هر کس سزاوار به زندگی تحت بایدن استاندارد

چرا باید جو بایدن دریافت با توجه روند, اما دیگران را متهم به سوء رفتار جنسی?این سوال مطرح شده توسط مترقی واکنش

توسط ATSHNEWS در 20 اردیبهشت 1399

چرا باید جو بایدن دریافت با توجه روند, اما دیگران را متهم به سوء رفتار جنسی?

این سوال مطرح شده توسط مترقی واکنش به تارا Reade اتهام علیه بایدن در یک طرف و وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos' قوانین جدید برای دست زدن به موارد آزار و اذیت جنسی در محیط های دانشگاهی ،

شده اند وجود دارد صدای در سمت چپ که باور Reade اما به طور کلی توجه شده است یکی از شک و تردید در مورد اتهام همراه با نکات که مدارک باید به دقت در نظر گرفته شود.

بسیاری از popularizers از عبارت "بر این باورند زنان" را صعود کرد و به سادگی گفت که زنان اتهامات باید شنیده شود و سپس ارزیابی در پرتو این حقایق است.

به عبارت دیگر هر چه منصف فرد را حفظ کرده است و در طول #MeToo دوران از جمله در طول برت Kavanaugh نبرد.

و در عین حال هنوز هم وجود دارد مترقی خشم بیش از عنوان جدید IX قوانین توسعه یافته توسط DeVos که به دنبال آوردن تعادل و انصاف را به در نظر گرفتن اتهامات علیه افرادی که نیست presumptive دموکراتیک نامزد برای رئیس جمهور ایالات متحده است.

بازیگر/فعال Alyssa Milano, یک مغبون آوازی حمایت از "اعتقاد" و در حال حاضر مدوله نظر او به جای او ادامه داد: حمایت از بایدن. او توضیح می دهد که ما نیاز به تغییر طرز فکر ما "به زنان مؤمن. اما این بدان معنا نیست که در هزینه دادن مردان خود را به علت فرایند و بررسی شرایط و آن را به نمایشگاه در هر دو جهت."

این یک موقعیت غیر قابل بحث و واضح است که این مفاهیم به عنوان IX بحث است. حتی اگر آن را مستلزم حمایت از هر خاص از DeVos' اصلاحات باید آن را به معنای باز بودن به آنها. با اینحال در اواخر سال گذشته میلان ناودان DeVos بیش از تغییرات پیشنهادی به شرایط شخصی.

نتیجه میلان را تناقض است که معروف و قدرتمند که به او اتفاق می افتد به دانستن و پشتیبانی باید توجه بیشتر از یک جوان سیاسی ناتوان ناشناخته دانشجو در جایی.

یک قطعه از Vox چه "باور زنان" به معنی در زمینه Reade بدخشان به نقل از حکیم کارسون مدیر یک سازمان حمایت به نام خود می دانم IX. با توجه به کارسون مفهوم پیچیده شده است "به این ایده است که شما هرگز با ارائه یک روند عادلانه برای مردمی را از طریق رفتن."

OK. اما سازمان اعلام کرده است جنگ در DeVos' تغییرات.

یک مقاله در مادر جونز گزارش داد که ضد تجاوز جنسی فعالان هنوز هم حمایت بایدن تعدادی از دلایل. یکی از آنها این است که "اشتیاق به جای تهمت کابینه از جمله وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos که تعمیرات اساسی دانشگاه, تجاوز جنسی به سیاست باعث شده است تا اعتراض از بازماندگان است."

به عبارت دیگر بایدن می شود به نفع شک در تارا Reade به صراحت به عنوان وسیله ای برای ادامه به انکار متهم در پردیس هر گونه نفع شک.

این DeVos تغییرات به معنای تزریق ابتدایی انصاف به دادرسی که رفت ریل در پاسخ به اوباما ارشاد در سال 2011. دانش آموزان با این کانگورو دادگاه تا به حال موفقیت قابل توجهی جذاب موارد خود را در دادگاه.

این DeVos قوانین معکوس تک محقق مدل که قدرت یک فرد به بررسی یک مورد و توصیه یک تصمیم.

در حال حاضر محقق و adjudicator باید متفاوت باشد. دانش آموزان باید دسترسی به شواهد و متهم باید بدانید آنچه که ادعا شده است و توسط چه کسی و زمانی که.

باید وجود داشته باشد یک زندگی می کنند شنوایی و یک فرصت برای عبور-معاینه توسط هر دو طرف.

عنوان نهم هماهنگ و محققان نمی تواند مغرضانه یک راه یا دیگری.

این اقدامات هستند تا در همراهی با پایه آمریکایی سنت است که آن را سخت به این باور است که هر کسی می تواند مخالفت با آنها.

نهایی طنز است که بایدن یک محرک در پشت اوباما-دوران Title IX قوانین. به عنوان رابی Soave دلیل magazine, یادداشت "اگر اتهام علیه بایدن بودند که تصمیم گرفته شده توسط این نوع از داوری سیستم است که کمک به ساخت ضریح از دانشگاه آن را بسیار به احتمال زیاد است که او را مجرم شناخت."

وجود دارد یک درس وجود دارد, اگر چه این تردید هر کسی — یقین از جمله بایدن خودش — است که مایل به یادگیری آن است.

(ریچ لوری در توییتر @RichLowry)
(c) 2020 توسط پادشاه ویژگی های سندیکا



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن