اورژانس پناهگاه بی خانمان "در انتظار" پس از, کارکنان ساکنان تست مثبت برای ویروس

لوول — این هفته این شهرستان خبر داد افتتاح یک پناهگاه اضطراری در Stoklosa مدرسه که در آن افراد بی خانمان که بد

توسط ATSHNEWS در 30 فروردین 1399

لوول — این هفته این شهرستان خبر داد افتتاح یک پناهگاه اضطراری در Stoklosa مدرسه که در آن افراد بی خانمان که بدون علامت هستند و ممکن است در معرض COVID-19 می تواند منزوی.

و این هفته این شهرستان قرار دادن عملیات که پناهگاه در خود نگه دارد.

شهرستان مدیر آیلین _tenor جمعه اعلام کرد که ساکنان و کارکنان در لوول زندگی انتقالی مرکز یا LTLC آزمایش مثبت برای COVID-19.

"از آنجا که طرح ما وابسته LTLC کارکنان به مدیریت سرپناه اضطراری در Stoklosa آن عمل شده است در انتظار برای زمان حال" _tenor گفت: در یک ویدئو به روز رسانی ارسال شده به یوتیوب. "شهر در حال کار با لوول بیمارستان عمومی و دولت برای انجام تست از پناهگاه تمام کارکنان و جمعیت به منظور تعیین میزان انتقال و به منظور بررسی نحوه حرکت رو به جلو است."

در اوایل ماه آوریل _tenor با ارسال نامه ای به رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر درخواست کمک برای شناسایی یک فضا برای مواقع اضطراری انزوا پناه و بالا بردن زنگ بیش از پتانسیل گسترش این ویروس در میان این شهر جمعیت بی خانمان. او گفت: این آزمون مثبت بیشتر نشان می دهد نیاز به این فضا.

"شرایطی که در این شهر ساخته شده است آگاه منعکس است که قرار گرفتن در معرض در پناهگاه ممکن است گسترده بوده است," او گفت:. "این هر دو خط نیاز برای قرنطینه پناهگاه فضا فراهم می کند و موانع جدید در تلاش های ما برای مهربانانه پاسخ به متمایز خطرات که coronavirus شمار افراد دچار بی خانمانی."

به عنوان جمعه و 800 نفر تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس در شهر و 20 فوت کرده است. موارد بیش از دو برابر در هفته گذشته.

"همه حساب ما در میان خروش در ماساچوست با اوج توسط کارشناسان انتظار می رود در روزهای آینده" _tenor گفت. "عنوان نتیجه چندین گام های مهمی گرفته شده توسط این شهرستان در طول هفته گذشته ما با اعتماد به نفس است که لوول است که به خوبی آماده برای مقابله با چالش های است که ظهور خواهد کرد در روزهای بحرانی پیش رو است."

اعداد از روز شنبه هنگامی که وجود دارد 94 کمتر از موارد گزارش شده در این شهر نشان می دهد 72 نفر بستری شده اند و 113 نفر بهبود یافته اند.

اکثر موارد گزارش شده در Pawtucketville به ارتفاعات و Centralville هر چند همه محله ها باید حداقل 20 مورد تأیید.

مردم در 30s خود را به حساب برای بیشترین تعداد موارد گزارش شده, 139, به دنبال مردم در 50s 128. تعداد موارد گزارش شده در میان افرادی که 70 ساله یا مسن تر افزایش یافته است و از 25 هفته گذشته به 111 این هفته است.

با توجه به شهرستان گارد ملی انجام شده است تست را در چند خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات در این شهرستان است. این شامل Northwood توانبخشی و مرکز بهداشت که سخنگوی عنوان "به طور قابل توجهی تحت تاثیر" این هفته است.

وزارت بهداشت و درمان اختصاص داده شده است یک پرستار برای خدمت به عنوان نقطه اولیه تماس بین این شهر و این امکانات با توجه به _tenor. این شهر مرکز عملیات اضطراری نیز در حال کار برای ارائه تجهیزات حفاظت شخصی برای هر مرکز با توجه به _tenor.

یک مرکز تست باز در ویترین سینما در پارکینگ را باز کرد در اوایل این ماه یک همکاری بین وزارت امور خارجه و CVS سلامت — می توانید تا 1000 نفر در روز با تعیین وقت قبلی.

در ضمن لوول بیمارستان عمومی است که در حال آماده شدن برای افزایش _tenor گفت. 90-تخت افزایش تسهیلات در UMass Lowell مرکز تفریح و سرگرمی باز خواهد شد در هفته آینده و ظرفیت برای خدمت کم حدت بیماران.

"در حالی که ما همه امیدوار است که باید برای این فضا در نهایت محدود در دسترس بودن آن نشان دهنده بحرانی اندازه گیری برای اطمینان از آمادگی این شهرستان در مراقبت های بهداشتی زیرساخت," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب