کشنده مواد مخدر مصرف بیش از حد و رسیدن به اوج جدید در ایالات متحده آمریکا ماساچوست می بیند اندکی کاهش

به عنوان دارو مصرف بیش از حد مرگ و میر در سراسر ایالات متحده به یک اوج جدید در سال گذشته ماساچوست دیدم یک شیب

توسط ATSHNEWS در 30 تیر 1399

به عنوان دارو مصرف بیش از حد مرگ و میر در سراسر ایالات متحده به یک اوج جدید در سال گذشته ماساچوست دیدم یک شیب خفیف در کشنده مواد مخدر ODs به عنوان خلیج ایالت "هدفمند بودجه برای چیزهایی است که یک تفاوت" درمان اعتیاد و بهبودی متخصص می گوید هرالد.

بیش از 71,000 نفر در آمریکا درگذشت از استعمال بیش از حد مواد مخدر در سال گذشته با توجه به داده های جدید از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. 2019 مجموع یک مشکل رکورد جدید برای کشور است.

در ماساچوست مقامات بهداشتی گزارش شده کاهش کشنده مواد مخدر استعمال بیش از حد — یک قطره از 2,244 دفاع کند گرفته شد در سال 2018 به 2,214 در سال 2019.

"ما باید آن را بسیار جدی اینجا شده اند و هدف قرار دادن بودجه برای چیزهایی است که یک تفاوت مانند خدمات درمان و بهبود تخت" گفت: لایحه Garr, مدیر عامل شرکت لوول خانه محلی برنامه فراهم می کند که اعتیاد خدمات از جمله بستری و درمان سرپایی و زندگی گزینه های.

"آن را باید به عنوان یک بهداشت عمومی نگرانی برای کشورهای مانند آن است که در ماساچوست اما از آن نبوده است در رادار در جای دیگر" او گفت:. "شما هم اکنون می توانید ببینید که چگونه کشورهای دیگر تقریبا به عنوان سازمان یافته و متمرکز در این بیماری همه گیر. آن را ابتدا به آمار کشورهای دیگر سخت است."

ماساچوست ساخته شده است گام با استفاده از "هر ابزار در دست به مبارزه با مواد مخدر اپیدمی" ماساچوست وزارت بهداشت گفت: در بیانیه ای.

خلیج دولت هدفمند خدمات به بالاترین نیاز جمعیت و جوامع همراه با گسترش دسترسی به Narcan گسترش درمان و یکپارچه سلامت رفتاری.

"در اوایل مخدر بیماری همه گیر در ماساچوست شهرهای کوچک واقعا متمرکز بر مشکل استفاده از مواد مخدر و ما چگونه به آن پاسخ دهند. که اتفاق افتاده است در همه جا در کشور گفت:" Daliah هلر مدیر دارو و استفاده از طرح های حیاتی در استراتژی های جهانی سازمان بهداشت.

"شما نیاز به ارائه پشتیبانی برای مردم به جای آنها را وادار به مخفی," او اضافه شده است.

هلر مانند بسیاری از گفت او نگران بالقوه برای این بیماری همه گیر کوروناویروس به درایو افزایش استفاده از مواد مخدر.

"فیزیکی فاصله و پناهگاه در محل سفارشات در حال اضطراب تحریک تجارب و مردم به نوبه خود به مواد برای آسایش," او گفت:.

اضافه شده Garr, "تنهایی و انزوا است قاتل واقعی برای اعتیاد است."

در طول همه گیر وزارت بهداشت ارائه شده بیش از 13000 Narcan کیت و بیش از 1000 کیت دیگر — که شامل Narcan و منابع محلی — برای کمک به کاهش خطر مواد مخدر مصرف بیش از حد مرگ و میر در میان جمعیت های در معرض خطر از جمله افراد به تازگی منتشر شده از حبس.

پزشکی از راه دور نیز اجرا شده در مراکز مجاز به ارائه مشاوره, گروه پشتیبانی خدمات و ارجاع به درمان است.

"COVID-19 خواستار یک معامله بزرگ از ما تمرکز و توجه, اما ما می دانیم که مواد مخدر اپیدمی نرفته است" عمومی کمیسیون بهداشت و درمان مونیکا Bharel در بیانیه ای گفت. "خلاق و اقدامات تهاجمی توسط DPH را تضمین و بدون وقفه در درمان و سیستم های پشتیبانی در میان یک بیماری همه گیر از جمله دسترسی به دارو برای ما اولویت جمعیت و کسانی که در معرض بالاترین خطر است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب