اروپا بازگشایی به طور گسترده ای در چین به 2 میلیارد دلار برای مبارزه با ویروس

توسط GEIR MOULSON و درک GATOPOULOSآتن یونان (AP) — اروپا بازگشایی بیشتر به طور گسترده ای در روز دوشنبه اجازه م

توسط ATSHNEWS در 29 اردیبهشت 1399

توسط GEIR MOULSON و درک GATOPOULOS

آتن یونان (AP) — اروپا بازگشایی بیشتر به طور گسترده ای در روز دوشنبه اجازه می دهد مردم را به آکروپلیس در آتن مغازه در ایتالیا, موزه ها در بلژیک, دوره های گلف در ایرلند و باغ آبجو در آلمان واقع شده است. چین اعلام کرد آن را به 2 میلیارد دلار برای مبارزه با کروناویروس.

به عنوان سازمان ملل حک شده جدید عادی در میان همه گیر رئیس جمهور چین گفت: سازمان بهداشت جهانی سالانه نشست که بودجه پرداخت می شود بیش از دو سال برای کمک به پاسخ به COVID-19 است که در حال حاضر به کشته شدن صدها هزار نفر و ویران اقتصاد ملی. او مشخص نیست که چینی بودجه خواهد رفت.

یازدهم آدرس به مجمع بهداشت جهانی آمد در میان تیز تنش بین پکن و رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که ایالات متحده به حالت تعلیق کمک های مالی به چه کسی و متهم آن را از عدم به متوقف کردن ویروس از زمانی که آن را برای اولین بار ظاهر در چین است. بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر بود که به نمایندگی از ایالات متحده در این نشست که برگزار می شود حاضر این سال است.

جدید عفونت و مرگ و میر را کاهش قابل ملاحظه ای در اروپا, که در آن برخی از کشورها شروع به کاهش مستندات یک ماه پیش. بسیاری از کشورهای در حال آماده سازی برای باز کردن مرزهای خود را ماه آینده در تلاش برای طرح پارامترهای بسیار غیر معمول تابستان فصل توریستی.

آلمان و وزیر امور خارجه بود که بحث در مورد گزینه های دوشنبه با همکاران از 10 تا حد زیادی جنوبی به کشورهای اروپایی هشدار داد که این سال را به تعطیلات خواهد شد شبیه هیچ دیگر است.

"حتی اگر یک تعطیلات تابستانی خواهد بود که ممکن است در جای دیگر در اروپا که من امیدوارم که به می گویند که این تعطیلات این سال نخواهد بود مانند آنهایی که ما می دانیم از گذشته" وزیر امور خارجه Heiko Maas گفت ZDF تلویزیون. "این بیماری همه گیر است که هنوز هم وجود دارد و ما باید حداقل باید اقدامات احتیاطی برای بدترین حالت که این ارقام بدتر است."

بیش از 4.7 میلیون نفر در سراسر جهان به آزمایش مثبت برای coronavirus و بیش از 315,000 مرگ گزارش شده با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. این اعداد و ارقام هستند که به درک درست ابعاد این بیماری همه گیر به دلیل محدود تست تفاوت در شمارش مرده و پنهان برخی از دولتها.

ایالات متحده گزارش کرده است تقریبا 90,000 مرگ و میر و اروپا دیده می شود بیش از 160,000 مرده است.

یونان بازگشایی آتن و دیگر سایت های باستانی همراه با مدارس و مراکز خرید و سرزمین اصلی سفر است. هموار برچسب مورد استفاده قرار گرفت به عنوان نشانگر برای حفظ بازدید کنندگان از هم جدا. گردشگران محلی شد برای این کشور هنوز 14 روز در قرنطینه برای ورود و سفر به جزایر یونانی باقی مانده است به طور گسترده محدود شده است.

مقامات مشتاق به بازگشایی یونان حیاتی گردشگری بخش های زیر یک هشدار است که به احتمال زیاد به رنج می برند بدترین رکود اقتصادی در 27 کشور اتحادیه اروپا در این سال است.

یونان و سواحل بازگشایی بیش از آخر هفته در طول یک heatwave با سخت اجتماعی فاصله اما اتوبوس از آتن به ساحل شلوغ شد.

در بلژیک بیشتر دانش آموزان به مدرسه بازگشت آرایشگری شروع به قطع دوباره قفل ها و موزه ها و باغ وحش افتتاح شد درهای خود را همه با سخت رزرو سیستم برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد. امید را بیشتر از آب و هوای آفتابی باز هوا بازار آغاز شده و فروش خود را در بهار میوه و سبزیجات است.

زمین های گلف و باغ بازگشایی در ایرلند اما وزیر بهداشت سیمون هریس گفت: او هنوز هم عصبی به این دلیل که ویروس نیست دور شده اند.

اگر ایرلند می توانید بعد از سه هفته حق "ما به عنوان یک کشور خواهد پیدا کردن یک راه برای زنده با خیال راحت در کنار ویروس" هریس گفت RTE رادیو.

کلیساها در ایتالیا و واتیکان از سر گرفته و عمومی توده ها. سپاه پاسداران در hazmat مناسب در زمان درجه حرارت وفادار ورود به کلیسای سنت پیتر که در آن فرانسیس جشن صبح زود توده در سمت نمازخانه به مناسبت صدمین سالگرد تولد سنت جان پل دوم.

در سراسر شهر Rev. خوزه ماریا Galvan جامعی در دستکش و ماسک صورت قبل از توزیع و همدلی به ده محله های کشیش نشین خود سانت'Eugenio محله.

"قبل از من شد یک کشیش من یک جراح بنابراین برای من دستکش عادی" او به شوخی.

پرتغالی نخست وزیر آنتونیو کوستا در زمان خود صبح قهوه در لیسبون کافه و صرف ناهار در یک رستوران با مجلس به عنوان مقامات تشویق مردم به حمایت از کسب و کارهای محلی. کاستاریکا به خبرنگاران گفت: "ما نمی توانیم بازگشت به ما زندگی تا زمانی که این ویروس در اطراف" اما اشاره کرد که اقتصاد باید به زندگی می آیند.

در فرانسه مقامات نگران بودند پس از حدود 70 عفونت تا ظهور در این کشور مدارس پس از آنها شروع به بازگشایی در هفته گذشته. فرانسه بازگشایی حدود 40,000 کودکستان ها و مدارس ابتدایی هفته گذشته با کلاس پوش در دانش آموزان 15.

که کشیده شده به بازی سرزنش بین ایالات متحده و چین بر گسترش ویروس. مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا می کند چین و سنن و شیوع این بیماری در اوایل اما چین در دفاع از خود را ضبط. اتحادیه اروپا و دیگر کشورها به نام برای یک ارزیابی مستقل از این که پاسخ به همه گیر "به بررسی تجربه به دست آورده و درس آموخته است."

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان حمایت که تلاش برای مبارزه با این بیماری همه گیر اما اضافه کرد که کشورها باید "کار برای بهبود روش" در سازمان و اطمینان از کمک های مالی خود را سازگار با محیط زیست است.

"هیچ کشور می تواند به حل این مشکل به تنهایی" او گفت:.

یازدهم گفت: واکسن توسعه و استقرار در چین ساخته خواهد شد به یک "جامعه جهانی خوب" و گفت: چین پشتیبانی بررسی واکنش جهانی به همه گیر اما تنها پس از آن را تحت کنترل در آورده است.

U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: این جلسه این بود: "دوگانگی کاذب" به فرض که دولت تا به حال به را انتخاب کنید بین صرفه جویی شهروندان خود و یا اقتصاد خود را.

"مگر ما کنترل گسترش ویروس اقتصاد هرگز بازیابی" او هشدار داد.

چین گزارش داد فقط هفت مورد جدید در روز دوشنبه اما نگهداری سخت تر اجتماعی فاصله قوانین در بخش هایی از شمال شرقی استان جیلین پس از یک خوشه از موارد منشا ناشناخته تبدیل شده است.

مسکو مقامات بهداشت گفت: 77 نفر از این ویروس در پایتخت روسیه در 24 ساعت گذشته بيشترين روزانه تعداد تا کنون. با بیش از 290,000 عفونت روسیه است دوم تنها به ایالات متحده در تعدادی از موارد بین المللی اما مقامات بهداشت سوال روسیه را پایین رسمی مرگ و میر 2,722.

در هند مردم trickled در خارج از منزل و نازک ترافیک بازگشت به جاده ها دوشنبه پس از دولت تمدید در سراسر کشور مستند به 31 مه کاسته اما بسیاری از محدودیت. مغازه های کوچک و کسب و کارهای دیگر بازگشایی شد در چند کشور از جمله پایتخت آن دهلی نو است. در همان زمان هند ثبت بزرگترین واحد-روز coronavirus موج با 5,242 موارد جدید همراه با 157 مرگ و میر.

در برزیل, رئیس جمهور Jair Bolsonaro استقبال صدها نفر از حامیان و پیوست برخی در انجام فشار یو پی اس — چه کسی جمع آوری شده را به عقب باز-the-اقتصاد درایو. Bolsonaro بازی های برگزار شده است پایین تاثیر این ویروس حتی به عنوان آن را از طریق آمریکای لاتین, پرجمعیت ترین کشور, خروج بیش از 16000 مرده است.

___

Geir Moulson گزارش از برلین. آسوشیتد پرس نویسندگان در سراسر جهان کمک کرده است.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب