بازی عکس پشت نه که منجر به پر و مرغک و او در یک گروه و در 70 که شامل Jordan Spieth و دفاع از قهرمان پاتریک Cantlay.

Cantlay آمار زمین-و-اجرا در سراسر پنجم سبز که در هفته گذشته را حل و فصل بعدی به سوراخ. در روز پنج شنبه را نگه داشته نورد تا زمانی که آن را فقط سبز.

Finau بازی نمی کند هفته گذشته پس از او نمی دانم تفاوت.

"من نمی دانم در مورد یک مزیت است اما من قطعا احساس من به این بازی گلف در این راه قبل از" Finau گفت. "من نمی دانم چه تعداد ممکن است تا آنجا که بچه ها که در بازی هفته گذشته نسبت به این هفته. من به این بازی گلف در این نوع از شرایط و آن را قطعا به من کمک کرد."

DeChambeau آورده پاپ با پنج توپ را روی گوه عکس در 350 متری و یا دیگر دو نفر از آنها بیش از 400 متری. برخی از توپ را روی گوه عکس های زخم در مکان های که در آن بازیکنان به طور معمول ضربه زدن به درختان و یا خشن و نمی تواند رسیدن به سبز است. اما او موفق به سرمایه گذاری با کوتاه باشگاه در دست خود را.

او به یک گوه به یک پناهگاه در تاریخ 14 و تراشه رفت و بیش سبز که نمی خواهد رخ داده در هفته گذشته. او تا به حال به یک 6-بالا و پایین صفحه برای نجات دیو. او همچنین یک قربانی به چرخش باد در زمان بدتر — 7-آهن از 230 متری بر روی آب به par-5 پنجم. باد درگذشت و او هرگز شانس بود که منجر به دیو.

"زمانی که من ایستاده بود بیش از آن بود 20 مایل در ساعت downwind. و زمانی که من آمار آن مرده متوقف شده است. نمی توانید چیزی در مورد آن انجام" DeChambeau گفت. "که گلف ، شما در حال رفتن به ساقه کمترین تعداد هر روز. من احساس می کنم بازی واقعا بد است. من wedging بزرگ نیست. اگر من می توانم مرتب که برخی از putts نگه داشتن آن رانندگی راه من انجام من باید یک فرصت است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن