خانواده Sask. با ترمینال سرطان مغز سپاسگزار برای جمع آوری کمک

محتوای مقاله در ادامهدر مارس سال 2016 یعقوب اعلام شد سرطان و برای دو سال Lesperance گفت: آنها از سر یک نیمه زن

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

در مارس سال 2016 یعقوب اعلام شد سرطان و برای دو سال Lesperance گفت: آنها از سر یک نیمه زندگی عادی قطع تنها توسط یعقوب مکرر اسکن MRI را به مطمئن شوید که سرطان نشده.

اما در ماه فوریه 2018 عادی زندگی بار دیگر به یک توفنده متوقف شد. MRI نشان داد دو تومور که در آن برای اولین بار تومور بوده و بر مغز او و یکی در امتداد ستون فقرات خود را.

یک ماه بعد یکی دیگر از MRI نشان داد چهار تومور در مغز او. یعقوب بار دیگر رفت و از طریق درمان است که در حالی که آنها نمی حذف تومور, آیا به نظر می رسد به طور چشمگیری کاهش رشد خود را.

Michelle Lesperance, left, and her son Jacob Lesperance. Jacob was diagnosed with medulloblastoma, a type of cancerous brain tumour, in 2015. (Photo courtesy of Michelle Lesperance)
میشل Lesperance چپ و پسر او یعقوب Lesperance. یعقوب تشخیص داده شد با medulloblastoma نوع سرطانی تومور مغزی در سال 2015. میشل Lesperance/ارسال شده

ماه گذشته یعقوب شروع به استفراغ اغلب چیزی Lesperance می دانستم که می تواند به معنای فشار مایع در مغز او بدتر شد. در ژوئن 15, یکی دیگر از MRI نشان داد جدید تومور در حفره چشم و قدیمی خود تومور شد و هنوز هم در حال رشد است.

"این یک شوک بزرگ برای دریافت این نتایج به خصوص پس از دو سال از هیچ امکانات جدید گفت:" Lesperance.

در حال حاضر او به طور مداوم بدونم که اگر پسر او را زنده از طریق 24 ساعت آینده.

"معلوم نیست با من چگونه او را," او گفت:. "من هر روز فکر می کنم او می گذشت. من هر روز باید خودم را آماده برای که. من هر روز راه رفتن به اتاق خود و فقط چک اگر او تنفس."

پس از شنیدن در مورد یعقوب کاهش اخیر در سلامت یکی از دوستان Lesperance در بریتیش کلمبیا آغاز شده GoFundMe برای کمک به پوشش Lesperance صورتحساب به عنوان او طول می کشد مراقبت از یعقوب و همچنین برای آماده سازی خود را برای نهایی تشییع جنازه. تا کنون GoFundMe مطرح شده بیش از $6,400.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن