آزمون های نهایی از برخی از COVID-19 واکسن برای شروع ماه آینده

LAURAN NEERGAARDاولین تجربی COVID-19 واکسن در ایالات متحده آمریکا است که در مسیر به شروع یک مطالعه در ماه آیند

توسط ATSHNEWS در 22 خرداد 1399

LAURAN NEERGAARD

اولین تجربی COVID-19 واکسن در ایالات متحده آمریکا است که در مسیر به شروع یک مطالعه در ماه آینده به اثبات اگر آن را واقعا می تواند به دفع کردن خاموش coronavirus در حالی که سخت-آمار برزیل تست شات های مختلف از چین است.

که در آن به انجام مهم اواخر مرحله تست و چگونه بسیاری از داوطلبان مورد نیاز به رول تا آستین خود را بزرگ هستند نگرانی برای مقامات بهداشت به عنوان ویروس شروع به گسترش تدریجی, در بخش هایی از جهان است.

مدرن, Inc. گفت: این واکسن این است که در حال توسعه با موسسه ملی بهداشت تست خواهد شد در 30000 نفر در آمریکا و برخی را دریافت شات واقعی و برخی از ساختگی شات به عنوان دانشمندان با دقت مقایسه کنید که به این بادها با اکثر عفونت.

با کمتری COVID-19 نفر در چین Sinovac تراریخته تبدیل شده به برزیل, کانون آمریکای لاتین شیوع برای حداقل بخشی از آن تست نهایی. دولت از سائو پائولو پنج شنبه اعلام کرد که Sinovac کشتی خواهد شد به اندازه کافی از آن واکسن آزمایشی برای تست در 9,000 برزیل ماه آینده آغاز کنیم.

اگر آن کار می کند "با این واکسن ما قادر خواهد بود به نقصان میلیون ها برزیلی گفت:" سن Paulos رژیم صهیونیستی است. Joao Doria.

در سراسر جهان حدود ده COVID-19 بالقوه واکسن در مراحل اولیه تست. NIH انتظار دارد که به کمک چندین اضافی عکس های حرکت به کسانی نهایی مقیاس مطالعات در این تابستان از جمله ساخته شده توسط دانشگاه آکسفورد است که همچنین در حال آزمایش در چند هزار داوطلب در برزیل.

هیچ تضمینی وجود ندارد هر یک از تجربی عکس را از تابه خارج.

اما اگر همه به خوبی می رود "وجود خواهد داشت بالقوه برای دریافت پاسخ" که در آن واکسن کار تا پایان سال دکتر جان Mascola که هدایت NIH را واکسن مرکز تحقیقات گفت: یک جلسه از آکادمی ملی پزشکی در روز چهارشنبه.

واکسن قطار بدن برای تشخیص ویروس و مبارزه با عقب و متخصصان می گویند آن را حیاتی برای تست عکس های ساخته شده به روش های مختلف — برای افزایش شانس که حداقل یک نوع کار خواهد کرد.

Sinovac را واکسن ساخته شده است در حال رشد coronavirus در آزمایشگاه و سپس کشتن آن. اصطلاح "تمام شده" واکسن در حال محاکمه و درست مورد استفاده برای چندین دهه به عکس در برابر فلج اطفال آنفولانزا و دیگر بیماری ها — دادن بدن دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن در جوانه خود را — اما رشد این ویروس دشوار است و نیاز به آزمایشگاه احتیاطی.

واکسن ساخته شده توسط NIH و مدرن حاوی ویروس واقعی. کسانی که عکس حاوی کدهای ژنتیکی به درستی به نام "سنبله" پروتئین است که پالتو سطح coronavirus. سلولهای بدن استفاده کنید که کد به برخی از بی ضرر سنبله پروتئین است که سیستم ایمنی بدن واکنش نشان می دهد و آماده است اگر آن را بعد از برخورد به چیزی واقعی است. به اصطلاح mRNA واکسن آسان تر است را, اما آن را جدید و تکنولوژی محقق نشده.

نه شرکت هنوز نتایج منتشر شده از, چگونه عکس های خود را شانس در کوچکتر زودتر مرحله مطالعات و طراحی شده برای بررسی عوارض جانبی جدی و چگونه به خوبی مردم را به سیستم ایمنی بدن در پاسخ به دوزهای مختلف.

حتی قبل از اثبات است که هر بالقوه واکسن به کار خواهد کرد و شرکت ها و دولت ها شروع به ذخیره میلیون ها دوز به طوری که آنها می تواند آماده برای شروع واکسیناسیون در اسرع وقت پاسخ می رسند.

در ایالات متحده برنامه ای به نام "عملیات با سرعت پیچ و تاب" با هدف به 300 میلیون دوز در دست ژانویه. تحت برزیل توافق با Sinovac این Instituto Butantan خواهد آموخت که برای تولید چینی شات.

___

AP روزنامه نگار مارسلو سیلوا ده سوسا کمک به این گزارش.

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب