انتظار COVID-19 بحران به از بند باز کردن عجله از نوآوری

یک شخم می شکند تا خاک آن را بیش از. اگر دانه را که جوانه همراه با هر دانه ای که اتفاق می افتد وجود دارد, علف ه

توسط ATSHNEWS در 12 خرداد 1399

یک شخم می شکند تا خاک آن را بیش از. اگر دانه را که جوانه همراه با هر دانه ای که اتفاق می افتد وجود دارد, علف های هرز و دیگر گیاهان وحشی.

طبیعی جدید خواهد بود یک زمینه که در آن کشت و زرع انواع نوآوری را بهار جلو. از آن خواهد شد یک زمان از نوآوری و خلاقیت و رشد محصولات جدید و ایده ها و همچنین به عنوان یک چند علف های هرز (بد یا ورزیدن استثماری ایده).

بسیاری از کسانی که تا به حال چه آنها اعتقاد به شغل پایدار تبدیل خواهد شد خود اشتغالی dragooned توسط شرایط به فرفره اقتصاد است. و آنها خواهد بود که شوک سربازان در حمله اختراعات جدید. حداقل این است که اعتقاد من است و آن را پشتیبانی می کند شواهدی که وجود دارد این است که آشفتگی وجود دارد و نوآوری است.

نوآوری شده است و بر روی بسیاری از لب پس خوب همه چیز شروع به بیرون آمدن از دره سیلیکون دهه پیش. جاده به ثروت و ملی غلبه آن ظاهر شد و از طریق نوآوری. با عجله بود. اما از آن است که یکی از کسانی که همه چیز مانند شادی که می شود سخت تر برای پیدا کردن بیشتر شما به دنبال آن است.

دانشگاه ها مشغول هستند و دوره های طراحی در نوآوری است. که قابل پیش بینی فرصت طلب اما احتمالا بیهوده است. تصور کنید یک استاد تدریس این پایه نوآوری های دوره: کار خود را ترک زنده ماندن رد و کار شب و روز در قوز. اکثر مردم آموزش تدریس میکنند زیرا آنها خطر و نوآوری است که در مورد ریسک حکم بزرگ.

پژوهش و مدیریت و روش ها که در آن محیط رسمی — دانشگاه — جای خود را دارد. هیچ یک از نوآوران احساس نیاز به مطالعه نوآوری از هنری فورد و توماس ادیسون و استیو جابز و پادشاه حاکم نوآوری Elon Musk.

آن است که از تمایل و ضرورت است که نوآوری می آید; قبل از سرمایه داری رسیده است برای یک ماشین حساب در جایی به نحوی که شده است کار بر روی یک ایده است.

چالش بزرگ نوآوری در زمان سختی نیست اما خلاقیت پول است. بسیاری از ایده های بزرگ در حال مرده به خاطر پول است که سخت تر برای بالا بردن در برابر چنین است. سرمایه داران هستند نه به عنوان شجاع به عنوان نوآوران. هنوز هم مجموعهای از چیزهای خوب را از دهه 1930 از موسیقی تئاتر به پلاروید. این روزها وجود دارد این است که بیشتر تحرک فکری و بنابراین وجود خواهد داشت بیشتر نوآوری است.

در سال های اخیر نوآوری آمده است به معنی چیزی برای انجام با محاسبات است اما منحصر به فرد در راه است.

گاهی اوقات نوآوری است که به سادگی با دیدن یک ایده بهتر است. در سال 1969 نیل آرمسترانگ قدم بر روی ماه. که یک دستاورد بود که شامل بسیاری از چشم انداز درایو نوآوری و پول است. سال آینده چیزی بزرگ اتفاق افتاده است که درگیر هیچ یک از مصرف تلاش از برنامه های فضایی: چرخ اضافه شد به توشه.

در سال 1984 Lee Iacocca تولید وانت. این یک مثال کلاسیک از exaptation — یک اصطلاح مورد استفاده در زیست شناسی تکاملی برای توصیف یک صفت است که شرکت تصمیم گرفتند برای یک استفاده دیگر از یکی که انتخاب طبیعی ساخته شده است. که درست شد برای مینی ون: آن را به طور منظم ون اصلاح و repurposed.

نیز یکی از چند بزرگ, مدرن, بخت و اقبال نیست با رایانه های همراه آمد از ماست یونانی. هیچ اختراع وجود دارد. یونانیان را که هزاران سال پیش. آن را یک ایده خوب از یک مهاجر Hamdi Ulukaya بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی از Chobani.

ایده های خوب هستند ساده ترین و مستقیم ترین راه برای نوآوری است. را cupholders در اتومبیل. این فوق العاده است اما درست است که cupholders آغاز شد زمانی که فروشگاه های زنجیره ای 7-Eleven, آغاز فروش براکت های پلاستیکی که چسبیده به پنجره خود را به نگه داشتن قهوه. در هیچ زمان شرکت های خودرو بودند بازاریابی ماشین بر اساس تعدادی از ساخته شده است در cupholders. نه در اتومبیل های لوکس در بزرگ واگن تا به حال بسیار ساده از ویژگی های اضافه شده است. که بیش از حد بود و نوآوری است. البته یکی دیگر از اختراع پرتاب-دور آشامیدنی جام کمک کرده است.

درس است که شما می توانید نوآوری و ایجاد Uber یا Airbnb اگر شما را در درک کامپیوتر. اما شما همچنین می توانید نگاه در اطراف, که با چرخ در توشه cupholders و ماست یونانی و مبتکر واقعی را در پیدا کردن محصولات و خدمات انبوه.

پیام به اعتقاد من این مبتکر واقعی به نظر می رسد در اطراف در داخل جعبه قبل از جسارت خارج از آن.

ده ها میلیون نفر از آمریکایی ها خواهد بود ومعلول در اطراف به دنبال راه های جدید و بهتر برای انجام کارها. برخی از نوآوری را در راه تغییر خواهد کرد که همه چیز برای همیشه لطفا برای.

Llewellyn کینگ تهیه کننده اجرایی و میزبان از "کاخ سفید کرونیکل" در PBS. ایمیل خود است llewellynking1@gmail.com. او نوشت: این برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن