اف بی آی می گوید آن را در بر داشت ارتباط بین Pensacola, دزد مسلح القاعده

توسط اریک تاکرفرد مسلح در یک حمله مرگبار در یک پایگاه نظامی در پنساکولا فلوریدا در ماه دسامبر گذشته بود و دقیق

توسط ATSHNEWS در 29 اردیبهشت 1399

توسط اریک تاکر

فرد مسلح در یک حمله مرگبار در یک پایگاه نظامی در پنساکولا فلوریدا در ماه دسامبر گذشته بود و دقیق در برنامه ریزی شده بود و رادیکال در خارج از کشور برای حداقل پنج سال مقامات ایالات متحده روز دوشنبه گفت:.

FBI آموخته از تماس بین فرد مسلح محمد سعید Alshamrani پس از شکستن رمزگذاری بر روی تلفن های همراه که قبلا قفل شده است.

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان زیر.

اف بی آی به یک ارتباط بین فرد مسلح در یک حمله مرگبار در یک پایگاه نظامی در ماه دسامبر گذشته و القاعده عمل یک مقام آمریکایی روز دوشنبه گفت:.

دادستان کل ویلیام Barr و FBI مدیر کریس Wray شد تا برای برگزاری یک کنفرانس خبری اعلام تحولات در تیراندازی در اواخر سال گذشته در پنساکولا هوایی نیروی دریایی ایستگاه که در آن عربستان سعودی نیروی هوایی افسر کشته شدن سه آمریکایی ملوانان و زخمی شدن هشت نفر دیگر.

FBI کاهش یافته است به نظر پیش از کنفرانس خبری.

تماس بین تیرانداز محمد Alshamrani و القاعده عمل کشف شد در این تیرانداز تلفن, با توجه به رسمی که مجاز به بحث در مورد با نام و صحبت در خواست نامش فاش نشود.

Alshamrani که کشته شد توسط یک کلانتر معاون طول داد و بیداد در یک کلاس درس ساختمان بود تحت آموزش پرواز در پنساکولا که در آن اعضای ارتش های خارجی به طور معمول دریافت آموزش.

وزارت دادگستری قبلا در خواست اپل برای کمک به استخراج داده ها از دو اپل که متعلق به این فرد مسلح از جمله یکی که مقامات می گویند Alshamrani آسیب دیده با یک گلوله پس از مواجه شدن با اجرای قانون است. آن را بلافاصله روشن نیست چگونه اف بی آی و وزارت دادگستری شد و در نهایت قادر به دسترسی به تلفن.

اجرای قانون مقامات در سمت چپ هیچ شکی نیست که Alshamrani با انگیزه بود با ایدئولوژی جهادی گفت: در بازدید از شهر نیویورک یادبود به حملات سپتامبر. 11, 2001 بیش از آخر هفته تعطیلات روز شکرگزاری و ارسال شده ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی پیام در رسانه های اجتماعی فقط دو ساعت قبل از عکسبرداری است.

به طور جداگانه القاعده شاخه یمن با انتشار ویدیویی مدعی حمله. این شاخه القاعده در شبه جزیره عربستان و یا قدرت نمایی شده است در نظر گرفته شده جهانی شبکه را خطرناک ترین شاخه و تلاش برای انجام حملات در سرزمین اصلی ایالات متحده.

در ماه ژانویه مقامات ایالات متحده اعلام کرد که آنها ارسال شد صفحه اصلی 21 عربستان نظامی دانش آموزان پس از یک بررسی نشان داد که آنها تا به حال جهادی یا ضد آمریکایی احساسات در صفحات رسانه های اجتماعی و یا "تماس با پورنوگرافی کودکان."

Barr در آن زمان گفت که عربستان سعودی موافقت کرده بود به بررسی رفتار تمام 21 برای دیدن اگر آنها باید نظم و انضباط نظامی و برای ارسال به هر کسی در ایالات متحده آمریکا بعد از تعیین باید اتهامات عنوان شده علیه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن